Nice... Downloadet og lagt ind på mp3'en til nærmere gennemlytning på turen hjem fra arbejde. Takker

Edit: Så er det hele hørt igennem, og jeg må endnu en gang sige tak, der var meget god info som man kunne bruge til noget, og jeg har fået svar på nogle ting som jeg længe har gået og tænkt på jeg skulle undersøge nærmere, f.eks. USA's marihuanahistorie, som har betydet utrolig meget for resten af verdens cannabispolitik
Jeg kan varmt anbefale folk med hang til cannabis'ens historie at høre denne udsendelse, mange gode oplysninger, og alligevel kritisk og imformerende stof
Til slut vil jeg sige tak til hende den ældre dame i slutningen af programmet, for et godt grin, hun lød som om hun var 100+ år gammel, og gik varmt ind for legalisering, hvis man fjernede alle andre stoffer fra markedet. Frisk gammel dame, haha. Deler dog ikke helt hendes overbevisning, men der er nogle ting jeg ikke ville have noget imod forblev ulovlige. For ikke at sige mange
Når man hører hvad der ligger til grundlag for den hashpolitik der er i DK og meget af verdenen, væmmes man...
Her er lige et par citater som ikke helt er citater, da jeg ikke lige kan huske dem ordret, men betydningen er den samme
"Hash er farligt og skal forbydes, det er et stof som kommunisterne har pudset på os, dræberstoffet der åbner vores sind overfor hjernevask fra kommunisterne"
"Bag hver pusher står en kommunist, så forbyd det"
Udtalt af formanden i 30 år for FBN (Federal Bereau of Narcotics, senere DEA) som ledede kampen mod cannabis tilbage i starten af det 19 århundede
Sikke et godt argument. Hash gør os alle til kommunister, så vi forbyder det :S
Hør det, og kom til at hade USA endnu mere end du gør i forvejen