Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Er netop kommet hjem fra Holland og ville gerne høre om der er nogen herinde der har prøvet "Super Skunk"(Det står der altså på menukortet på Coffieshoppen). Det skår fandeme hårdt efter min mening..

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Mon det ikke bare er noget de kalder deres, pt., bedste cannabis?

Fordi... jeg husker ikke lige nogen cannabis sorter der hedder Super Skunk :lol:

Jeg har ikke lige prøvet noget Super Skunk (selvom mange af dem neger pushere godt ka li at kalde det hele for super et eller andet), men har prøvet mange meget, efter min mening, hidsige cannabis sorter, og ja, den slags slår meget hårdere end hvis du bare ryger dansk ukrudt eller kajak hash fra den lokale.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

jeg fandt lige noget info om den på google.com (man plejer at kunne finde hvad man leder efter ved at søge på f.eks google.com)
http://www.google.dk/search?hl=da&q=super+skunk&meta=

Citat:
Super Skunk Cannabis seeds & Marijuana Seeds

This plant is especially developed for Skunk lovers. Skunks cannabis seeds and their Afghani ancestors have been crossed for this one. Brush against this plant and the room becomes immediately filled with a powerful Skunk aroma. Despite the smell a very pleasant high with a little more body to it than the Skunk #1. One of the winners of the 1990 High Times Harvest Festival where it clearly defeated Skunk #1. Yield in greenhouse: up to 500 gr.

Specs:

Origin : Holland
flowering time : ~7-8 weeks
Hight : 0.8 - 1.2 meters, depending on light conditions
Yield : ~ 350 grams. (in a greenhouse under perfect conditions, 500 grams is possible)
Type : Sative/Indica mix

Titel:
Insane psychedelia user!

Optimus Prime skrev:
Fordi... jeg husker ikke lige nogen cannabis sorter der hedder Super Skunk :lol:

Så husker du forkert, røv. Den skunk-type, som er nævnt i indlægget over mit er Sensi Seeds' Super Skunk. Jeg har selv prøvet at ryge den ved adskillige lejligheder, og det er noget der river tænder ud.

PS. Jeg har en anelse om at dine kredsløb tilsyneladende har stor lighed med Gay Robot's. Kan dette bekræftes?

Titel:
Super Skunk er et kryds af Skunk #1 og Afghani #1

Jeg syndes personligt at Super skunk er et bedre kryds end Skunk alene, det er helt bestemt også en fantastisk sort der stammer helt tilbage 78-79 og kommer fra Californien. Det forlyder at Skunk er et kryds mellem Afghani og Hawaiiaan Bigbud, så at krydse den tilbag med Afhgani #1 er jo lidt genialt når man ønkser en lav men stadig en hvis Sativa ratio i sorten.

Så lige når det kommer til Coffeshops i holland, så kan man som regel godt regne med at at man får det man bestiller. På det danske illegale markede der er det fanme svært at stole på hvad man får, det bliver til White widdow eller Skunk det hele og så kan det være alt mulig andet. Bare det er grønt og har tætte buds er det skunk i manges øjne, det er synd at folk ikke går mere op i deres røg end de gør. Det skal lige siges at man ofte kan dyrke noget der er bedre end det man kan købe i coffeshops, de har go weed men sjælent Über kvalitet.

Det er lidt som at købe og drikke go rødvin uden edikette, man har ikke en fair chance for at finde den flaske man bedst kunne li næste gang du handler.

MVH
Piercer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]