Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 14:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Jeg får snart en masse hashplanter som jeg glæder mig til at tilbede. Nu er det bare lige at jeg også vil have andet ud af dem end det flotte syn. Så hvordan får jeg dem behandlet så jeg kan ryge dem???

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Det er ikke bare lige sådan noget man giver sig i kast med, især ikke hvis man intet ved om at dyrke cannabis.
Jeg vil foreslå at du kigger på de forskellige posts i hamp-forum, men først og fremmest skal du læse nogle guides.

Overgrow og Cannabisworld er de bedste sites.

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg vil sige go for it, så længe de får masser af lys og står i tilstrækkelige store potter er det altså ikke så svært at dyrke dem (forudsat at sorten er egnet til Danske omgivelser selvfølgelig) , så længe man holder sig til jord og sollys er det altså ikke sværere at dyrke pot end at gro kartofler eller whatever, det er ikke nogen større videnskab men det kan selvfølgelig gøres til dette, for at få bedre resultater.

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Lige en tilføjelse: Dette betyder jo ikke at du ikke skal søge information on dyrkning, det vil jeg da bestemt anbefale dig, det bør man jo også gøre hvis man skal dyrke kartofler og aldrig har prøvet det før [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]