Smølfen er sur idag, det vil jeg osse være hvis mine nærmeste venner var små-blå mænd, pak lige din psykose sammen og kom igen når den har vokset sig stor - er det svært for dig at skaffe æter, her hos mig er det squ rimelig let, og hvis du ellers kunne læse så skrev jeg "lyt til de ældre det gør jeg" med det mener jeg at jeg har lyttet til nogle meget gamle mennesker i dyrkermiljøet, vi snakker engut på over 50 der har dyrket hele sit liv, han ved nok hvad det er han snakker om ikke, altså for fanden,jeg prøver ikke at gøre mig klogere end andre, jeg er bare bedre end de fleste ok, og at du prøver på at svine mig til er kun en kompliment - altså - du forarger mig fordi du godt kan se at du er nød til at se op til mig - det er da det eneste det handler om for dig Smølf - for fanden i H da - du er da lammere end et får og det føder dem, nu er det godt at jeg aldrig bliver sur når folk sviner mig, det lader jeg dem om, så forlader de nemlig kampen som tabere og jeg står tilbage som vinder, heh heh, go away smurf - du angriber en league du ikke er med i, om den så lægger over eller under dig må de selv definere, jeg mener bare ikke at jeg har trådt på dig, og jeg gider squ næsten ikke at skændes med moderators, men du tvinger mig jo til det, kravl op at dit hul og slut dig til os andre, mkay - vi er alle glade, jeg er ihvertfald - er du ikke det- PEACE OUT - SUPERSTAR OUT.
P.S We are the dead we are in league, we are the doctors of no selfesteem - we doing wrong - we dont believe - we are the conquers of the new disease.
"BILE and MARILYN MANSON" Kings of drugs.
|