thafreak skrev:
Man må se de hårde facts i øjnene, og indse, at hash = heroinmisbrug. Face it

Pis, så er der noget jeg har misset. Jeg har røget hash i en del år nu, og mange andre stoffer, men ikke heroin, det er nok det der er galt. Så jeg tror hellere at jeg må skaffe mig lidt heo, ellers så er jeg jo ikke en rigtig hashryger, for så skal man jo have heroinmisbrug. Ja right
Selv med andre og sjovere stoffer, så falder jeg sku hele tiden tilbage til hashen, fordi det er sku det mest uskadelige, og det med bedst virkning. Jeg har ikke nogen grund til at skifte mit forbrug af hash ud med noget som helst andet, så hvordan kan det påvirke min afholdenhed fra div. stoffer ? Ikke en skid, hvis du har lyst til andre stoffer, så tager du dem, det har da ikke en skid at gøre med at hash'en får dig til det...
Jeg prøvede sku da også dexofan før jeg røg tjald, så dexofan får også folk til at ryge hash ? Ihhh ja...
Er træt af folk der kommer med "oplysning" som desværre er manipuleret i hovede og røv, både med stoffer men også politik... Meget af det er det samme pis og lort, som fra et vist synspunkt er rigtigt, men hvis du har viden omkring det godt kan se at den formulering af en given ting kan misforstås af alm. folk der ser det på en anden måde end andre vil gøre
F.eks. ordet "meget" kan opfattes på mange forskellige måder, af forskellige personer, og af forskellige samfundsgrupper
Ældre vil have sin defination af meget, som værende
"MEGET"Voksne vil have deres, at det er "MEGET"
Unge vil have det som om det er
"meget"