Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 07:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 22 sep 2000 14:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Jeg har engang læst i et af de ekstremt sjove Faboulous freak brothers tegneserier, at ryge tjald efter man drukket er som at pisse i modvind. Jeg er meget uenig. Jeg finder at tjalden tit bliver potentieret af alkoholen.
Hvad mener i?

Ashoka


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2000 16:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 aug 2000 01:01
Indlæg: 134
Geografisk sted: Denmark
Jeg ved nu ikke helt!
Hvis man har drukket omkring 20 øl, og så ryger en mega fed. Så går det altså helt galt. Man bliver først rastløs, og så får man en helt vildt mærkelig følelse i kroppen. Derefter brækker man sig for vildt.
Hvis man bare drikekr en 4-5 stykker kan det sagtens gøre hashen mere potent. Helt enig.

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2000 09:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg synes at beskrivelsen "at pisse i modvind" er meget rammende for mig! Hvis jeg i en brandert bliver lokket til at ryge fed, går der ikke mange minutter før jeg enten voldstener eller er svimmel og helt rundt på gulvet på en ubehagelig måde. Det er sikkert bare mig der ikke er garvet nok Billede, men det slår sjældent fejl at jeg får det ret dårligt. Så alkoholen intensiverer rigtigt nok effekten i mig, men ikke på nogen rar måde.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2000 15:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 31 jul 2000 01:01
Indlæg: 131
Hæh, i går drank jeg noget rødvin efterfulgt af nogle bajere og til sidst en kæmpe joint. Jeg har sjældent haft det så dårligt før! Bræk *GG*

Ja ja, en smule alkohol er bonus, men for meget ER sgu som at pisse i modvind.

------------------
XTC
KapzLuck

PS! Fedt blad.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2000 17:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
hallo hvem drikker 20 bajer(rimelig hurtigt) og ryger en ordentlig fed og går ikke i brædderne.. ??!!!

det er jo næsten logik!

men CANNABIS PRODUKTER er meget gode at blande med ØL / Spiritus.. det hele virker meget bedre ... jeg drikker næsten aldrig uden at jeg oxo ryger.,. det er en meget federe rus.. den er faktisk næsten PERFEKT..

Jeg syntes oxo at hvis man inden man ryger en god fed... så snup lige 2-3 bajere.. inden og Rygeren virker meget bedre..



------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2000 04:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Smurf, jeg er fuldstændig enig med dig. Det er det bedste blandings "mis"-brug der findes. Det er perfekt.

Ashoka


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2000 00:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
hehe ashoka...

Det er bare det bedste

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2000 11:55 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
he he minder mig om for 3 uger siden sad jeg og delte en billig karton hvidvin og rullede et par joints. hvorefter lige 5 min. før vi skulle gå røg jeg i mega skændereri med min far fordi jeg spillede "shiva Shidapu" "Egokiller" lidt for højt. hvorefter på vejen op til bussen skulle jeg bare ryge da jeg var pisse sur. senere da vi kom ind på broen (med fri bar *GGG*). gik vi godt til fadbamserne. senere fandt jeg en j frem og siden da dinglede jeg rundt i et par timer og ka ikke huske hvad fanden jeg har lavet. (men jeg kom da for en gangs skyld ikke op og skændes med dørmendene). senere på vej hjem i bussen fandt jeg ud af at jeg havde et lille J Skod tilbage. fik mega griner på fordi der var en som blev totalt mobset... Jeg sov godt da jeg endelig kom hjem *GGG*

nå må smutte nu da jeg skal til prag og demonstrere mod IMF og verdensbanken.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2000 19:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
sdgf


Senest rettet af loader 08 feb 2005 12:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2000 23:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
YEP!!!

det er bare bedst! :-)

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2000 00:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Jeg er ret enig i at for meget hash og alkohol er en dårlig blanding jeg har været ude for at sidde i ca. 2½ time over en brækspand fordi jeg havde blandet for vildt !!!! Tilgengæld så kan lidt alkohol godt gøre det meget federe at være påvirket af THC´en... Forøvrigt så syntes jeg da egentligt lige jeg vil komme med min uforbeholdene mening og sige at, Flash back du lyder da lidt for sej !!! og så er du endda også lokal ! FEDT NOK !

Hamp


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2000 00:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 aug 2000 01:01
Indlæg: 30
Geografisk sted: Danmark
Hamp og Øl er den vildeste blanding!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2000 00:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 aug 2000 01:01
Indlæg: 30
Geografisk sted: Danmark
Jeg mener: Jeg har da haft det voldfedt!
Drikke sig hjernelam, og så suge lidt!
Det er for fedt mand.
Man er både skæv og kan danse herrevildt, det er ret effektivt at både score og danse med, fordi at man er så fucking ligeglad!

Vh SwarmpJ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2000 08:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 sep 2000 01:01
Indlæg: 17
Geografisk sted: Denmark
Det er fedt at blande sprut og hash som for eksempel en halv flaske Vodka og til sidst 2 Joints. Jeg syntes at bong er lidt for vildt når man har drukket sig ret stiv. men 2 Joints eller en Chillum det er syret nok

Vh Mazza.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2000 10:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 31 jul 2000 01:01
Indlæg: 131
1/2 liter vodka og joints!!! Addrrrr...

Første gang jeg røg skunk (joint) havde jeg drukket lige over en halv liter vodka. Du godeste hvor blev jeg syg!

Næh ingen alkohol + joints til mig men omvendt er det ok... joint og derefter alkohol. Så er det til at styre *GG*

------------------
XTC
KapzLuck

PS! Fedt blad.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2000 13:52 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
det fedeste er sku at drikke sig lidt halvberuset når man skal på diskotek og så lige en halv times tid inden man går ind så riger man lige et par joints hvorefter man så går til fadøllene Billede og så ka man sku bare danse natten igennem og fuck hvor man sover godt når man kommer hjem *GGG*


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2000 02:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
dfd


Senest rettet af loader 08 feb 2005 12:30, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2000 19:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 75
Geografisk sted: somewhere green
ja ja.... det er da meget griner at
drikke & ryge.
bare ikk for meget (f.eks. 12 pils & 1 joint rullet på silver haze)
men en pot likør det er sku godt jeg havde på et tidspunkt lavet 5 cl pot vodka (ca 1½ gram pot 5 cl vodka ) jeg lod den stå i et ½ år, vi var 2 der drak den til en fest man blev sku ikke zærlig skæv men man blev total peacefull når der er blevet høstet skal der laves 70 cl 8-)

------------------
God ryger!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2000 21:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Smurf: Helt ubrugelige er de dog ikke. Jeg kan tænke på mange ting de kunne bruges til. F.eks kunne man lave en ordentlig omgang potchai, eller en ordentlig bhang-lassi. Hvis man har noget acetone eller andet opløsningsmiddel kan man jo lave nol. Billede

Ashoka


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2000 00:17 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
Ej Xaruz. Der ku sku da umuligt have været 1.5 g. i. Jeg har sku nok besluttet at bruge det meste af min louzy høst til wodka. Det smager sku af gammelt hø.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team