Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Først vil jeg lige starte med at sige "hej :)" til alle på forumet.. - jeg er ny bruger.. eller jeg har haft min bruger her inde et stykke tid hvis jeg nu skulle få nogle spørgsmål men har ikke rigtigt haft behov for det før nu hehe :)

Jeg er uerfaren hash bruger... - Røg første gang i fredags før en fest.. Vi var 3 om at dele 1 joint (1 g semi) og jeg blev først vildt svimmel og lidt rundt på gulvet.. - Jeg kunne ikke mærke nogle syge effekter eller noget.. Det var som at være stiv bortset fra at det kom efter jeg havde røget.. - Skal lige siges at jeg også havde drukket den aften

Om lørdagen var jeg stadig lidt forundret over jeg ikke kunne mærke noget.. så mig og en ven tog til byen og fik lidt over 2 g semi... vi lavede 2 joints med de ca 2 g.. og røg dem... igen blev jeg svimmel og fik lidt grine flip, men heller ingen rigtig "rus".. - vi gjorde det samme søndag (i dag :D) hvor vi lavede 1 joint med resten af det vi købte om lørdagen.. det samme skete.. min ven havde rus kunne også se det på hans øjne..

Så jeg håbede i kunne give mig en forklaring på det... - Er det evt. fordi jeg ikke er vant til at ryge i alt almindelighed ? - eller er der en eller anden grund ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Mange mennesker oplever ikke rigtig den fulde effekt de første par gange de ryger. Når man(ihvertfald jeg) drikker mig fuld og ryger samtidig, kommer der altid nogle trælse effekter i form af træthed, svimmelhed og kvalme. Det forklarer ihvertfald din manglende 'rus' fredag aften

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay.. - Skal jeg så bare blive ved med at prøve ?
Har fået at vide at jeg skal prøve noget en af mine venner kaldte "crystal skunk" - Han sagde det ville gøre det, hehe :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Sufix skrev:
Først vil jeg lige starte med at sige "hej :)" til alle på forumet.. - jeg er ny bruger.. eller jeg har haft min bruger her inde et stykke tid hvis jeg nu skulle få nogle spørgsmål men har ikke rigtigt haft behov for det før nu hehe :)

Jeg er uerfaren hash bruger... - Røg første gang i fredags før en fest.. Vi var 3 om at dele 1 joint (1 g semi) og jeg blev først vildt svimmel og lidt rundt på gulvet.. - Jeg kunne ikke mærke nogle syge effekter eller noget.. Det var som at være stiv bortset fra at det kom efter jeg havde røget.. - Skal lige siges at jeg også havde drukket den aften

Om lørdagen var jeg stadig lidt forundret over jeg ikke kunne mærke noget.. så mig og en ven tog til byen og fik lidt over 2 g semi... vi lavede 2 joints med de ca 2 g.. og røg dem... igen blev jeg svimmel og fik lidt grine flip, men heller ingen rigtig "rus".. - vi gjorde det samme søndag (i dag :D) hvor vi lavede 1 joint med resten af det vi købte om lørdagen.. det samme skete.. min ven havde rus kunne også se det på hans øjne..

Så jeg håbede i kunne give mig en forklaring på det... - Er det evt. fordi jeg ikke er vant til at ryge i alt almindelighed ? - eller er der en eller anden grund ?

Det kan gå et par gange før du kan mærke THC-high'en. Nogle kan mærke det første gang, andre kan ikke. Men det skal nok komme :P Bare rolig. Det bedste du kan gøre for at være sikke på at blive high er at købe noget godt weed :)

Kvalitet frem for kvantitet ^^

Start let ud, men imo er skunk det bedste :)

Go ryger! :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Sufix skrev:
Jeg kunne ikke mærke nogle syge effekter eller noget..

Må jeg spørge hvilke syge effekter du havde regnet med at kunne mærke ? Nu har jeg røget i 13 år og har til dato endnu ikke mærket nogen syge effekter eller det skulle da lige være bræk effekten, hvis man ryger en pind eller et hoved efter en druktur..!!! Men hvis du er ude efter halluér og den slags skal der vist noget andet i pipen end tjald :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
ths skrev:
Sufix skrev:

Må jeg spørge hvilke syge effekter du havde regnet med at kunne mærke ? Nu har jeg røget i 13 år og har til dato endnu ikke mærket nogen syge effekter eller det skulle da lige være bræk effekten, hvis man ryger en pind eller et hoved efter en druktur..!!! Men hvis du er ude efter halluér og den slags skal der vist noget andet i pipen end tjald :wink:

Jeg har ofte oplevet "syge effekter" når jeg har røget. Især her på det sidste, er jeg begyndt at opleve min high som et trip.

Det kan have noget at gøre med en rimelig potent pot jeg ryger, eller mine 2 svampetrips, men jeg synes min high virker mere som et svampetrip, end det virker som at være "skæv".

Jeg er også en af dem der blev _rigtig_ skæv første gang jeg røg :D Men det er kun her den sidste måneds tid jeg er begyndt at blive så påvirket at jeg næsten bliver bange for, hvad der gemmer sig i min hjerne ;)

Jeg har røget løst og fast siden jeg var 11 (7 år), og jeg er blevet skæv hver eneste gang ;)

Medlem
Brugeravatar

thafreak skrev:
ths skrev:
Sufix skrev:

Jeg har ofte oplevet "syge effekter" når jeg har røget. Især her på det sidste, er jeg begyndt at opleve min high som et trip.

Det kan have noget at gøre med en rimelig potent pot jeg ryger, eller mine 2 svampetrips, men jeg synes min high virker mere som et svampetrip, end det virker som at være "skæv".

Jeg er også en af dem der blev _rigtig_ skæv første gang jeg røg :D Men det er kun her den sidste måneds tid jeg er begyndt at blive så påvirket at jeg næsten bliver bange for, hvad der gemmer sig i min hjerne ;)

Jeg har røget løst og fast siden jeg var 11 (7 år), og jeg er blevet skæv hver eneste gang ;)

Kan nok godt have noget med de svampe trips at gøre.. Syntes osse selv at man får en helt anden high i et godt stykke tid efter et svampetrip.. Men har nu aldrig oplevet nogen syge ting udelukkende ved at ryge hverken skunk eller hash... Men det virker vel osse forskeligt fra person til person hvordan ens high opleves..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ved "syge effekter" mener jeg bare ... jah.. at være skæv, hehe :wink:

Hvad for noget kvali vil i anbefale mig at skaffe ? :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

OK troede måske du havde regnet med noget vildere :lol: Det lød lidt sådan...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nejnej.. Var bare lidt skuffet over at jeg kun blev svimmel og fik lidt grineflip, hehe :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm så jeres råd til mig for at blive skæv er at få fat i noget bedre hash ? eller evt. skunk ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja prøv det og se om de virker..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay, er der nogle råd om hvad jeg skal skaffe?... Nu er jeg ikk alt for hård til de forskellige navne... så hvad pris klasse skal jeg gå efter?

Det jeg røg i weekenden fik jeg at vide bliver kaldt "semi" det var 3g for 120 kr.. - Skal jeg gå efter noget der ligger omkring de 130 kr for 1g eller ? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hov, har fundet ud af det ikk er tilladt at spørge efter priser her inde..
Ved ikk om det jeg tidligere har skrevet bliver set som "pris-efterspørgsel" men hvis det gør - så undskylder jeg :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja det er ikke tilladt :)

Men du kan da godt lige vide hvad prisen ca. er så du ikke bliver taget i røven:

Standart ryger: ~30kr pr. g
Semi ryger: ~40-50kr pr. g
Hvis det koster mere end 60-70 er det god ryger, mm. du køber fra en streng fyr.

Hvis du endda går op på omkring 90kr for 1 gram kan du være sikker på kvalitet :)
Hvilket også betyder du ikke skal ryge lige så meget for at blive skæv, pga. THC niveauet er højere.

Husk det er din egen hovedpine at skaffe stoffer :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay, tak :)

Hmm at skaffe det skulle ikk være noget problem... kan evt. bare spørge et par random folk på banegården hvis dem jeg kender ikk kan skaffe det :wink: hehe

Okay, men vil du / i anbefale skunk eller hash ? :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sufix skrev:
Okay, tak :)

Hmm at skaffe det skulle ikk være noget problem... kan evt. bare spørge et par random folk på banegården hvis dem jeg kender ikk kan skaffe det :wink: hehe

Okay, men vil du / i anbefale skunk eller hash ? :roll:

Har selv groet, og holder mest af skunk.

Især Sativa, da det giver mig den high jeg bedst kan lide :)

Dog er Indica også nice :)

Hash er okay, og kan være rigtig godt nogle gange, men jeg foretrækker BESTEMT skunk!

Vil anbefale dig at købe skunk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder altså som en klassisk hashrus, som du fremstiller hér.

Jeg tror problemet er, at du ikke ved hvad du skal forvente, og derfor ikke kan "fange" rusen ordentligt. Det hedder erfaring.

Når man har røget i et stykke tid, lærer man hurtigt hvad THC'en gør, og hvordan man selv reagerer. Således kan man få meget mere ud af en joint. Både fysisk, og psykisk.

Så jeg synes at du skal slappe af med at finde det kraftigste, hurtigst muligt.
Alm. hash kan sagtens bruges.

Prøv evt. at holde røgen nede i lungerne længere tid, og se hvad der sker.

Anyways, vær forsigtig. Og pas på dig selv. Alle stoffer skal behandles med respekt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tak for hjælpe til c0ne og alle jer andre :)

Hmm "klassisk hashrus" det eneste der skete var at jeg blev lidt svimmel... :roll: - Selvfølgelig har du ret i at jeg ikke ved hvad jeg skal forvente.. men skal siges at ham jeg røg med.. har været "rigtig" skæv.. men han blev heller ikke særlig skæv af det vi røg.. Selt ikk som han har prøvet det før.. :wink:

Har heller ikke tænkt at kaste mig ud i det og få fat i et eller andet vildt.. har tænkt mig at få fat i noget ca 90 kr skunk.. og se hvordan et ½ g påvirker mig :)

[Eller er priserne for skunk helt anderledes ? :shock:]

Titel:
Junior medlem

Det med priser er ikke interessant - imo ...

Du skal kende den mand du får tingene fra, få ham til at fremstamme et par ord om rygeren.
Du skal ikke falde for ord som super, gold, silver, vip, scorpion etc. - lyt til hvad det er og google det eller spørg herinde :)

god ryger 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]