Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2024 16:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 18 feb 2001 17:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
jeg fik lige addresen til en ny hamp side jeg syntes lige i skulle se den.jeg kan oxo se at den ikke er tilført i psychedelias links,


www.fri-hash.20m.com

den der med at hvis alle ryger kom med et g hash til ders lokale pouliti stasion og så systemet ville gå i baglås det thor jeg nu ikke (det er sikkert regeringen der har lavet siden og så opfordre de en masse unge mennesker til at mælde sig selv så stadten vil tjæne en masse penge på deres latterlige bøder på 500 kroner (og det ville være mange penge de ville tjæne,samt de for alle ryger i akriv sådan at de kan overvåges og bagmændne nemmere kan bustes (og der med flere bødere)


kort sakt en dum ide

men hvis det nu på en eller anden måde vil virke så skulle den da bakkes (fuldt op saføldig)


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 18 feb 2001 17:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 jul 2000 01:01
Indlæg: 210
Geografisk sted: Sverige
Jeg mener at have læst på stiften.dk at små mængder hash til eget forbrug ikke straffes?


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 18 feb 2001 17:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 jul 2000 01:01
Indlæg: 210
Geografisk sted: Sverige
Jeg er enig i at det er en dum ide, fordi man langtfra når rygere nok via nettet, til at det ville hjælpe. Men teoretisk, syntes jeg den er fed Billede

Hilsen, Xanadu

(Flyttet fra Generel til Hamp)

[This message has been edited by Xanadu (edited 18-02-2001).]


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 18 feb 2001 18:15 
Det der med hash i mindre mængder til eget forbrug er en skrøne - Jeg hørte i station 1 at besiddelse af hash, uanset mængden, er ulovligt. såeh jeg skal squ ikke aflevere mig selv og en ryger på nogen politi-station - hemse hemse - men ideen er god nok, jeg gider bare ikke kæmpe for noget - heh heh, sådan er jeg.
Fri eller ikke fri, jeg ryger det squ alligevel.

------------------
"They gave me L.....S.....D"
And by the way - I just LUVE the smell of napalm in the mornin'


Top
  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 18 feb 2001 19:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
mon man ikke bare kunne droppe et tons hash på deres p plads via en flyve maskine det thor jeg ærligt talt oxo vil få noget opmærksomhed


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 18 feb 2001 20:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2001 02:01
Indlæg: 8
Geografisk sted: Holbæk
Yo yo!
El Naguel er i huset. Og jeg skal da gerne fortælle hvorfor denne hér ide styrer:
-Som en af initiativtagerne kan jeg kun sige; i har ikke tænkt den igennem. Tænk for fanden og fuck og sgu!!!!!!Aaaaaaargh!
Hvad sker der hvis bare 1/4-del af alle hashere i Danmark er med på ideen? Politiet er allerede optaget af tusinde andre ting netop den dag, d1 maj. Det samlede antal politifolk i danmark er ca 10.000. Og med et forsigtigt skøn vil jeg vurdere alle danmarks hashere er et sted mellem 200- og 400tusinde. Så kan i selv regne den ud. En fjerdedel er derfor minimum 50.000 mennesker.
Og tænk så lige en gang på at når der demonstreres, f.eks sidste gang i *Prag til verdensbankens topmøde, da skulle der ikke mere til end 5-10tusinde mennesker før hele Euoropa så på..... Hvis vi i Danmark,alene, kan mobiliserer ligeså mange eller helt op til ti gange så mange - så har vi medierne i vores hule hånd. Og det er medieopmærskomhed der skal til hvis vi vi have politikernes opmærksomhed!
Og hvad vil de gøre....ignorere os? Det vil de ikke kunne. For vi lever i et repræsentativt demokrati. Og skulle de være så arrogante ikke at give os hvad vi kræver, fri hash, så vil de da først fremstå som hyklere.

Så til alle jer derude TÆNK STORT.
KÆMP KÆMP KÆMP for jeres ret!

Med Provokerende hilsner EL Nagual


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 18 feb 2001 20:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
okey hmm hvis alle på siden her samt hampnet fik deres venner til at troppe op men det er sku ikke noget vi bare gøre sådan fra den ene dag til den anden nej,det skulle være i sammearbejde med hampnet og fri hash bevægelsen og så skulle de folk der er på nettet skrive sig på en liste og så skrive hvem der så kommer alsår (guffe +200 andre) og så skulle der laves en over sikt over hvilke (byer der skulle rammes) evt kunne man skrive noget til """REBEL"""" og så få det i deres avis og så lave en hel hjemme side "bare til den ene"""" ting så det ville komme til at virke seriøst,(og så skulle der sendes løbe sedler roundt big time!!!!!!!!!

men det skulle fandme oxo være inden for de samme 5 minuter at folk stod på en lang rekke intil politistasionen og så gå ind og smide en klump i hovdet på en tilfældig,(jeg kunne lige forstille mig i nydhedderne (politiet landet over har været udsat landet over for at unge mennesker smed hash klubper på dem !! (måske kunne vi sælge iden til de autonome som et alternertivt istedet for brusten


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 18 feb 2001 21:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2001 02:01
Indlæg: 8
Geografisk sted: Holbæk
Taget til efterretning....
Inden længe vi man kunne læse hvor magne der er med på ideen på vores hjemmeside, samt fra hvilke byer + evt andet.

Men det kræver at folk mailer os (se under sidste nyt på www.fr-hash.20m.dk)

El Nagual


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 18 feb 2001 21:59 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
hey El Nagual

var du også med til demo i prag???


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 18 feb 2001 22:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2001 02:01
Indlæg: 8
Geografisk sted: Holbæk
Nææææh!

Men de der var har min fulde (tilbagelænede) støtte. Eneste forskel er at jeg er blevet træt af at side og se stiltiende til - mens lortet koger over.

FOR NU ER DET FANDEMA' NOK!

El Nagual

PS: Har du tjekket vores site ud?
www.fri-hash.20m.com


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 19 feb 2001 10:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
....ja jeg har sagt det længe klart vi skal have arrangeret noget... men d.1 maj er sgu da ikke fed... der er nemlig masser af "røde" der daffer rundt og synger møg sange... jeg mener vi skulle gøre det en anden dag hvor vi ville få alt opmærksomheden

men det kræver jo at folk får det at vide i god tid...


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 19 feb 2001 11:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2001 02:01
Indlæg: 8
Geografisk sted: Holbæk
Hva d er der galt med at være rød?


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 19 feb 2001 11:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2001 02:01
Indlæg: 8
Geografisk sted: Holbæk
Ja du har ganske ret...folk skal ha' det a' vide i go' tid. Og måske nok så vigtigt: De skal ha' det a' vide "på den rigtigte måde".
Den måde jeg har gjort det på når jeg har snakket med mine venner om ideen, er at jeg har givet den fuld gas. 100% entutiastisk - intet mindre kan gøre det! For hvis dem der får nyheden a' vide af dig, kan spore bare den mindste tvivl - så vil de naturligvis også begynde at tvivle.

Om en uge eller to, helst hurtigst muligt, vi vi være at finde på staden, hvor vi vil uddele flyers....Men i skal nok få den præcise dag a' vide, når vi selv ved besked!


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 25 feb 2001 17:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Skive, Danmark
Guffe> Skrive til rebel? nu må jeg grine.... Deres blad har ikke læsere - det kan de ikke - derfor alle de flotte billeder *GGG*

Ideen kunne være fed - men der skal bruges et domæne/subdomæne til at styre slagets gang - og så skulle det gøres til noget der blev gjort hvert år, på en bestemt dato. Hvis det bare er et "engang" gimmick, så tvivler jeg på at medierne gider dække det, men når det bliver gjort for andet eller tredie år i træk, så tror jeg sq at folk bliver interesserede....

Men jeg vil nu hellere fyre en joint i fuld offentlighed en jeg vil gå ind på farbror haps' domæne *kuldegysninger*

~Wiruz, The Digital Hippie


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 25 feb 2001 18:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
hmm jeg har da modtager en avis fra dem der hedder noget i stil med "avanti" og det er en avis de sender ud til alle de aotunome og andre der er med på den der,ellers er det blad oxo på biblotekket og masser af andre steder,men saføldig ikke i koiskerne


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 26 feb 2001 23:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Naj naj Guffe, sæføldig ikke i koiskerne!!!


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 28 feb 2001 01:52 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
Rebel??? *GGG* kan de funde ud af andet end at ryge sig skæve og tage baner??? *GGG* minder mig om en 1. maj fest ved rød ungdom i Århus *GGG* what a weird party *GGG*

------------------
Det smager af vindrue kerne olie


Top
 Profil  
 
 Titel: ny hamp side
Indlæg: 01 mar 2001 17:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2001 02:01
Indlæg: 8
Geografisk sted: Holbæk
Til Guffe, samt andre som måtte finde det interessant!

Nu er styrkerne rent faktisk ved at blive samlet. Netop nu er en ny alliance ved at opstå, til kamp for (og med) alle danmarks hashnydere. Hampnet.dk og Fri Hash Bevægelsen - som for øvrigt har skiftet navn til Aktion Fri Hash - er ved at forene kræfterne.
Så er det næste skridt at få endnu flere hjemmesider som handler om legalisering med.
Så Guffe...det her skal sgu' nok lykkes!

El Nagual takker af og siger: "fri fed for fred".


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team