Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kvalme
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestfyn
Jeg ryger hver dag og har gjordt de sidste 10 mdr ca....

Den sidste uges tid, er jeg begyndt at opleve kvalme og opkastfornemmelser, når jeg går i seng og indtil jeg falder i søvn. Jeg er meget omhyggelig med, at få ristet tobakken ordenligt, så tvivler på det er pga af nikotinen.

Jeg tænkte på, om det er fordi, jeg ofte ryger et par hoveder lige efter hinanden, men det gør jeg jo også, om eftermiddagen når jeg kommer hjem fra skole og der blir jeg bare helt almindelig skæv.

Er der nogen der har en fornemmelse af hvad det kan være?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Sådan har jeg selv haft det i perioder. Jeg tolkede det som tegn på, at jeg var ved at blive syg.

Titel:
Medlem

jeg har oplevet det nogle gange i mit liv.
spiser du ordenligt ,trækker vejret normalt og får motion??
sidste gang jeg havde det sådan mener jeg det forsvandt da jeg blev mere aktiv (begyndte at løbe, løfte lidt vægte, spise regelmæssigt og sørgede for at få noget væske og lign.)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Fuck, nu får jeg sgu da noia på ... :(

Jeg spiser ret usundt, får absolut ingen motion og har de ondeste rygerlunger der stikker lidt... Tror bare jeg trænger til en pause. Er også lige holdt op med smøgerne....

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a dream...
Hold en pause og start igen med rygningen når det er gået over. Dyrk lidt motion i fremtiden for at forhindre at problemet gentager sig.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har også prøvet det samme. Og jeg tror det var p.g.a vitaminmangel. Jeg ændrede mine kostvaner, og BUM! problem løst... nåja, det+vitamin pille tingester... :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Cool. Tjah, spiser ikke altid skide sundt, må jeg indrømme.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Ud og løb, og ud med bongen..

Titel:
Medlem

Citat:
Ud og løb, og ud med bongen..

:D :D :roll: :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a dream...
Rorbien skrev:
Cool. Tjah, spiser ikke altid skide sundt, må jeg indrømme.

Det behøver du heller ikke. At spise grønt konstant og leve som en kanin er noget opreklameret helsekost sludder. Bare dyrk motion, opbyg nogle muskelgrupper (specielt omkring livet) og dette vil øge din fedtforbrænding. Lad være med at sige du er for doven, du behøver ikke melde dig til 50 fodboldklubber (hader selv fodbold), bare 20 pushups om dagen, og en joggetur i månelyset en gang imellem, og så vil dit problem ikke være et problem længere. En sund krop hjælper dig også til at "recover" fra cannabisens kedelige bivirkninger. Og jeg finder ofte et adrenalintrip krydret med en joint til at være en god combo. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
har osse lidt meget under det omtalte problem. i mit tilfælde sure opstød og halsbrand og lider stadigt under det trods god kost og masser af motion men har købt en kasse Link 1100mg sugetabeletter på apoteket der er 80 stk i til lidt over 60kr... får jeg disse probs tager jeg bare en halv. 4-6 sekunder efter er det væk. og de smager ligesom en mintpastil

de kan osse fås i 650mgs hvis man ikke gider at knække dem

prøv dem og bliv overrasket, de virker utroligt hurtigt og godt og en pakke holder rigtigt længe

/Cali

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
Ja, Jeg får ihværtfald den der "oversult" agtige kvalme ting, hvor jeg er pisse sulten, og så når jeg tager et bonghoved går min sult væk, og jeg får en blanding af ondt i maven kvalme og sult.. Plejer nu bare at forsvinde som dug for solen vis jeg tvinger lidt mad i mig.
Men ja, husk at spis (vær mæt) inden du tager dine bonghoveder.
Du behøver ik være nervøs, fuckit.. bare stop med bongen.. det bliver sku aligevel noget kedeligt noget i længden. og vis du stopper nogle dage, kan du komme (tilbage) på jointen igen.. Og det skader jo altså ikke dine lunger nær så meget.
Jeg har lige haft en ordenlig gang sygdom og er stoppet med bong.
Syntes det var god motivation at se de snottere der kom op..
der er jo fandme mix i lortet...(eller hvad det nu ellers er for noget grumset stads) PUUUHADA! :D

/"even the Mona Lisa is falling apart"

.....du siger bare til vis jeg skal poste et par bong-snottere ing?.. :P

Titel:
Junior medlem

Hej. Er også begyndt at få kvalme, men det er under en joint rygning. Tror det er tobakken (ryger ikke smøger) og hash smagen der giver lidt kvalme for mit vedkommende...måske man skulle gå hen til pot igen ? He..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tak for jeres indlæg...

Jeg har besluttet mig for, at prøve at holde mig fra hashishen eller i hvert fald sørge for, ikke at have noget liggende derhjemme. Har en aftale med en kammerat om, at jeg kan ryge med hos ham og så tage øl eller sweets med derned... Udemærket måde at trappe ned på. Og så har jeg droppet smøgerne og er begyndt at spise ginseng og spille basket når det er vejr til det. Ginseng, er gode til at give lidt ekstra energi, kosttilskud og det skulle ifølge bagsiden, hjælpe lidt på korttidshukommelsen. Kan anbefales... (;

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]