Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 20:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg fandt en masse hamp på en mark i min by. Vi plukkede ca. 1 plante, og nu har vi så en plante. Hvad gør vi så, for at lave det til pot? Vil gerne ryge i aften, og har hørt, man bare skal smide det ind i ovnen, men hvordan, og hvor lang tid skal det have og ved hvilken temparatur? :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Hvor mange var der???
Dårlig stil at rippe det, men okay... Håber ikke du tog det hele...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
pheux skrev:
Jeg fandt en masse hamp på en mark i min by. Vi plukkede ca. 1 plante, og nu har vi så en plante. Hvad gør vi så, for at lave det til pot? Vil gerne ryge i aften, og har hørt, man bare skal smide det ind i ovnen, men hvordan, og hvor lang tid skal det have og ved hvilken temparatur? :)

ja rigtig klam stil... :( man skal lade en anden mands weed blive stående... og hvis ikke man kan overholde det 100%, som de fleste ikke kan, så tager man sku kun et bud eller 2... ikke en hel plante...

men nu er skaden jo sket... så hvorfor dog ikke hjælpe manden... hæng budsne (hvis du overhovedet aner hvad det er) op, og lad dem tørre så længe du kan vente...

Og må du så kvæles i det :twisted:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Dårlig karma i din retning. Jeg håber det er industrihamp! :twisted:

Medlem

pheux skrev:

LOL,, en mark,, lyder til at være fodder hamp, held og lykke med at ryge det ;)

Hvis det er rigtigt hamp,, burde du ha klaps!! har prøvet at få stjålet hele høsten på ca 20 planter for et par år siden..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej, nej, I misforstår mig. Det var ikke plantet af nogle. Det var en tom mark, som kommunen ejer. Vi spurgte i nabolaget, og de svarede, at det bare var begyndt at gro på et tidspunkt. Det var sådan næsten i vejkanten, dog ved en lille skråning.

Vil I så ikke hjælpe mig? :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hamp gror ikke af sig selv... DÅRLIG STIL!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Haha, frøene kom helt af sig selv eller hvad?
HVIS der ikke er nogen som helst der har noget imod du har taget dem, så er det industrihamp (eller en der har alt for meget tjald)....

Titel:
Dedikeret medlem

død over hampetyven :x

de planter du har stjålet er fra det man kalder et guerilla grow...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
pheux skrev:
Nej, nej, I misforstår mig. Det var ikke plantet af nogle. Det var en tom mark, som kommunen ejer. Vi spurgte i nabolaget, og de svarede, at det bare var begyndt at gro på et tidspunkt. Det var sådan næsten i vejkanten, dog ved en lille skråning.

Vil I så ikke hjælpe mig? :)

Tror sgu ikke der er nogen der gider at hjælpe dig. Det er groft det du har gjort. Hold nallerne fra andres planter!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
pheux skrev:

Smid det i en forvarmet ovn ved 200 grader i 1 time så er det godt sprødt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Bad karma dewd :twisted:

men anyways gør som Kaktus Klausen skriver...

Titel:
Tidligere holdmedlem

jeg syntes ofte at 200 grader ikke er nok, og det stadigtvæk er småfugtigt....hvis din ovn kan så skru lidt mere op ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg vil anbefale en noget højere temperatur i ovnen..

Titel:
Dedikeret medlem

jeg vil anbefale især pheux, men også kaktus klausen, thirdeyeflood, thujoin og stonez at kravle med ind i ovnen. husk at skrue helt op på grill og lad dem være derinde et par døgn, vi kan sq ikke have hampetyve og deres hjælpere til at rende levende rundt... 30 min i mikroovnen på højeste niveau ville måske ha en mere eksplosiv og visuel effekt :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
eb skrev:
jeg vil anbefale især pheux, men også kaktus klausen, thirdeyeflood, thujoin og stonez at kravle med ind i ovnen. husk at skrue helt op på grill og lad dem være derinde et par døgn, vi kan sq ikke have hampetyve og deres hjælpere til at rende levende rundt... 30 min i mikroovnen på højeste niveau ville måske ha en mere eksplosiv og visuel effekt :twisted:

haha... ku ik ha skrevet det bedre :twisted: :twisted: :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad sker der for jer allesammen? Er I bare en flok idioter (med undtagelse fra nogle)?

Prøv at læse ordentlig efter!

En lille by tæt ved Aalborg. Der ligger en masse boliger o.s.v. Så er der en større "mark", som er ejet af kommunen. Der kommer tit folk der, ingen ejer det eller er på nogen måde forbundet med stedet med husene. Den såkaldte "mark" bliver afbenyttet til Sankt Hans-bål og der er mange, der smider deres kompostbunker derude. Så omkring det sted, hvor der er mange kompostbunker (faktisk ikke langt fra vejen, vi snakke om 1 meter, hvor der er en fordybning meget skråt ned). Så står der lige ved skråningen blandt nogle andre planter en del hampplanter. Jeg vil skyde på 5-6 store, men dog ikke vedligheholdt. Ser meget naturligt ud. De står lige ved noget højt græs af en slags. Næsten alle har mulighed for at opdage dem. Der kommer tit folk ved vejen, og derfra kan man også se dem.

Vi spurgte naboerne, om de kendte noget til grundejeren (hvilket så viste sig at være kommunen). Vi spurgte, om de vidste, at der groede hamp derude, og hvad de ville gøre ved det. De var sådan set lidt ligeglade, men de og nogle forbipasserende, der hører til i området, vidste det også. Faktisk var der en forbipasserende, der selv havde været henne og hente en plante.

Hvad er problemet? I tilfælde af, at nogle ejede dem, var ejerne nogle idioter. De kunne i det mindste plante dem længere inde på marken ved træerne, hvor ingen kommer. Der er en million bedre løsninger end lige der, hvor de var.

Jeg tror, at det er en, der selv gror. Men så må han muligvis have kommet til at smide nogle frø ud med komposten.

Så tag lige og slappe af - ved godt, jeg burde have gået i detaljer til at starte med, men havde travlt i går.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

EB: hold da kæft mand... Hva' tror du der sker hvis man smider pot ind i en ovn i over en time på næsten 300 grader? Du skal satme ikke sige at jeg hjælper den @££$$! hampetyv!
Nevermind, det er tydeligt at se du har misforstået mig.
FFS!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
tolker det nu til at eb underbyggede illusionen om at det var en smart ting at gøre.... :? men tilsyneladende spildt ;P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Hvad sker der for jer allesammen? Er I bare en flok idioter (med undtagelse fra nogle)?

Forsæt du bare sådanne og jeg skal være den første til at stå og vinke dig farvel!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]