Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 08:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hampe bog
Indlæg: 21 okt 2000 10:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 474
Geografisk sted: Skandinavien
Jeg har læst at flere personer er interreserede i en bog om dyrkning af hamp,
og har selv gået med tanken om at lave en på papir, men en online udgave hvor alle kunne tilføje deres ideer lyder endnu bedre, og jeg vil gerne melde mig friviligt til at redigere den, så vis det er noget i kan være med på så bare sig til.
Så sår vi hele Danmark til med hamp, og så kan de stikke deres forbud op i r.... .

Weedpeace Sativa


Top
 Profil  
 
 Titel: Hampe bog
Indlæg: 21 okt 2000 15:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Jeg vil gerne skrive i den, men jeg er ret uerfaren (dyrket en gang), men ellers så sig hvilke afsnit der er brug for og jeg går gerne igang !

------------------
Sig nej til hårde stoffer, støt fri hash.


Top
 Profil  
 
 Titel: Hampe bog
Indlæg: 21 okt 2000 22:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 474
Geografisk sted: Skandinavien
Jeg ved faktisk ikke hvad du skal skrive om, der må være et specielt emne du har interreseret dig mest for eks. gødning, såning osv.
fortæl hvordan du har dyrket i år, hvad for en type planter, dyrkede du i jorden eller potter hvad gav du af gødning og hvilke erfaringer både gode og dårlige har du fået ud af det, og hvad vil du gøre anderledes til næste år.
bare skriv det hele og så kunne man evt. lave "bogen" sådan så det var delt op i afsnit f.eks. under emnet såning kunne man samle folks gode og dårlige erfaringer omkring såning osv. så bare skriv.



[This message has been edited by Sativa (edited 28-10-2000).]


Top
 Profil  
 
 Titel: Hampe bog
Indlæg: 21 okt 2000 23:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Okay jeg fattede ikke helt hvad du mente med at der ikke var nogen der måtte fatte hvad vi mente med vores slutninger eller sådan noget gider du udybe det lidt ? Jeg prøver lige at bikse et eller andet sammen en af dagene, hvis jeg er for langsom må du sende en Privat message som huskere !

------------------
Sig nej til hårde stoffer, støt fri hash.


Top
 Profil  
 
 Titel: Hampe bog
Indlæg: 28 okt 2000 14:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 474
Geografisk sted: Skandinavien
Hvis ikke i vil skrive noget må i jo sige hvad jeg skal skrive, hvad har i problemer med.

1.råd: Sådan bekæmper du spinde mider i din indendørsskunk, Jeg bruger enten brunsæbe(før blomstring)det skal være den gammeldags slags som skal røres op i kogende vand ikke det der tynde smarte noget med alle mulige mærkelige dufte, det er 100 gange bedre og billigere end insekt sæbe ellers kan man bruge Timian olie(etærisk olie), men det er lidt svært at dosere men meget effektivt( jeg har ikke haft nogen spinde mider i år, selv om jeg har haft omkring 300 planter indendørs i år og jeg plejer at have masser.

More to come

Weedpeace


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team