Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 02:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

HEy guys.. JEg har ikke noget forstand på skunk, men har alligevel plantet mig ngole fine eksemplare. Det er Skunk no.1, men nu er sagen bare.. Hvad skal jeg gør emed det nu?? Hvordan tørre man det og laver det endelige resultat..? Pliiz hjælp...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nede på hjørnet
læs dog selv om det...der er masser af materiale på nettet

Titel:
Tjaaa du kan jo begynde med at læse nogle af de mange svar der alerede er svaret på omkring dyrkning og efter behandling, der er masser kyndige personer og massere info at hente her på siden.

Du kan dog ikke forvente at få det serveret og madet med ske, du skal selv læse og studere det. Der er en søge funktion øverst i højer side af skærmen, med den skulde du kunne finde massere nytig informationer.

Du må også prøve at være mere konkret med dit spørsmål, det fremstår som om du står med et høst klar produkt og vil vide hvordan du høster?

Evt. nogle billeder kunne hjælpe os med at se og vurdere om det er færdig og hvad du skal gøre nu, så behøver man måske ikke skrive så meget, men du har hverken skrevet noget oplysnings fuldt eller et par billeder.

Men ta en gren saks og klip stammen over ved roden, fjern/trim alle de store bæreblade og små blade der ikke er værd at ryge anyway og efterlad de helt små blade og buds der er besat med THC thrichomer.

Hæng det til tøre et mørkt sted og let ventileret, så det ikke mugner og lad det tørre langsomt over 2 uger. Så kan du pakke det i papir poser eller i glas som du lufter ud i dagligt i en go tid, til de er så tørre at de ikke "damper" længer ved at være lukket i længere tid.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Nåmen hvordan kan man lave god ryst i dk?? Kan man plante noget udendørs??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
dresle skrev:
Nåmen hvordan kan man lave god ryst i dk?? Kan man plante noget udendørs??

Du bliver ved med at fable om "Ryst"?? er du helt sikker på at du ved hvad ryst er???

ryst er noget du udvinder af topskud... det er de krystaler/tricomer der sidder på skudene, og du kan lave det i danmark såvel som i på Thulebasen... hvis nu du søger på "ryst" i søgefunktionen, tør jeg væde min høst på at du nok skal finde svar på dine spørgsmål 8)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

ok tak

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]