Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:41, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Malkavians side er et godt sted at starte : http://malkavian.topskud.dk/cannabismyter/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nedern. Har lige selv været igennem samme mølle. Det skal bare overståes og man skal sørge for at få et godt forhold igen. Selvom de gamle er fordømmende, så må man ikke utte forbindelsen til dem. Bare sørg for at de er villige til at se på hashen dårlige OG gode sider.

Tjek http://www.dcfonline.dk og cannabis sektionen her på boardet. Har selv lavet en tråd om facts om thc. Held og lykke!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hun ka da ikke bare beholde din skål og dit hovede.. Så vidt jeg ved at du jo ikke ligefrem 13 år mer :wink:

Da min mor fandt en del tjald på mit værelse, skyllede hun det ud, men så brokkede jeg mig sgu osse til jeg fik de 400kr det tjald ca. var værd.
Forældre kan tillade sig meget men ikke at konfiskere deres børn ting, og slet ikke når de er ved at være halv gamle.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Bor man stadig hos forældrene og vil disse ikke have stoffer i huset, er det kun fair at de smider lortet i lokummet, hvis de findet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

det er da bedre at gro sin egen hamp i trygge omgivelser end at skulle være tvunget til at opsøge narko og våben huler hvor uren hash sælges til overpris...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

eb skrev:
det er da bedre at gro sin egen hamp i trygge omgivelser end at skulle være tvunget til at opsøge narko og våben huler hvor uren hash sælges til overpris...

Yea man burde ikke tvinges til at finde sin narko og sine våben i huler!

Hvad sagde ham SSP gutten til det?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

z0unds skrev:
Update:

Jeg fik så snakket med hende og hun var stortset i chok (troede jeg aldrig du kunne finde på.. bla bla..) og hun var sikker på at jeg om 2 år var stik narkoman og hele svineriet, og min hjerne var total brændt ud..

men jeg gav hende godt igen, så nu må jeg se hvad der sker.. hun kom ihvertfald lige ind på afvænnings klinik og besøg af ssp medarbejder fra kommunen.. men jeg tog det med et smil.. :>

Jeg refererer til det i mit dokument, men denne "officielle" guide kan være et godt udgangspunkt for jeres samtale: http://www.sst.dk/publ/publ2005/CFF/Has ... mtalen.pdf

Det ville jo være synd, hvis hele kommunikationen brød sammen og I ikke kom videre.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvis hun vil have en mere videnskabelig forklaring, så har jeg skrevet en rapport om det i biologi:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=12492

Det er bare det, at den ikke er fuldstændig gennemført (det der står med rødt i rapporten) - bl.a. det med afhængighed... det er temmelig kontroversielt, især når det kommer til fysisk afhængighed, som Sundhedsstyrelsen og Henrik Rindom påstår er der.

Jeg tror den rapport vil være temmelig overbevisende, da en af mine venner brugte den ved at give den til sin mor, da han skulle afsløre sit stofforbrug for hende - og det virkede overraskende godt (videnskab overbeviser, dokumenteret videnskab overbeviser endnu mere), især fordi han havde forberedt sig lidt og læst på emnet i forvejen. Det krævede lidt veldokumenteret research omkring afhængighed, som han også præsenterede for hende.

Held og lykke.

Titel:
Medlem

Citat:
Jeg fik så snakket med hende og hun var stortset i chok (troede jeg aldrig du kunne finde på.. bla bla..) og hun var sikker på at jeg om 2 år var stik narkoman og hele svineriet, og min hjerne var total brændt ud..

Da min den gamle fandt ud af at jeg røg, fik jeg den store moralpræken om hvordan hash kunne føre til hårde stoffer og bla bla. Hun sad og kikkede på mine arme for at se om hun kunde se nogle stikmærker :lol: :lol:, mig som aldrig har prøvet andet end hash :roll: .

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
http://www.brugerforeningen.dk/bfny.nsf ... ument&S=DK
den side fik jeg min mor omvendt med :wink:
der skulle gerne stå alt hvad man kan finde på at spøre om uden at siden nedgøre planten :lol: som mange andre sider gør for at få nye cannabis nydere (og garvede) til at stoppe og alt det shit.. oftopic ved det :roll: men alivl :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
z0unds skrev:
men tror efterhånden også jeg er både erfaren og stædig nok til selv at kunne styre mit forbrug..

Det er der mange i tidernes løb der har ment at de kunne, men erfaringen har tit og ofte vist noget andet. En af mine gode kammerater sagde engang til mig:

"Når man tror man har styr på stofferne, så er det, at der er risiko for at stofferne får styr på én".

Og det vil jeg godt holde fast i. :-)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:43, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV
Jespar skrev:
z0unds skrev:
men tror efterhånden også jeg er både erfaren og stædig nok til selv at kunne styre mit forbrug..

Det er der mange i tidernes løb der har ment at de kunne, men erfaringen har tit og ofte vist noget andet. En af mine gode kammerater sagde engang til mig:

"Når man tror man har styr på stofferne, så er det, at der er risiko for at stofferne får styr på én".

Endnu flere har i tidernes løb faktisk styret deres forbrug, idet de har indset at det ikke er noget at hente ved at tage deres forbrug med til rundkredsen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
z0unds skrev:
Jespar skrev:
z0unds skrev:

Du har sikkert delvis ret, men i mit tilfælde har jeg ihvertfald altid haft et snert i mit baghovede når jeg i perioder har røget for meget, og har så også modereret det.. bare man har noget andet at tage sig til (andre hobbyer, og venner der ikke ryger) så er man godt kørende..
Jeg er selv gået helt ned til at det kun er acceptabelt for mig at ryge i weekenderne, dog ikke altid jeg overhovedet får røget, dels fordi jeg ikke gider ryge alene når dem jeg ryger med er udenbys og dels fordi min ynglings pusher er blevet knaldet, så kan ikke få de gode vare længere..

MEN HALILUJA DET ER WEEKEND IMORGEN :p

Jeg ryger kun i weekends nu, hvilket både har noget at gøre med at jeg ville modere mit forbrug, eller fordi jeg ikke har nogen penge før mandag, og fordi jeg ikke har særlig mange g tilbage af efterårets høst :)

En af de bedste måder at holde op med at ryge på er ikke at have penge til at købe for, og blive hjemme i et par uger ;)

Men halleluja det er weekend i dag, og så skal der ryges. Har dog taget forskud på glæderne, og har røget 1g super potent hjemmedyrket, hel oversået med lysebrune til røde krystaller med en anden i anledning af snevejret. Er du gal en sofaryger. Det summer mere i kroppen end noget godt stenerhash :lol:

Btw. gå væk dumme snevejr :evil:

Omkring 15cm her, ved København

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]