Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 07:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Så er mine 2 spirer kommet op, og den ene er efterhånden blevet næsten 5 cm høj... Jeg giver den en lille skefuld vand eller to hver dag... Er det for meget?
Stilken er tyndere ved bunden end længere oppe, burde jeg dække den til med lidt jord?

Tak...

Dedikeret medlem

bare der oxo er luft i jorden så den ikke rådner så skulle det ikke være noget problem..

Hamp kan tåle høj/lav fugtighed, så det er ikke vandningen du har de største problemer med.. Men husk dog at når du planter om, så sørg for at det er en rigeligstor potte du flytter planten over i, da du ellers kan risikere at skulle vande flere gange dagligt, hvilket godt kan blive et problemm, hvis du skulle glemme det...

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
jorden skal helst være halvtør/let fugtig hele tiden, og gerne næsten tør (KUN NÆSTEN) mellem vandingerne, men det kommer også an på hvadfor en jord du bruger, spagnum kan nemt blive for fugtigt så dinne planter rådner, og hvis det er indica planter du dyrker kan de tåle mere vand end sativa planter, sativa´er skal helst stå i 50% sand/grus og ikke have for meget gødning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]