Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 aug 2000 13:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 31 jul 2000 01:01
Indlæg: 131
Er der egentlig nogle af jer gutter som har fået visuals ved at ryge eller spise hashish?

Jeg har en enkelt gang haft krystal klare 3d visuals med lukkede øjne efter at have spist en rigtig god hashkage.

Jeg kender en som har set regnvejr udenfor efter at have røget en hel del. Det skal så siges at han generelt er meget påvirkelig af stoffer. Han er får de vildeste hallu'er af XTC. Men derudover har jeg aldrig hørt om det...



------------------
XTC
KapzLuck

PS! Fedt blad.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2000 17:13 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
hmmm jeg har aldrig haft direkte hallu med THC... uanset hvilken måde jeg har indtaget det på... jeg har dog haft mindre kortvarige synsforstyrrelser på 1-3 sec.

det er jo heller ikke et Hallucinogen i sammenligning med svampe/syre.. og jeg tror at hvis folk kan få noget frem er det ved at koncentrere sig længe om det ,,, jeg kan uden noget som helst få jorden til at bølge det kræver kun 2min. men når jeg er på virket tager det mig kun ca.. 10-30 sec... jeg mener at hjerne lige bliver fuldt på vej mod hvad man gerne vil se... eller et eller andet..



------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2000 19:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
Sidst jeg røg, sad jeg og hørte musik lige inden jeg gik i seng.
Der kunne jeg se lysglimt (med lukkede øjne), i takt med bassen, det var lidt fedt.

På et tidspunkt blundede jeg lidt, da jeg vågnede synes jeg det var noget underligt musik de spillede på det her diskotek så jeg måtte hellere gå neden under... men jeg sad stadig i det samme værelse, lidt forvirrende *GG*

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2000 00:51 
Jeg har aldrig haft deciderede visuals på hashish, men jeg får nogle dejlige klare drømme i mit hovede. Hvis jeg vil, kan jeg med lukkede øjne drømme mig til andre steder, det er vildt fedt, og gør mig dejlig glad *G*
Men klarere farver og visuelle effekter det har jeg ikke prøvet, endnu Billede

mvh. Loonie

------------------
~Laws without victims serve no purpose other than to increase crime~


Top
  
 
Indlæg: 17 aug 2000 08:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 31 jul 2000 01:01
Indlæg: 131
Hmmmm, det er ikke umuligt at det var et fashback dengang jeg fik mine 3d visuals...

Jeg har aldrig oplevet det før eller siden.


------------------
XTC
KapzLuck

PS! Fedt blad.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2000 08:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jul 2000 01:01
Indlæg: 484
Geografisk sted: Kbh
Første gang jeg spiste spacecake med mine venner, var det vildeste. Ingen af os havde erfaring i hjemmebagt kage. Og vi kom alt for meget (ca 10 g) i, og spiste det hele...:)
Efter en time skete der ikke sådan rigtigt noget... Blev ikke mere skæv end de joints vi nu havde røget... Men to timer efter indtagelsen... Puh ha. Prøvede fire mennesker (den femte kunne kun ligge i min seng og kramme min dyne, hehe) at spille Fifa 99, med sådan en adaptor... Det gik helt i "kage"...:) Jeg kunne slet ikke se forskel på farverne, og vi stod alle op, og grinte over hvem der var hvem... Det opgav vi rimelig hurtigt. Så skulle vi se en film, og under den film fik jeg det bare helt vildt. På tidspunkter var jeg bange for synke for meget ned i sofaen... Og når jeg rettede mig op og konsentrede mig om filmen, fik jeg de vildeste ud-af-kroppen-oplevelser, og bare blev suget ind i den film...

Det er den vildeste oplevelse jeg har med hash... Var bare så ramt så ramt...

Rylle -


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2000 13:47 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
nogen gange hvis jeg ryger en del bonghoveder i løbet af en 10 minutters tid og så koncentrerer mig så kan jeg få jorden til at bølge. plus at der kommer lidt lysglimt i en kort periode.

Nogen der har prøvet et program der hedder pinwheel?? det er bare for vildt. man sidder og stirer på et program på pc'en som bare kører rundt, hvorefter man rejser sig op hurtigt og totalt stirer på f.eks en papkasse i den anden ende af værelset, hvorefter det hele bare totalt bølger for vildt i nogle få sekunder. det er bare totlat griner på god pot eller et svagt svampe trip


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2000 20:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2000 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: det rager ?
pinwheel er meget cool...

men ang. cannabis visuals: jeg tror at man skal "spise" tjalden (og en temmlig stor mængde), på den ene eller anden måde få at få hallu'er... har nogen gange når jeg er rigtig skæv, oplevet at jeg kunne se nogen/noget ud af øjenkrogen og når jeg så drejer hovedet er det væk... lidt trippet, men direkte hallu'er er det vel ikke =)

------------------
...come with me down the rabbithole to wonderland~~~


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2000 17:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
yep det der med øjenkrogene.. der kan man godt have lidt synsforstyrrelser.. men det er ikke halluer...desværrer.

jeg tror oxo at hvis man kun få halluer på fed ville det være farligere.. fordi så bliver der pillet ved Hjernen for alvor..

og det er jo ikke hvad der sker..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2000 10:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Jeg har engang prøvet, efter at have indtaget en rigtig god kop potchai og adskillige joints til et strandrave, at se ansigter af flere af mine familiemedlemmer i nogle buske. Meget interessant og ikke spor skræmmende.

Ashoka


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2000 13:00 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
den nemmeste måde at få halluer er store mængder af pot-chai med masser af fedt og sukkerstoffer eventuelt drikkes det med sprut samtidig. då så vil en stor del af thc'en blive optaget i maven i løbet af et kvarters til halvtime


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2000 19:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 aug 2000 01:01
Indlæg: 3
Geografisk sted: ?
Mig og en ven røg to joints af det vildeste pot jeg selv havde dyket ude iet lille drivhus. Aldrig har jeg været så.... alt blev opløst i pixels, baggrunden lignede overfladen på en basket bold. Min ven troede jeg var en ridder og kunne læse tanker. Dyrk pot


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2000 20:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 aug 2000 01:01
Indlæg: 134
Geografisk sted: Denmark
Hvad fanden var det for noget pot!????
Det være ret stærk. Snakker vi skunk her?
Har selv en enkelt gang fået halluer af pot. Jeg følte at jeg fløj gennem en rund ring i luften. Det var vildt fedt!

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2000 13:35 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
Jeg prøvede det vildeste her i torsdags. røg et enkelt bonghoved, som der faktiskt ikke var specielt stor. Hvorefter at mønstret på min vens stol begyndte smelte sammen. precist som i et trip. da jeg havde siddet og "trippet" i et kvarters tid. begyndte jeg at få det herre dårligt og var helt bleg. så jeg daffede udenfor får at få lidt luft. hjalp ikke så jeg traskede hjem. da jeg kom ind af døren derhjemme sku jeg bare knække mig. så ud på lokummet, og ned til tønden. bagefter havde jeg det lidt bedre og lagde mig på gulvet og kikkede op i loftet, hvorefter det hele gyngede. da jeg havde ligget der en halvtimes tid gik jeg ind i seng. og forsøgte at sove. faldt dog først i seng ca. 3 timer efter at jeg havde røget det ene lille bitte bonghoved.

Og hvad ka man lære af det??? god dansk pot fra Djursland er ikk så ring enda :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2000 00:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Jeg har aldrig haft de vildeste hallu´er...Jeg kender også det med at man ser en ting ud af øjenkrigen og når man vender sig er der ikke noget...Det vildeste jeg har prøvet med hensyn til den slags var da jeg lå på et gulv og så op i loftet på en lampe hvor pæren var pænt skarp..Der kunne jeg se solen stå op ud af pæren det var det vildeste mærkelige !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2000 10:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
hmmmm det lyder meget mærkeligt altsammen...

...jeg har aldrig haft hallu fra cannabis planten hverken fra skunk, pot eller hash.. og det tror jeg heller aldrig jeg får .... men hvis man sidder og koncentere sig... kan jeg få jorden til at bølge... og med cannabis kan jeg nemmere koncentrer mig.. men direkte hallu tror jeg ikke på...


Rastaman> hmmm hvad fanden var det for noget "pot" og hvor tit ryger du???




------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2000 08:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 31 jul 2000 01:01
Indlæg: 131
Ja send lige noget af det pot. Det lyder for vildt *GG*

Men, jeg kan altså konstatere at det faktisk er muligt at få små hallu'er når man ryger/spiser cannabis...

Måske er det ved at være tid til at spise en kage igen.

------------------
XTC
KapzLuck

PS! Fedt blad.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2000 10:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2000 01:01
Indlæg: 498
Geografisk sted: 2750
dengang det kun var meget sjældent jeg røg, blev jeg helt væk og hallu'ede. Jeg er generalt meget påvirkelig af stoffer(heldigvis( Billede. Jeg har været ude for at se flotte mønstre oppe i stjernehimlen der drejede rundt. Det var dog ikke så flot, som de ting man kan se på syre og svampe. Det holdte dog op da jeg begynte at ryge engang imellem, men kom igen efter at have prøvet svampe nogle gange. så er jeg begyndt at se mønstre på samme måde, som når jeg er på svampe, dog ikke helt ligeså flotte og klare, som på svampe, men de er der.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2000 14:42 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
Det var bare kanon her igår, blev jeg og en ven inviteret til høstfest sammen med en 12-13 stykker vi aldrig havde mødt før.

Startede med en 3 retters hampemiddag og et par mega joints.

det fedeste var sku næsten at de andre var en gang arkitekt og ingeniør studerende + andre høje uddannelser. vildt anderledes end at sidde og fyre en chillum med gutterne :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2000 23:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2000 01:01
Indlæg: 129
Geografisk sted: Mars
Da jeg var på min rustur så jeg (efter at have drukket meget øl og have suget lidt i en 5 g skunkjoint uden tobak) vejledere over det hele på trods af at det var buller ragende mørkt, de gik dog væk hvis man lyste efter dem med en lygte, men kom igen når lygten slukkedes, 20 min efter brækkede jeg mig Billede(

Lyn

------------------
"My philosophy can be
distilled into four words: be informed, then choose." Alexander Shulgin, Ph.D.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team