Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Den forunderlige verden!
Jeg fandt dette på en hjemmeside:

HBWR: To dose, you don't have to remove all the shell, but just the dark-brown" stuff off loosely on the seed. Then use the following method: Grind the seeds up or crush really well. Then soak the crushed/ground seeds in purified water for about 24 hours. After the 24 hours, strain off the seed mass from the liquid using pantyhose, a sieve, cheesecloth, or if nothing else is available a coffee filter.

Then to dose, drink the "tea" very slowly over a period of 20-40 minutes, and either drink a small glass of water, or a few large "gulps" after each sip of the "tea." This process removes the "toxins" and reduces or negates the nausea sometimes associated with taking LSA containing seeds.

Jeg har fået anbefalet samme metode, af en fyr i ethnoplanet.

Hvad er forskellen på denne metode, frem for at lave det "rigtige" ekstrakt?

Titel:
Medlem

Btw, siden jeg citerede var: http://www.clearwhitelight.org/hatter/lsainfo.htm

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ved det "rigtige" ekstrakt, får du fjenet alle S9-toxiner vha. en nonpolær solvent(f.eks. rensebenzin). Bagefter bruger man f.eks. IPA til at trække LSAen ud af dine planterester. Jeg er ikke klar over hvordan vand skulle kunne trækket det gode ud af dine frø, men det skal nok virke. Jeg har læst om mange folk der har brugt "vand-metoden" og fået et stærkt trip. Nogen har dog oplevet ubehag ved denne metode

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV
Det kommer an på hvad der menes med "rigtig" ekstrakt.

Der er nogle fremgangsmåder hvor man kun fjerner de yderste lag af frøene og så knuser frøkernen, inklusiv den brune skal, for så at ekstrahere derfra. Det bedste ville selvfølgelig være hvis man helt kunne fjerne den brune skal ved egen hånd, da det er der de fleste giftstoffer sidder. Skallen har det bare med at sidde overordentligt fast på frømassen. Men hvis det lykkes, så er det den metode der er klart at foretrække, også fordi at det i sådant tilfælde kan være nemmere at dosere end ved ekstraktion.

Hvis man knuser frøene hele kan man bruge f.eks. alkohol til at ekstrahere de aktive stoffer og/eller bruge et upolært rensemiddel til at fjerne giftstofferne.

Titel:
Medlem

Ok, jeg kan jo prøve begge metoder.. hehe jeg har lige købt 100 stk nemlig :) 50 pr gang, så skal det nok blive sjovt.. eller... ;)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
UnoLd skrev:
Ok, jeg kan jo prøve begge metoder.. hehe jeg har lige købt 100 stk nemlig :) 50 pr gang, så skal det nok blive sjovt.. eller... ;)

Håber du siger det for sjov, for 50 stk HBWR er alt for stor en dose medmindre dine frø er af meget ringe kvalitet. Start med 3 - 4 stk hvis du ikke ved hvor potente dine frø er.

Titel:
Medlem

Jo, det var en joke! jeg tog 8 sidst, hvilket var meget intenst! Men fedt..

Men gad vide, hvad der i teorien ville ske ved at æde 50? eller 100 for den sags skyld? Ville man dø, eller bare trippe til man blev 120 år gammel?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

UnoLd skrev:
Jo, det var en joke! jeg tog 8 sidst, hvilket var meget intenst! Men fedt..

Men gad vide, hvad der i teorien ville ske ved at æde 50? eller 100 for den sags skyld? Ville man dø, eller bare trippe til man blev 120 år gammel?

LSA overdosis? Den anbefalede max dosis er ihvertfald ca 3 mg LSA hvilket svarer til 12-16 frø.
Lyserg syre er ikke så godt for kroppen, ihvertfald ikke hvad angår LSD; der er LD50 dosen på 14000 ug

Hvis kroppen ikke tager skade, er det meget sandsynligt at din psyke vil.

Titel:
Medlem

14000 µg er jo også fuldstændig vanvittigt, når man læser nogen af aliårhus's rapporter, hvor han har tager omkring 1000 µg!
Men som du siger, bare fordi du ikke dør, er det jo ikke sikkert at din psyke ikke tager skade..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

der er personer der har overlevet 40000 ug LSD og haft det fint :D

Citat:
In the only case of death reportedly caused by overdose (Journal of the Kentucky Medical Association), the quantity of LSD in the blood indicated that 320,000 ug had been injected intravenously.

http://www.clearwhitelight.org/hatter/lsd.htm

jaeh, hva fanden skal man sige?

Titel:
Medlem

Gudetrippet af dem alle!

Fuck jeg gad godt læse hans triprapport! :shock:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
shinsou skrev:
LSA overdosis? Den anbefalede max dosis er ihvertfald ca 3 mg LSA hvilket svarer til 12-16 frø.
Lyserg syre er ikke så godt for kroppen, ihvertfald ikke hvad angår LSD; der er LD50 dosen på 14000 ug

Hvad fanden er det for noget lort at lukke ud?

Lysergamider er absolut IKKE usunde for kroppen, medmindre man er en gravid kvinde, så kom venligst med nogle kilder på dine påstande, eller slet dit ævl og bævl!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
shinsou skrev:

Hvad fanden er det for noget lort at lukke ud?

Lysergamider er absolut IKKE usunde for kroppen, medmindre man er en gravid kvinde, så kom venligst med nogle kilder på dine påstande, eller slet dit ævl og bævl!

Slap da af for fanden :?
Jeg spørger om man kan overdosere på LSA, hvilket jeg går ud fra er muligt!
Citat:

Og selvfølgelig er lysergamider usunde for kroppen i store doser

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_dose.shtml

Citat:
Eight patients were seen within 15 min of intranasal self-administration of large amounts of pure D-lysergic acid diethylamide (LSD) tartrate powder. Emesis and collapse occurred along with sign of sympathetic overactivity, hyperthermia, coma, and respiratory arrest. Mild generalized bleeding occurred in several patients and evidence of platelet dysfunction was present in all. Serum and gastric concentrations of LSD tartrate ranged from 2.1 to 26 ng/ml and 1000 to 7000 mug/100 ml, respectively. With supportive care, all patients recovered. Massive LSD overdose in humans is life-threatening and produces striking and distinctive manifestations.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]