Szyslack skrev:
Prøv evt. at slå en bøvs hvis du kan - for mig kan det fjerne det der minder om begyndende kvalme. Hvis du sidder og hænger når du ryger/har røget kan det måske hjælpe at rejse sig op lige og strække igennem - altså det hjælper på kvalmen, ikke på at du hænger...

Det kommer jo lidt an på hvilken kvalme det er
Varme-kvalme (for mig, varmt sted ingen steder at gå hen, f.eks. i en varm bus, for meget røg og for lidt mad)
Gå udenfor, køligt, uden for meget larm, stille og roligt. Går hurtigt væk igen. 5-10 min
Kombi-kvalme (smøger samt kaffe)
Da jeg ikke røg smøger, kom denne kvalme en gang imellem, og den er IKKE rar
Kan vare ½ time (kun med smøger, har aldrig haft problemer med kaffe faktisk)
Hammer-i-fjæset kvalme
For meget røg. For meget nikotin f.eks. i forbindelse med bong. Slam, voldsom kvalme, svimmel, har det meget dårligt, føler som om man skal brække sig, men kan ikke (jeg kan i hvertfald ikke)
Det hele kører rundt, svedeture og så videre
Kan vare fra ½ til 4 timer (4 timer i den tilstand er IKKE rar)
Alkohol+røg i store mængder-kvalme
Alkohol i rigelige mængder, spædet op med kraftig røg, kan give en lign. kvalme som slam-i-hovedet-kvalme, men skyldes blandingen af de to ting. Ret ubehageligt
Kan vare et godt stykke tid, indtil noget af alkohol'en er brændt af, og hashrusen har fortaget sig
Hvid-i-hovedet-og-koldsved-kvalme
En forholdsvist sjælden kvalme. PLudselig efter meget røg, f.eks. af stærkere kvali end man er vant til (f.eks. hasholie) kan give koldsved, kuldegysninger, og man bliver hvid i hovedet, og har det ikke specielt godt
Varer 5-10 min. Efter det er man utrolig nice ristet, og var de 10 min. værd man havde det skidt

Men kvalme når man kun ryger, er IMO et spørgsmål om psyke. Psyken styrer meget af en cannabisrus, og er utrolig vigtig for mig...
Prøv at ryge alene og udforsk den helt nye verden som cannabisrusen byder på, der er meget mere end man går og tror