Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har læst aliaarhus´s forklaring til indtagelse af san pedro gennem indkogning af dens safter... Men undrede mig over om man kan knuse planten og putten den i kapsler istedet???

Eller bare tygge bladene???... Har søgt herinde på san pedro men synes ikke jeg finder svar på mit spørgsmål..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
tygge bladene???

Ja det kan bare puttes i kapsler, men jeg ved ikke om det er meget mere behageligt at sluge 35 store gelatinekapsler?

Titel:
Medlem

Nej det var heller ikke fordi det skulle være mere behageligt men blot tidsbesparende...

Men på den måde vil man vel også få mere meskalin ud af planten end ved ekstraktion?? eller hvad...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Man slipper da i det mindste for den (i min opfattelse, har aldrig frådet kakti) bitre smag... Om det så er bedre at sluge 35 piller kan diskuteres...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Beach
Gør som mig, spis den frisk =D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hooksi skrev:
Nej det var heller ikke fordi det skulle være mere behageligt men blot tidsbesparende...

Men på den måde vil man vel også få mere meskalin ud af planten end ved ekstraktion?? eller hvad...

Jeg forstår ikke helt hvad du mener? At man får mere meskalin ud af planten ved at putte det i kapsler? :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
faktisk tror jeg meget nemt at du kan risikere at få mindre ud af det ved at kaste op før alle kapslerne og plantematerialet er helt fordøjet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Desuden er det vist også begrænset hvor meget meskalin du ikke får med ved en ekstraktion..

Brug et par cirtoner til at få meskalinen ud af kaktus stykkerne og så kog det længe nok. Så skal du nok få et resultat ud af det!
Btw. Hvis man ikke har tid til at koge materialet, så har man heller ikke tid til at trippe!

/Cope

Titel:
Insane psychedelia user!

Infected Cope skrev:
Btw. Hvis man ikke har tid til at koge materialet, så har man heller ikke tid til at trippe!

Fjollet argument :x To each his own.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
hooksi skrev:

Hvis du ikke bruger noget tid på at forberede dg på at trippe på en endnu ukendt styrke mener jeg bare ikke man tager psykoaktivet seriøst. Det kan blive noget af en oplevelse! Hvis man så bare vælger at gå for hurtigt til værks, vil jeg tro man kan brænde nallerne ret så hæftigt..
Bare min mening. Men Hooksi.. Du er da velkommen til at gøre det du har lyst til. Jeg har bare min egen mening om hvordan og hvorledes jeg selv ville have grebet det an - og det skal jeg have lov til.. Ligesom du skal have lov til at brygge/æde det du vil..

Nelson Muntz skrev:
Infected Cope skrev:

Fjollet argument :x To each his own.

Sikke en dejlig dag det er idag ik?! Du må have det dejligt.. mys :wink:

/Cope

Titel:
Medlem

Jeg takker for svarene, men omkring at man ikke skal trippe hvis ikke man har kogt lortet i 7 timer... det kan vi så være uenige om.. men det var heller ikke det spørgsmålet lød på...

Takker igen...

Titel:
Medlem

man kan vel krystalirese meskalinen pulvarisere den (som med coke) og smide det i kapsler, så vil det også være en del lettere at bestemme dose og trip....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Beach
funk_of_the_punk skrev:

Wauuuw! Det vil jeg også være når jeg bliver gammel!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
funk_of_the_punk skrev:
:shock:

Titel:
Jeg er meget overbevist om at det er MEGET hurtigere at koge lortet i 7 timer end at krystalisere det for at spare sig for smags oplevelsen, men det kan da også godt være du liger inde med alt hvad du skal bruge for at lave en extract som vist oven over.

Det ser til gengæld total cool ud og det kunne være man skulde igang med sådan noget LOL da der helt sikkert mangler mere krystaliseret mescalin, det burde jo udleveres sammen med skole mælken til alle de grimme børn i klassen.

MVH
Pierer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]