Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 12:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

har ikke spist noget i 24 timer nu og overvejer at ta et trip med peganum hamala og svampe eller psykotria viridis (blade) men har ikke prøøvet det før.

har prøvet svampe en del gange (op til et g af de danske hjemmeplukket) og er nu kommet i tvivl om hvor meget jeg skal ha af den blandning..

jeg ønsker ikke at blive totalt blæst emn bare få en fornemmelse af hvordan det virker med mao-i og evt dmt i stedet for svampe..

har prøvet at ryge 5meodmt samt at sniffe det.. og syntes at det har en fed virkning..

har læst omkring hvordan og hvormeget jeg skal ha, men vil gerne lige høre om det er ok med den plan jeg har lagt....

tager et g peganum frø der er knust og efter 30 min er planen at tage en kop te lavet af 10g viridis blade eller 0.25g semilanceta..

måske er det bedre at lave en blandning at det hele, men så er det jo svært at skelle virkningen af de forskellige stoffer fra hinanden..

er det for lidt til at få en virkning, med mit forslalg ..?

opskrifter modtages gerne.. :-)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Tror du skal bruge en 2.5-3 gram Perganum harmala frø for at du skal få det mindste ud af det..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Infected Cope skrev:
Tror du skal bruge en 2.5-3 gram Perganum harmala frø for at du skal få det mindste ud af det..

skal der virkligt så meget til for at frøende har en virkning..
mener bare at ha læst et eller andet sted at der er en virkning fra et g, men måske husker jeg forkert... husk på at jeg ikke vil være helt blæst men bare mærke virkningen da det et 1. gang med mao-i :-)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg vil også mene at 1 g harmala måske er i underkanten. Personligt ville jeg, selv til et mildt trip, gå efter næsten komplet MAO-hæmning (~3 g harmala), og afstemme trippets styrke med doseringen af DMT-planten. Det vil jo være synd og skam hvis for megen af DMT'en nedbrydes af ikke-hæmmede MAO-enzymer?
Jeg tager naturligvis udgangspunkt til at du har læst grundigt på kontraindikationer for MAOi, og ikke har noget i kroppen som kan blive potentieret på ubehagelig vis.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

har som skrevet ikke spist i nu 30 timer, så det skulle ikke være noget problemer. dog skal det nævnes at jeg tog 1/4g amf i nat (+12t)

ok jeg går så efter fuld mao-i virkning, er det så stadig nok med 25g psykotria virisis blade (skulle være ca 50mg dmt)

hvor længe skal jeg forvente at trippet virker?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
1RB The best skrev:
har som skrevet ikke spist i nu 30 timer, så det skulle ikke være noget problemer. dog skal det nævnes at jeg tog 1/4g amf i nat (+12t)

ok jeg går så efter fuld mao-i virkning, er det så stadig nok med 25g psykotria virisis blade (skulle være ca 50mg dmt)

hvor længe skal jeg forvente at trippet virker?

Har du overvejet at bruge en fucking søgemaskine?

Psychedelia.dk og Erowid.org indeholder allerede al den information du behøver vedr. dosering og tripvarighed.

Alt godt kommer ikke altid til dem der venter!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]