Piercer skrev:
Ja det er sku et seriøst grow arbejde, man kunne tænke sig at vide om de fik brugt den hemmelige skakt.
Den eneste fejl ved de billeder der er sku den politibil der er på Billede nr. 1 hehehehhe
Jeg kan så afsløre at det er ikke kun i USA de laver sådan noget i den størrelse, jeg kender til et 96 K watt grow i DK som er indelt i 3 rum med 32 x 1000 Watt lys. Jeg forsøgte men fik ikke lov til at komme ud og se det, men fik en stak foto's i hånden og det er noget i den der stil, bare med aeroflow rør tror jeg de dyrkede i og ikke spande.
Jeg fik også lov at ryge noget af det de lavede i de kæmpe systemer og der var sku ikke noget at råbe hurra for, det er meget svært at holde en høj kvalitet samtidig med at man dyrker weed i den størrelse.
MVH
Piercer :twisted:
Nice grow... Fik dog en god idé da jeg læste det med en hule. Det er sku da sandt, man kan sku da bare grave en hule hvis man har mulighed for det... Altså bare et par m² og hænge en lampe eller to op. Kunne da være et sjovt projekt, og planterne ville hvis man fik isoleret lidt bare rimelig beskyttet for ja selv frost vil jeg tro. Lidt isolering og et par HPS så skulle det da være muligt at køre et grow længere end ovenpå med lys
Skal jeg da lige tænke lidt over, om det kan lade sig gøre. Synes nemlig ikke jeg har pladsen derhjemme til det...
Piercer: Det var da ikke særlig mange posts du har skrevet, -999980 ?

Hehe
http://peecee.dk/?id=31507