Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hej folkens!

Jeg har ikke så mange penge, så jeg ville lige høre, om Salvia kan ryges på noget så billigt som en majspibe. Eller SKAL der partout en bong til (eller kan en alm. pibe bruges eller måske tjubang)?

Titel:
In our memories

Bange for at gentage mig selv, men der findes en søge maskine på psychedelia :shock: :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ja det kan du...

Er det blade eller extrakt ?

Hvis du kan ryge på det normalt, kan du også ryge salvia... Pas især på med bong og 5x ekstrakt, jeg kom lidt for tæt på en mur for nogle dage siden, og andre mystiske ting :shock: :shock: :shock:

Smider en rapport når jeg har skrevet den

Hvis det er blade du har så er det nok smartest at få fat i en bong, evt. lave en selv, da du skal have væsentlig større mængder ind for at få effekt...

Og tro ikke at du kan nå at fylde hovedet op og tage en lunge til, for det slår BANG ! ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har prøvet at ryge 15x ekstrakt på både pibe og bong.
Nada effekt.. Kun lige en lille afslappelse og en rædsom smag i munden.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Gaia: holdte du røgen inde så længe som du kunne?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
TheBo hvorfor ikke bare lave en hjemmelavet plastik bong, når du nu er flad og ikke har andet ved hænderne? Det er langt fra det sundeste, men hvis du laver den ordenligt burde det sagtens kunne fungerer.

Hvis ikke du har prøvet det før, vil jeg da lige lave en lille hurtigt guide:

Materialer:
Vandslange 15 cm, så kan du altid klippe til.
Halv liters plastikflaske.
Sølvpapir til at lave et bonghovede hvis du ikke har et rigtigt ved hænderne.
Lighter
Mix af den ene eller anden art.
Saks/kniv til at skære vandslangen til.

1. Tag lighteren og brænd forsigtigt et lille hul omkring 8-10 cm. oppe på flasken, lige så snart du kan se at der brændes hul i flasken, skynder du dig at masse vandslangen igennen mens plastikken er varm. Med lidt finger snildhed burde det lukke 100% tæt.

2. Skær slangen til som du nu vil have den.

3. Lav et lille udluftningshul med lighteren og evt. en kuglepen til at gøre hullet mere præcist. Dette skal sidde omkring 14 cm oppe på flasken.

4. Nu skal du bare have lavet et bonghovede ud af sølvpapir, dette kan gøres på mange måder og jeg vil ikke komme nærmere ind på det. Men det vigtigste er at det er så tæt på muligt, og at der er nok med luftgennemstrømning uden at mixet falder igennem, hvis du ikke har en rist.

:wink: At jeg gider.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:

Yep. I did.. kunne også godt føle et lille buzz. Men det var også kun det. Kan man brænde salviaen på så den ikke virker?

Titel:
Dedikeret medlem

Tak for svar allesammen. Jeg prøvede at søge, men resultaterne var uoverskuelige.

Jeg har investeret i en billig bambus-tjubang. Selvfølgelig går det nok ikke bare at slamme et hoved med salvia, men der er rimeligt godt sug igennem hovedet bare, så med en hånd for enden af tjubangen, tror jeg, at den kan bruges som almindelig pibe.

Det er i øvrigt 20x ekstrakt.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Held og lykke med Bo, håber på en rapport :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Gaia: okay,men med hensyn til det med om man kan brænde på tror jeg er blevet diskuteret før? der står også i leksikonet at salvias smeltepunkt er meget højt så tvivler lidt

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Gaia skrev:
sekstoi skrev:

Yep. I did.. kunne også godt føle et lille buzz. Men det var også kun det. Kan man brænde salviaen på så den ikke virker?

Ikke hvad jeg ved af. Jeg mener at Salvinorin A og B skal have ret høje temperaturer, før du kan blive påvirket. Det er derfor man anbefaler en stormlighter, da den har en betydelig højere temperatur end en normal lighter.

Brugte du en stormlighter eller en normal lighter?

Billede Billede

Der er en stor forskel på flammen, som man kan se.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har dog lige læst en triprapport fra en, som med succes bare brugte en tændstik.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
Gaia skrev:
sekstoi skrev:

Ikke hvad jeg ved af. Jeg mener at Salvinorin A og B skal have ret høje temperaturer, før du kan blive påvirket. Det er derfor man anbefaler en stormlighter, da den har en betydelig højere temperatur end en normal lighter.

Brugte du en stormlighter eller en normal lighter?

[mg]https://www.topwebshop.net/store/images/marijuana_blue_led_green_flame_lighter.jpg[/img] [ig]http://www.huv-photo.com/pics/macro/macro15.jpg[/img]

Der er en stor forskel på flammen, som man kan se.

Aah. Nej brugte en almindelig. Så kan problemet måske have været for lidt varme..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gaia: 15x ekstrakt ? Uden effekt ?????

Det lyder helt utroligt

Jeg havde 1g. Delte det op i fire, og tog en af de fire bunker, og delte i to. Røg derfor 1/8 del af et g eller 125mg på bong...

Jeg har dyrket sportsdykning, og kan derfor holde vejret end del længere end andre, men med den i øvrigt IMO meget milde røg, kunne jeg ikke holde det inde mere end 45 sek. Men det var fandme også nok. Jeg begyndte at kunne mærke at der kom nogle ændringer, og holdt det inde mere.

Brugte en alm. lighter, en rist, og merskumshovede. Lagde de 125mg i hovedet og sugede kraftigt, så der kom nok varme...

Virkede fint. Det er nok den voldsommeste oplevelse jeg har haft :lol:

Men det virkede alt for kort tid. Har så læst lidt herinde, f.eks. *(hmmmm hvorfor kan man ikke deeplinke mere ????)* hvor der stod at det var smart at bruge en stormlighter. Vedkommende der havde oprettet tråden fik ca. samme effekt som mig, ret kraftig, men varer kun ca. 5 min.

Så vil afprøve med stormlighter.

Anyway, hvis man nu ikke kan holde vejret så lang tid med salvia i lungerne, kan man bruge en plastikpose at puste røgen udi, tage et hiv O2 og suge indholdet af posen ind igen... Så må man vel få alt med

De gange jeg har prøvet det blæste jeg visualisations fra Media Player op i størrelsen 105" hvilket gav en FOR sindssyg effekt :lol:

Har ca. fået tænkt mit trip igennem, så får skrevet en rapport

Virkelig syret stof, jeg havde ALDRIG troet det var sådan, hehe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg røg 5x på en glas tjubang. Det virkede ganske glimrende anden gang!
Jeg tabte den pga. jeg pludseligt ikke kunne se min arm og hånd som holdte bongen. Så pludseligt faldt tjubangen på gulvet og kliret fra glasset der blev smadret fuckede trippet op så meget at jeg ikke kunne mærke eller se noget. Jeg troede at jeg var død, men så lagde jeg mærke til nogle få lemmer som jeg kunne bevæge. Meget underligt!

Men jo.. Tjubang kan gøre det! Selv med 5x!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Iiih jeg er fandme misundelig! :x

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Infected Cope skrev:
Jeg tabte den pga. jeg pludseligt ikke kunne se min arm og hånd som holdte bongen. Så pludseligt faldt tjubangen på gulvet og kliret fra glasset der blev smadret fuckede trippet op så meget at jeg ikke kunne mærke eller se noget. Jeg troede at jeg var død, men så lagde jeg mærke til nogle få lemmer som jeg kunne bevæge. Meget underligt!

Haha griner...

Selvom jeg virkelig havde tænkt det igennem før jeg røg, blev jeg alligevel overrasket over hvor utrolig livagtigt alting er, det er ikke sådan at man tænker at man ser syner, og det ikke passer, du TROR på det. Du er 100% overbevist om at der er nogen der prøver at dele værelset i to (pga. fraktaler der bevægede sig hver sin vej, utrolig griner, det blev ved i utrolig lang tid :D)

Utrolig wierd stof. Tror jeg skal hjem og finde stormlighteren frem :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Har prøvet salvia 5x ekstrakt på pibe. Synes det var ganske fedt, virkede fint hos mig.
Har hørt det skulle være en del bedre på bong. Nogen her der har erfaringer med bong OG pibe? I så fald vil jeg meget gerne vide hvilket er bedst.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Er der nogen der har forsøgt sig på spand?

jeg har overvejet om ikke det ville værre mere effektivt. Jeg ved selvf ikke om salvianorinen vil gå over i vandet.

Titel:
Medlem

Der skulle ikke være risiko for at salvinorinen bliver opløst i vandet. Jeg har overvejet det samme, det med spanden, måske man kunne få kølet røgen lidt også.
Mht. temperatur, Daniel Siebert skrev at Salvinorin-A fordamper ved 277°C, og at stormlightere mest er til for at øge koncentrationen af røgen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]