Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 23:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har lige siddet og læst om, at muskatnødder er halu fremkaldene i store mængder, er der nogle her som har noget kendskab til det?
Tak
Dr-D [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
Hvis jeg var en frugt, var jeg en ananas!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Muskatnød var det første psykoaktive jeg prøvede... En eftermiddag da jeg var omkring 13 og småkedede mig lidt, besluttede jeg mig for at æde et par stykker for at se om det gav en effekt som jeg havde læst. Omkring klokken 16 gnavede jeg to store muskatnødder i mig (smager forfærdeligt!), og skyllede efter godt med vand. Jeg ventede, men der skete ikke rigtigt noget... Indtil klokken 18:30, hvor jeg sad og spiste aftensmad med de gamle, og fik et slemt grineflip. Jeg skyndte mig at spise færdig, og gik ind på mit værelse for at se om jeg begyndte at trippe rigtigt. Der kom et par små visuelle effekter, men jeg faldt ret hurtigt i søvn. Dagen efter havde jeg en ubehagelig hovedpine og følte mig lidt ved siden af mig selv. Ikke ligefrem noget jeg har lyst til at prøve igen.

Jeg har ikke selv prøvet, men kender en der har. Han anbefaldede det heller ikke!

Desuden skude der ikke være langt fra Trip til død. Den er IKKE ufarlig.

MVH
Piercer

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg åd en masse da jeg var mindre, blev lidt småskæv men fik vildt meget luft i maven... advr!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
DA JEG VAR 16 OG GIK PÅ EFTERSKOLE HUGGEDE JEG EN BØTTE REVET MUSKATNØD ÅD CA. 3 SPISESKEFULDE BLANDET MED VAND FOR AT KUNNE SKYLLE DET NED DET VIRKEDE IKKE RIGTIGT SÅ JEG GIK I SENG VÅGNEDE OP MEN NATSKIGGE TØMMERMÆND DEM HVOR MAN ER LIDT VED SIDEN AF SIG SELV I EN LIDT ANDEN DRØMME VERDEN MEN HAVDE DE VILDESTE SYREDE DRØMME MEN KUNNE IKKE HUSKE DEM. DET MINDER LIDT OM NADTSKYGGE ER IKKE VÆRD AT PRØVE (ER MIN KONKLOTION) MVH. DOENEG

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Sten laris angiver en højere dosis ved jeg. Men jeg har læst at det ikke er alle sorter der virker, at det er meget svagt og smager af CRAP !!!
Jeg har hørt at det eneste man kommer i nærheden af i køkkenafdelingen som er noget værd er kanel ! Jeg tror nu jeg nøjes med de mindre legale !

Junior medlem

Geografisk sted: Den Højere Eksistens
kanel? hvordan skulle man så indtage det og har det nogen virkning?

Muskatnød er hallucinerende læs fx noget om det her: http://www.erowid.org/plants/nutmeg/nutmeg.shtml

mvh
Loonie

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]