Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 01:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 dec 2000 01:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2000 02:01
Indlæg: 2
Geografisk sted: Rønne
Jeg har hørt flere tal om hvor længe tch kan spores i urin - f.eks. 30, 70, 90 dage. Er der nogen der kender det rigtige tal?

------------------
-------------------------
Cesare
[email]Cesare@jubiipost.dk[email]
-------------------------


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2000 01:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 19 okt 2000 01:01
Indlæg: 108
Geografisk sted: Aalborg
Ryger du en enkelt joint, kan THC spores indtil der er gået ca. 8 dage...Ryger du mere indenfor denne periode vil THC ophobe sig i kroppen (fedtvævet?)..og der vil gå længere tid før det ikke kan spores.
Personligt vil det nok tage ca. 1 år før THC'en ikke kan spores hos mig!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2000 11:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
hehe THC kan spores i urin der er en del tal i om løb.... som du selv siger...

men jeg mener det kan spores optil 4-6 uger efter, men hvis man ryger meget går der måske længere tid.... nogle personer flere måneder...det kan reduceres hurtigere ved at dyrke sport, drikke alkohol, spise citrusfrugter(ascorbinsyre...hedder det ikke det),,,, hvis du skal checkes,,, er der nogle løsninger: min favorit er, drik overdrevet meget vand 2 dage optil... spis rigeligt med B vitaminer (farver urinen, ellers ligner det vand) drik meget vand aftenen inden....og når du så skal pisse i koppen,,,, så pisser du først i vasken derfter i koppen og tilsidst i vasken igen,, for at opnå det urin med lavest muligt indhold.... den plejer at virker oki.... hvis man ikke har røget som en hest i det sidste stykke tid..... der findes oxo div clean.out piller og pulver... men har ikke prøvet det...

men fx E, tager kun 2-3 dage,,,
og amf tager 5-7 dage,,,

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= GLÆDELIG JUL =-
www.smurf3000.com


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team