Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 00:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 jan 2001 00:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jul 2000 01:01
Indlæg: 78
Geografisk sted: KBH N, dk
Nu er det nok!!
Ulle siger STOP og går til væbnet krig mod det latterlige hampeforbud.Grunden kommer her:
"Kl er 1654 og du er sigtet for overtrædelse af loven om euforiserende stoffer".
Den besked fik jeg idag 5/1-01,da jeg intetanende kom i hastigt tempo fra min rygerklub,på vej til mit hjem for at ryge den første fede i 2001.To pansere havde ventet på mig og gnækkede skadefro,da de spurgte om jeg lige havde været inde og handle.Jeg bedyrede naturligvis min uskyld, men truslen om anholdelse og udsigten til at skulle tilbringe 24 timer i detentionen,fik mig til at overdrage dem mine 3g.Desuden havde jeg ikke den minste lyst til at de skulle rode i mine lommer.
Jeg fik mig dog en længere snak med de 2 svin,der faktisk var meget flinke.Hvor jeg i rollen som lovlydig skatteyder,brokkede mig over politiets manglende engagement i kampen for legalisering.Argumenter som: "tænk på den tid i spilder på at knalde mig og ligesindede,når i kunne fange voldsmænd,og gå efter dem,som sælger hårde stoffer til børn...osv"
De forholdt sig tavse,men så dog lidt samtyggende ud.NAAAAAA.......
Det eneste,der kan genere mig ved at jeg blev bustet i en arbejdsuge,havde det været mandag,ville jeg formentlig have siddet og ventet på at blive løsladt engang i morgen kl 1654.Og kunne have tænkt på alle de kroner og tid jeg kunne have taget fra politiet.Men det lyder ikke så fedt og ringe til sit arbejde og sige "øhhh...jeg kan ikke komme på arbejde,da jeg pt. er anholdt"
Men fuck nu det,for nu har de fået en fjende mere i kampen om hampen.Og jeg mener det sgu' seriøst,jeg laver min egen kampangne for legalisering.Giv mig en måned så kan i andre Københavnere se det i gadebilledet og EB og BT og alle steder hvor man kan skrive læserbreve!!!!
IKKE MERE SPAS,FRI HASH!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2001 02:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
Surt... Billede

Lad os håbe det kan lade sig gøre inden for en rimelig år række at få legaliseret hampen.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2001 10:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 31 jul 2000 01:01
Indlæg: 131
RØØØØØØØVsygt at blive stoppet for 3g...

Hva fanden er det for en tidsspilde når der er så meget andet for politiet at tage sig til!



------------------
XTC
KapzLuck

PS! Fedt blad.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team