z0unds skrev:
Jespar skrev:
z0unds skrev:
men tror efterhånden også jeg er både erfaren og stædig nok til selv at kunne styre mit forbrug..
Det er der mange i tidernes løb der har ment at de kunne, men erfaringen har tit og ofte vist noget andet. En af mine gode kammerater sagde engang til mig:
"Når man tror man har styr på stofferne, så er det, at der er risiko for at stofferne får styr på én".
Og det vil jeg godt holde fast i.

Du har sikkert delvis ret, men i mit tilfælde har jeg ihvertfald altid haft et snert i mit baghovede når jeg i perioder har røget for meget, og har så også modereret det.. bare man har noget andet at tage sig til (andre hobbyer, og venner der ikke ryger) så er man godt kørende..
Jeg er selv gået helt ned til at det kun er acceptabelt for mig at ryge i weekenderne, dog ikke altid jeg overhovedet får røget, dels fordi jeg ikke gider ryge alene når dem jeg ryger med er udenbys og dels fordi min ynglings pusher er blevet knaldet, så kan ikke få de gode vare længere..
MEN HALILUJA DET ER WEEKEND IMORGEN :p
Jeg ryger kun i weekends nu, hvilket både har noget at gøre med at jeg ville modere mit forbrug, eller fordi jeg ikke har nogen penge før mandag, og fordi jeg ikke har særlig mange g tilbage af efterårets høst

En af de bedste måder at holde op med at ryge på er ikke at have penge til at købe for, og blive hjemme i et par uger

Men halleluja det er weekend i dag, og så skal der ryges. Har dog taget forskud på glæderne, og har røget 1g super potent hjemmedyrket, hel oversået med lysebrune til røde krystaller med en anden i anledning af snevejret. Er du gal en sofaryger. Det summer mere i kroppen end noget godt stenerhash

Btw. gå væk dumme snevejr

Omkring 15cm her, ved København