Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 20:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Øget mængde
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Man læser tit om at: jo mere man ryger hash, jo mere hash skal der til for at opnå den ønskede virkning. Er der nogen som støtter denne form for påstand? Jeg gør bestemt ikke!
Jeg kan sagtens stadig få mega griner på af marijuana.
Har påstanden noget sandhed i sig eller er det bare endnu et propaganda påfund??

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene

Dedikeret medlem

hmm ja desværrer.. jeg har prøvet stort set alt inden for cannabis rygning.. og jeg var på et tidspunkt oppe på 5g. standart om dagen.. men er nu ude af de større hashtåger.. og ryger ikke nær så ofte mere...

men ja selv efter 2g. standart på bang havde jeg ikke fået nok .. og syntes ikke at jeg var rigtig skæv... så det er helt sikkert muligt at blive tilvendt stoffet THC,, i starten kan jeg da oxo huske at jeg kun skulle have 3-5 sug (joint) og så var jeg skæv... men den tid er jo forlængst forbi..

så jeg er helt sikker på at man vænner sig til det.. lige som med øl .. hvor man jo oxo efter et stykke tids intens drikning kan drikke lang flere øl en man normalt kan...

FX Sommerferien...prøv og se i starten og i slutningen hvor meget man egentlig drikker..

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Medlem

Yup det er sandt... MEN! hvis man har røget hash intenst i en periode (og skal ryge mere og mere for at opnå samme virkning) så skulle man kunne opnå at flyve vildt igen ved at skifte over til pot. Dette gælder naturligvis også i det omvendte tilfælde.

Se Psychedelic Encyclopedia. Fed bog Billede

------------------
XTC
KapzLuck

PS! Fedt blad.

Dedikeret medlem

det er rigtigt nok... men jeg tror ikke fordi at det lige er pot,, det kan såmænd oxo finde sted med noget rigtig god ryger (hash +80 kr..) jeg tror bare at hjernen vænner sig til at være skæv på en bestem t måde.. det sker nemmest hvis man ryger den samme hash i en længere periode..

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Junior medlem

Geografisk sted: holbæk
kapzluck skrev:
Yup det er sandt... MEN! hvis man har røget hash intenst i en periode (og skal ryge mere og mere for at opnå samme virkning) så skulle man kunne opnå at flyve vildt igen ved at skifte over til pot. Dette gælder naturligvis også i det omvendte tilfælde.

Se Psychedelic Encyclopedia. Fed bog Billede

------------------
XTC
KapzLuck

PS! Fedt blad.

dette kan jeg fuldt ud tilsutte mig,.af netop samme grund skifter jeg med jævne mellemrum imelem hash og pot/skunk..den psykedeliske effekt syntes klart forstærket især når man går fra en periode med hash over til pot/skunk...skunk er klart min ynglingsryger! :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Det er nu ganske sandt at ens resistance stiger, og den stiger hurtigt.

En af grundende til min nuværende rygepause er at jeg da ikke gad ryge, når det eneste jeg lavede var at sidde og slamme bonger jeg alligevel ikke fik noget ud af, udover jeg blev lidt ør i hovedet.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Planet 1W33D7
Det varierer, men det er for det meste sådan at folk der ryger ofte skal bruge større doser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Kender godt det med at ryge dårlig hash, og tænke, fuck jeg blir sgu da ikke en skid skæv af det her. Men det er sgu da fordi det er lortehash!!Jeg har sgu lidt modsatte opfattelse. Skal altid bare have to eller tre sug på en joint, og så er jeg baske, hihih..
Bare brug go hash, og skift gerne imellem sorter, så skulle den være hjemme :mrgreen:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
MethylOle aka bling bling skrev:
Kender godt det med at ryge dårlig hash, og tænke, fuck jeg blir sgu da ikke en skid skæv af det her. Men det er sgu da fordi det er lortehash!!Jeg har sgu lidt modsatte opfattelse. Skal altid bare have to eller tre sug på en joint, og så er jeg baske, hihih..
Bare brug go hash, og skift gerne imellem sorter, så skulle den være hjemme :mrgreen:

Hvis man ryger noget hash som får selv "øvede" rygere til at falde om på stribe, og du ikke selv bliver skæv i mere end 15 min så er der vist noget om det ;)

En af grundene til at holde pause her sidste gang :(

Jeg skal også huske at putte mindre i hvis jeg ryger med folk der ikke ryger så tit, på Roskilde var der 3 udaf 5 der fik det dårligt/brækkede sig i 5 timer/sov i ti timer, eller det hele på en gang. Ikke særlig fedt når folk bliver dårlige af ens røg :???: Jeg var vant til at ryge med andre rygere, og uden jeg lagde mærke til det har mængden af THC i en joint blevet højere. Jeg får samme virkning udaf det, men ryger så også hver dag.
Så jo, der er 100% tolerance mht. cannabis, man lægger bare ikke mærke til det

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg kender det udemærket, men hvem kender ikke tolerans? Om det så er med alkohol, cannabis eller andre stoffer. Jeg synes dog at den hurtigt daler igen. Hvis jeg bare holder en uges pause får jeg ok effekt igen.

Citat:
Jeg skal også huske at putte mindre i hvis jeg ryger med folk der ikke ryger så tit, på Roskilde var der 3 udaf 5 der fik det dårligt/brækkede sig i 5 timer/sov i ti timer, eller det hele på en gang. Ikke særlig fedt når folk bliver dårlige af ens røg Jeg var vant til at ryge med andre rygere, og uden jeg lagde mærke til det har mængden af THC i en joint blevet højere. Jeg får samme virkning udaf det, men ryger så også hver dag.
Så jo, der er 100% tolerance mht. cannabis, man lægger bare ikke mærke til det

I yderste konsekvens må folk jo bare lade være med at ryge så meget. Hvis man føler man er ved at blive for skæv, så behøver man nok heller ikke flere hvæs :)

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]