Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej alle,
har anskaffet 50 g san pedro som skal afprøves her i weekenden. Jeg har prøvet meskalin en enkelt gang før med gode resultater. Nu vil jeg lige forhøre mig om hvorvidt nogen har personlige erfaringer med at kombinere meskalin med no2 :?: :?:
Kunne forestille mig at der er en god synergi mellem de to substanser men har ikke kunne finde rapporter hvor kombinationen er beskrevet.
peace
mostafari

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Den eneste rapport jeg har kunnet finde, er denne her:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=36763

Dog er der ikke kun tale om meskalin og lattergas, men også cannabis.

Jeg ville ikke mene at det er et problem at blande disse to substanser, sålænge man kan kapere oplevelsen psykisk - generelt skal man holde sig fra at blande to substanser, med mindre man kender begge substanser ret godt... og at have prøvet meskalin en enkel gang giver ikke ligefrem anledning til at anbefale dig en kombination mellem meskalin og lattergas.

Men hvis du alligevel vil kaste dig ud i det, så har jeg hørt om masser af folk der har blandet lattergas med svampe, LSD, 2c-b, 2c-i, LSA og diverse andre substanser. Så måske du også skulle tage et kig på de rapporter, hvori brugeren eksperimenterer med et andet psykedelisk stof, der er tæt beslægtet med meskalinrusen. Erowid.org og google ville være gode steder at starte.

At studere ovenstående forslag tror jeg vil give et godt bud på hvordan en sådan psykedelisk oplevelse vil udarte sig.

Held og lykke, og meld tilbage hvis det nogensinde bliver aktuelt - der er tydeligvis mangel på erfaring.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Lattergas = N[sub]2[/sub]O, ikke no2.

Jeg har ikke selv prøvet kombinationen, men jeg har været til stede mens andre afprøvede komboen, hvor resultatet var den "sædvanlige" kraftige synergieffekt. Jeg vil derfor, som Ali, anbefale, at du tjekker andre triprapporter ud, hvor folk indtager noget psykedelisk og kombinerer det med N[sub]2[/sub]O.

Og husk så lige at lav en rapport selv, når du har fået det testet. ;)

Senest rettet af noname 26 apr 2006 16:45, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
noname skrev:
Lattergas = N2O, ikke no2.

Lattergas = N[sub]2[/sub]O

...brug nu subscript FFS! :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Sorry, har ikke vænnet mig til dette udvidede board endnu. Fejlen er rettet...

Titel:
Junior medlem

tak for rettelsen gutter....my bad...
lige en anden ting inden jeg går i gang med eksperimentet. jeg har købt ethnos peruvian torch 50 g. hvor meget skal der bruget til et enkelt medium trip sådan cirka?
peace

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
mostafari skrev:
tak for rettelsen gutter....my bad...
lige en anden ting inden jeg går i gang med eksperimentet. jeg har købt ethnos peruvian torch 50 g. hvor meget skal der bruget til et enkelt medium trip sådan cirka?
peace

Kog hele skidtet, drik halvdelen og se din reaktion. Hvis du er utilfreds, så drik det sidste.

50g plejer at give et mildt til medium trip, men jeg har oplevet at andre har reageret kraftigere end de fleste på samme mængde. Jeg ville drikke det hele, for der sker ofte det, at man brækker sig på et tidspunkt - dvs. en del af det du har drukket ryger ud igen.

Men prøv dig frem... folk reagerer vidt forskelligt på de kaktusser mht effekt, kvalme, opkast, etc.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]