Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 14:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

http://www.phishhook.com/board/viewtopic.php?t=550448

respekt for den tid der er lagt i og få det op og stå...!!
mega nice

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Den har været oppe før.

Kan ikke lige huske præcis hvor, men er sikker på der er blevet linket til den historie før herinde.

Titel:
Ja det er sku et seriøst grow arbejde, man kunne tænke sig at vide om de fik brugt den hemmelige skakt.

Den eneste fejl ved de billeder der er sku den politibil der er på Billede nr. 1 hehehehhe

Jeg kan så afsløre at det er ikke kun i USA de laver sådan noget i den størrelse, jeg kender til et 96 K watt grow i DK som er indelt i 3 rum med 32 x 1000 Watt lys. Jeg forsøgte men fik ikke lov til at komme ud og se det, men fik en stak foto's i hånden og det er noget i den der stil, bare med aeroflow rør tror jeg de dyrkede i og ikke spande.

Jeg fik også lov at ryge noget af det de lavede i de kæmpe systemer og der var sku ikke noget at råbe hurra for, det er meget svært at holde en høj kvalitet samtidig med at man dyrker weed i den størrelse.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Piercer skrev:
Ja det er sku et seriøst grow arbejde, man kunne tænke sig at vide om de fik brugt den hemmelige skakt.

Den eneste fejl ved de billeder der er sku den politibil der er på Billede nr. 1 hehehehhe

Jeg kan så afsløre at det er ikke kun i USA de laver sådan noget i den størrelse, jeg kender til et 96 K watt grow i DK som er indelt i 3 rum med 32 x 1000 Watt lys. Jeg forsøgte men fik ikke lov til at komme ud og se det, men fik en stak foto's i hånden og det er noget i den der stil, bare med aeroflow rør tror jeg de dyrkede i og ikke spande.

Jeg fik også lov at ryge noget af det de lavede i de kæmpe systemer og der var sku ikke noget at råbe hurra for, det er meget svært at holde en høj kvalitet samtidig med at man dyrker weed i den størrelse.

MVH

Nice grow... Fik dog en god idé da jeg læste det med en hule. Det er sku da sandt, man kan sku da bare grave en hule hvis man har mulighed for det... Altså bare et par m² og hænge en lampe eller to op. Kunne da være et sjovt projekt, og planterne ville hvis man fik isoleret lidt bare rimelig beskyttet for ja selv frost vil jeg tro. Lidt isolering og et par HPS så skulle det da være muligt at køre et grow længere end ovenpå med lys

Skal jeg da lige tænke lidt over, om det kan lade sig gøre. Synes nemlig ikke jeg har pladsen derhjemme til det...

Piercer: Det var da ikke særlig mange posts du har skrevet, -999980 ? ;)

Hehe http://peecee.dk/?id=31507

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Prøv at tjekke den her:

http://www.icmag.com/ic/showthread.php? ... ght=bunker

Titel:
Junior medlem

Stonez# lidt fesent projekt i forhold til er det ikke :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det var Xp3rt's huleidé der fik mig til at poste det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stonez skrev:
Det var Xp3rt's huleidé der fik mig til at poste det.

Mmmm og jeg er meget interesseret i en hule-idé... Men om det kan lade sig gøre er nok noget andet. Men det skal da undersøges :)

Mon det kan spores hvis jeg trækker 3 x 600W fra en tilfældig nabo ? ;)

Det bliver nok lidt svært hvis jeg skal lave en hule ude i min have som jeg deler med nogle andre, hehe

Så skulle det være et andet sted, men hvor skulle man så få strøm fra ?

Nok ik helt nemt

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nej, drop den idé. :)

Titel:
Den er nemt klaret på en weekend

Alt du skal bruge er:

1x Gravko
1 x 20 fod Container
x Meter 2.5 kvadrat instalations kable

lidt gro udstyr og et par venner.

Husk Bajere til de arbejdene!

Du kan evt sende ide'en ind til et af de der Have programmer og spørge om de ikke, sender et hold have arkitekter ud og beplanter haven så du får camufleret nedgangen til containeren.

Tv2's "Have haves" bliver revurderet og får det nye navn "Hash Haves"

MVH
Piercer

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Piercer skrev:

Alt du skal bruge er:

1x Gravko
1 x 20 fod Container

Du kan evt sende ide'en ind til et af de der Have programmer og spørge om de ikke, sender et hold have arkitekter ud og beplanter haven så du får camufleret nedgangen til containeren.

MVH
Piercer

HAHAHAHA

Tjaaa en gravko kan jeg nok skaffe, men en 20-fods container bliver nok sværere, og jeg tror ikke at jeg kan grave den uset ned i min have midt om natten med en gravko :D

Ja bajere, og joints selvf til vennerne ;)

LOL det var da en god idé, skriver til TV2 og spørger om de ikke kan komme og lave et perfekt guerillabed ude i skoven til mig :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Piercer skrev:

Alt du skal bruge er:

1x Gravko
1 x 20 fod Container

MVH
Piercer

Den er næsten set .. Det var dog ikkke til at gro i men som lager til div.
Containeren var ej heller en 20 fods men en af de der små metal skure som bla. vejarbejdere bruger til deres redskaber .. vel 2x2 meter i bundareal og 2m højt.
Den var så gravet ned i en have ca ½m under jorden med en bunke sten ovenpå som en slags bed

Titel:
@needmoreweed nej nu har jeg heler ikke sagt det er min ide, men jeg kender faktisk folk der har gjort dette - bare ikke i DK endnu.

Men det er ikke en ualmindelig løsning i USA og andre steder hvor de er seriøst på skideren hvis de bliver bustet med bare nogle få planter, det er utroligt at se nogle af de projekter man støder på rundt omkring.

Her hjemme kan man faktisk få en brugt 20 fod's Finn container for en overkommelig pris, det eneste problem er at grave den ned og få et ordenlig indeklima. Man man med fordel købe en deffekt køle container da de er isoleret og så er man over det problem, men ellers kan man forholdsvis nemt skum isolere sådan en efter at ha banket lægter og plader på vægne.

En go ven har han lavet sådan en alm 20 Fod fætter om til 4 wheal crosser garage, hvor han så kan stå i tør vejer og skrue i den og vi har et sted at gå ud og ryge. Han ryger kun læder rør og konen er ikke glad for det inde i huset, hun syndes så heller ikke om ideen med at grave den ned og dyrke i den :D

MVH

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Vild grow :shock:
kom til at tænke på en historie om nogle der havde lavedt en sinsyg lang
tunnel under mexicos grænse som de brugte til at smugle hash og andre
stoffer
de blev busted med et par ton hash på begge sidder af tunlen :(

Titel: