Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 maj 2024 07:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 05 feb 2001 17:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg ryger såmænd ikke så meget.... Nok omkring 2-3 gange i måneden i gennemsnit i løbet af semesteret... Og ikke i den sidste måned op til eksamener. Men i sommerferierne kan jeg godt finde på at gå lidt amok! Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2001 23:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Måske kunne det betale sig for dig at tage til staden og købe det.Okay jeg ved ikke hvor meget kontrol der er ved tolden men jeg mener hvis man har penge kunne man nok med lidt held købe 200 g. for ca.3700 ville jeg tro måske et par hundrede mere. ! Og hvis man bruger et g. om dagen var det da måske en ide ! Jeg kender så hellere ikke prisen i norge men jeg kender folk fra jylland der kun køber det på staden

------------------
Støt fri hash !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2001 14:17 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Har røget hver dag, men er trappet ned til weekenden... til gengæld - hver weekend!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2001 15:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2001 02:01
Indlæg: 17
Geografisk sted: Århus
Jeg tror det er den samlede mængde THC man indtager der er afgørende for om man oplever nogle bivirkninger, så jeg prøver på at begrænse mit måneds forbrug og ikke antallet af gange jeg ryger på en måned. Tit synes jeg at man ved at ryge en femtedel kan have det halvt så sjovt, hvilket vil sige at man over to gange kan nøjes med at ryge 2/5 og have det lige så sjovt. Man kommer så selvfølgelig til at bruge dobbelt så meget tid på at have det lige så skægt, men det bliver måske opvejet ved at man tænker dobbelt så hurtigt i mellemtiden.
Alt i alt er det en god fidus, men jeg er selvfølgelig ikke selv så god til at overholde det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2001 15:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2000 01:01
Indlæg: 604
@den_lange_med_piben: Godt råd!
Blev for ca. 14 dage siden træt af at være træt hver eneste morgen. Nu har jeg skiftet galaren ud med pot. Jeg er rimelig sparsom med doseringen, men bare der er en lille blæser så er det ok! Den gode ryger kommer kun frem ved særlige lejligheder.

Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2001 17:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Flying wing
Jeg og en af mine venner har haft røget intenst i 4 -5 måneder 4 gange om ugen, og nur har vi besluttet af trappe ned, men det er vold svært !! Det eneste man tænker på i hverdagen er at ryge, bliver man virkelig så afhængig af det fucking Hash ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2001 22:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2001 02:01
Indlæg: 43
Geografisk sted: Fra landet hinsides fjorden.
Man bliver heldigvis (kun) psychics afhængig af THC, men det kræver en god portion viljestyrke at komme ud af et dagligt forbrug.
Jeg synes at de første tre dage er de værste, "kold tyrker" så er det godt at have lidt halvgodt/middeldårlig pot at trappe ned på.

Billede Billede Billede
Billede Billede Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2001 23:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2000 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: det rager ?
jeg det er sq ikke nemt... og ISÆR ikke hvis man har drukket lidt...

hmmm min viljestyrke < eller = døgnflue på en saftig lort


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2001 23:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 feb 2001 02:01
Indlæg: 237
Geografisk sted: beyond sanity
lige for tiden ligger det ret lavt på et par gange om måneden, foretrækker 2-3 gange om ugen...den der everyday smoker ender altid i den ondeste gamer for mit vedkommende så den har jeg forladt, men den er god!

------------------
"I became tuned in on the network of neurological and cellular wisdom's that radiate at hundreds of millions per second".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2001 17:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2001 02:01
Indlæg: 21
Geografisk sted: Ringkøbing
Jeg ryger 1-2 gange om ugen, tit en fredag .. men det kan da også henne af man ryger f.eks. Søndag Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2001 19:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 mar 2001 02:01
Indlæg: 25
Geografisk sted: Ringkøbing
1-3 gange i ugen syntes det er fint nok.....
(har sku heller ikke penge til mere he he

Billede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team