Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Urteblanding
Junior medlem
Brugeravatar

En ven og jeg har eksperimenteret lidt med urter som går godt at ryge med hash og er nået frem til en ganske god blanding vi har haft held med nogle gange.

Vi brugte 0,4 g. tørret San Pedro, 0,5 g. Blå Lotus, 0,5 g. Standart hash (Jødestjerne) og 0,8 g. tobak.

Vi fordelte det i 2 joints (det bliver nemlig hårdt at ryge i længden) og allerede efter den første sneg virkningen af en "ryge hash" sig lige så stille ind på os, efter 2 var det rimelig godt.
Vi havde ikke haft nogle forventninger til det ville virke ordenligt da vi normalt ryger "ryge hash" hver dag på bong, så et halvt gram standart i 2 joints virkede som en lidt latterlig mængde..
Vi blev begge meget inponeret over resultatet...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Lyder spændende... Fortæl lidt mere om resultatet... Hvad kunne du mærke? Hvor lang tid varede det? Var det klart ikke placebo, eller er det tvivlsomt?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

flex skrev:
Lyder spændende... Fortæl lidt mere om resultatet... Hvad kunne du mærke? Hvor lang tid varede det? Var det klart ikke placebo, eller er det tvivlsomt?

Vi plejer ikke rigtigt at mærke noget mens vi ryger det, men ca 5 min efter den er slukket bliver vi høje og lidt senere hen (30 min.) bliver vi stennet.
Det var helt klart ikke placebo, det var en ganske anden virkning som er lidt svær at beskrive. Jeg havde en lidt sær følse den første gang, som om noget svævede rundt om min hjerne på en behagelig underlig måde jeg aldrig har oplevet før. Som sagt det er meget svært at forklare.

Det smager iøvrigt bedst på et langt joint-rør, pap filter kommer til at smage sært :-p

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Interessant... Men har I prøvet at undlade den tørrede san pedro? I så små mængder er jeg ret sikker på at meskalinholdigt materiale ikke vil have nogen definit effekt - specielt når det ryges.
Blå lotus har jeg selv haft behagelige oplevelser med, dog indtaget som et træk med rødvin.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Interessant... Men har I prøvet at undlade den tørrede san pedro? I så små mængder er jeg ret sikker på at meskalinholdigt materiale ikke vil have nogen definit effekt - specielt når det ryges.
Blå lotus har jeg selv haft behagelige oplevelser med, dog indtaget som et træk med rødvin.

Ja det har vi da, smagen ændre sig og virkningen ændre sig, foretrækker med San Pedro. Har læst et eller andet sted at det skulle forstærke virkningen af thc'en hvis man ryger det med hash, må lige se om jeg kan finde det igen. Det var vist et eller andet med at kroppen tog bedre imod det end normalt.

Hvordan er følsen når man drikker Blå Lotus i rødvin, har selv overvejet at prøve det på et tidspunkt?!
Syntes iøvrigt der kommer meget væske når man ryger blå lotus på trods af det er rimeligt tørt. Det genere mig lidt fordi det smager bedst på joint rør og jeg bliver derfor nødt til at sidde med en pibe renser og stikke op i en gang imellem.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dio skrev:
Hvordan er følsen når man drikker Blå Lotus i rødvin, har selv overvejet at prøve det på et tidspunkt?!

Jeg synes ret godt om virkningen af blå lotus i rødvin; godt nok har jeg kun prøvet det et par gange, så jeg er ingen ekspert på området.
Effekten vil jeg nærmest beskrive som et sted midt mellem kratom og kodein - uden dog at være specielt stenet. Subtilt og alligevel ret seksuelt interessant.

Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
Effekten vil jeg nærmest beskrive som et sted midt mellem kratom og kodein - uden dog at være specielt stenet. Subtilt og alligevel ret seksuelt interessant.

Dvs. at den kan bruges some en "Love Potion" hvis man nu har en pige til middag og servere vin til maden?! Selvfølgelig ikke uden hun er indforstået med det.....

Hvordan vil du beskrive smagen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]