Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Laver nogen eget hash eller ryger i det som pot?

jeg bryder mig ikke om at ryge pot eller skunk det smager for skidt.. Så hvis en eller anden laver noget ordenligt hash uden de helt store remedier skriv endelig hvordan.

indtil videre ville jeg følge en af mulighederne på http://www.dcfonline.dk/cf/AZgrow.htm

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Du får i hvert fald ikke noget svar hvis du ikke poster i det rigtige forum.

//Edit: Topic flyttet.

Titel:
Selvfølig laver nogen hash selv, det er da klart !

Pot og skunk smager grimt? Hmmmm det er meget sansynligt bare fordi du har fået fat på noget skod weed, sorry men det er selvfølig op til dig og din smag at bedømme.

Her er lidt pic's med billeder af lidt forskeligt hash jeg har lavet, men vil anbefale dig at prøve søge maskinen også. Da der er flere Hash tråde osv. som man kunne tage et kig i og måske ha draget dine erfaringer uden at vente på at nogen svare og tråden er som regel også i det rigtige forum når den er lavet i forvejen.

BilledeBilledeBillede
BilledeBilledeBillede
BilledeBilledeBillede
BilledeBilledeBillede
BilledeBilledeBillede

Og tilsidst et billed af en Hash-Plante

Billede
(Gen og gaffatape manipoleret af mig)

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
nem måde at lave hash på

Matrialer:
1 stk. tomt rent glas ( syltetøjs glas er udemærket )
1 stk. nylon strømpe ( der kan bruges andre fintmaskede stoffer der hæver kvaliteten men sænker udbyttet. )
1 glas plade eller spejl

Trin 1:
Tag nogle gode buds ( skunk eller god pot )
Trin 2:
klip skunken ud, hak den eller hvad du nu vælger at gøre, bare det blir findelt, put det i glasset og sæt glasset i fryseren en halv times tid, tag glasset op tag låget af og træk strømpen stramt udover glasset.

Trin 3:
Ryst nu glasset hen over glas pladen eller spejlet, gør dette i ca. 10 min.

Trin 4:
Så er vi der næsten. skrab dit ryst sammen pres det evt. med fingrene, pak det ind i husholdning film, og pres det der efter, det her er presset mellem 2 stykket træ i en skruestik i ca. 5 min, pres det gerne længre.

Kan ikke lige huske hvor opskriften kommer fra.... Men nemt er det...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Piercer du har ikke lyst til at komme med en lille guide til hvordan du fremstiller dit hash? Har efterhånden set en del imponerende billeder fra dig, mon du kunne dele lidt af din opskrift? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

weedwacker skrev:
jeg bryder mig ikke om at ryge pot eller skunk det smager for skidt..

En ordentlig, lang og omhyggelig efterbehandling (curing, fermentering) kan nu gøre underværker for smagen og gøre den blød og lækker.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Så vidt jeg kan se er hans hash lavet med bubble bags..

Du kan købe et sæt på nettet, bare google det :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Ey piercer, vil du ikke lige forklare hvad de røde dimser går ud på??

Billede

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Ser ud til at skiverne bare er pakket ind i noget folie af en art...

Titel:
Det meste af det jeg laver er bubble hash yes, der køre jeg 2 runs af 20 min og filtrer imellem de to omgange selvfølig.

Tørre det på tallerkner eller ligne i noget tid, der efter er det meget forskeligt hvad jeg gør med det. Fornylig er jeg begyndtat lave mere jelly hash end ren bubble fordi det smager og virker super godt.

Så kan man også ryste men det er jeg PT for doven til, en ven har bestilt en 500 g polinator og den glæder jeg mig da til at prøve.

De røde "klumper" er Hash pucks eller hvad man skal kalde dem, de er presset rød folie eller pakket ind bag efter. Det var ikke nemt at finde de nødvendige ting, så vi kunne kun finde en meget tynd folie der revnede let. Der er vel ca 30 Gram bubble hash i hver puck.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
nogen der kan forklare hvad bubble og jelly hash er?

så sådan en som mig der kun kender til det alm. hash kan følge med? :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Google er endnu en gang din ven 8)

Titel:
Junior medlem

8) jeg er på PC og er glad for det har i nogen sinde prøvet det??? det er pisse godt at blive skæv af.... BTW jeg fucking hader hash´, man er fandme dum hvis man ryger det. så har man da ikke noget inde i hovde, og hvis man havde før man gik igang, har man da ikke noget når man har gjort det..... jeg kan desuden godt lide fisse... er i friske på en omgang CRACK!? :P :oops: blev dårlig sidste gang men det er ok... men efter jeg kom med i en vidio om det er jeg blevet beder.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
weedwacker skrev:
Laver nogen eget hash eller ryger i det som pot?

jeg bryder mig ikke om at ryge pot eller skunk det smager for skidt.. Så hvis en eller anden laver noget ordenligt hash uden de helt store remedier skriv endelig hvordan.

indtil videre ville jeg følge en af mulighederne på http://www.dcfonline.dk/cf/AZgrow.htm

Ja da self kan du lave det, men personligt hvis jeg ikk skal ryge min pot laver det hellere om til nol, smagen er god, halsen irretéret, og skæverten er lang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=17869

Medlem

Malkavian skrev:
weedwacker skrev:
jeg bryder mig ikke om at ryge pot eller skunk det smager for skidt..

En ordentlig, lang og omhyggelig efterbehandling (curing, fermentering) kan nu gøre underværker for smagen og gøre den blød og lækker.

og hvis man derefter opbevarer sit stash ordenligt et års tid så før man den blødeste røg der er mildere i smagen end alm cigaretter.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

qfq skrev:
8) jeg er på PC og er glad for det har i nogen sinde prøvet det??? det er pisse godt at blive skæv af.... BTW jeg fucking hader hash´, man er fandme dum hvis man ryger det. så har man da ikke noget inde i hovde, og hvis man havde før man gik igang, har man da ikke noget når man har gjort det..... jeg kan desuden godt lide fisse... er i friske på en omgang CRACK!? :P :oops: blev dårlig sidste gang men det er ok... men efter jeg kom med i en vidio om det er jeg blevet beder.

Hvorfor vækker du et to år gammel topic som for længst er blevet besvaret?

Og så bare med den slags uforståeligt rant...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

qfq skrev:

Nice first post f00l :x

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]