Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 11:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hampefrø
Indlæg: 29 okt 2000 01:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 474
Geografisk sted: Skandinavien
Jeg har overvejet at lave en røvfuld frø her i vinter både indendørs, udendørs og nogle blandinger, det vil blive blandinger mellem pot og skunk, men også nogle rene pot og skunk kryds, så hvis der er nogle af jer der har nogle hanplanter (skunk) så saml polnet eller send planten til mig så kan jeg bruge den til at krydse med og i får nogle gode frø tilbage.

Der kan dog være den hage ved det at pot/skunk krydsningerne måske blomstre lidt senere udendørs og det kan give problemer med skimmel, men nogle af dem vil også blomstre ligesom pot men bare indeholde langt mere thc.

Der kan også være problemer med rene pot krydsninger lavet indendørs, forbi man ubevidst udvælger de gener der er bedst til indendørs og fravælger så måske samtidigt med de gener der er gode udendørs(skimmel resistens).

men der skulle gerne komme nogle gode planter ud af det det er bare et spørgsmål om udvælgelse af de bedste planter, og kun bruge dem til at lave frø på.

Hele ideen med det her er at lave en hampe sort som passer til det danske klima og som engang vil kunne vokse vildt i danmark og bare så sig selv år efter år, og med et thc indhold der overskrider enhver realitets sans.

Håber det har interesse

Weedpeace Sativa


Top
 Profil  
 
 Titel: Hampefrø
Indlæg: 29 okt 2000 06:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jul 2000 01:01
Indlæg: 78
Geografisk sted: KBH N, dk
Yo...
Klar interesse,men desværre har ingen planter det nærmeste stykke tid.
Grunden: Min Ex. snuppede mine lamper,og har efter sigende smidt dem ud SO!!!!
Derfor er jeg blevet bombet helt tilbage med min dyrkning.
Obs. Jeg dyrker kun indendørs da jeg intet land ejer.Og du ved ingen planter ingen pollen.Jeg får tidligst planter i løbet af næste år.(snøft,hulk)
Men en fed ide,som jeg 100% støtter,skal se om jeg kan skaffe noget pollen til dig andet steds.
Be cool with that weed!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team