En ting folk, efter min mening, tit glemmer ( inklusiv mig til tider) er at det ikke er Pinden der skal være i centrum for ens sanseoplevelser.
Cannabis skal ikke skabe en fed situation, men derimod forstærke oplevelsen... desværre har den bare den bivirkning at den skaber et falskt behov for den, før at man kan nyde en smuk udsigt, eller trække en op på et "højere"/andet abstraktions-niveau.
Livet er jo i bund og grund en stor psychedelisk skævert, syre trip, MDMA storm etc., der hele tiden byder på nye udfordringer, forhindringer, grineflips, glæder, opture og sensuelle øjeblikke...
@ Topic så hælder jeg klart mest til en god pot pind(mit eget selvfølgelig

) ude i naturen... gerne et sted jeg har været mens jeg var barn, eller et andet sted der på en eller anden måde relaterer til noget jeg har lavet tidligere i mit liv... synes det skaber en speciel emotionel stemning, som går godt i hånd med en skævert...
Mht. til det du skriver Mr. Young, så tror jeg sagtens at jeg kan sætte mig ind i den situation du er i.
Forestiller mig at du i weekenderne sidder sammen med de samme venner som du altid sidder sammen med i weekenderne, i den samme lille ungdomsbolig som i altid sidder i og det er der sådan set heller ikke noget galt med, for du kan jo godt lide dem, men du synes ikke du udnytter din skævert godt nok, og føler måske oven i købet at du spilder din tid og din skævert... det går simpelthen for meget "rådenskab" i flokken...
Synes sagtens jeg kan følge dig, for har oplevet noget lig det samme...
Mit råd til dig er: TAG på nogle ture... arranger turen godt i forvejen, og tag så et godt stykke væk... oplev noget... Du vil opleve at skæverten ændrer sig markant, fra hvad du er vant til hjemme fra sump-grotten...
Efter min mening har man forstået hvad urten egentlig er tiltænkt, når man kan tage ud og Se Kalø Slotsruin og og af og til forstærke ens oplevelse ved at ryge en pind, og ikke ryge en pind, og derefter påvirke ens skævert ved at tage ud og se Kalø slotsruin...
Bare min opfattelse... ret mig endeligt hvis i synes jeg tager fejl
Mvh. Track