alle mine står i et østvendt vindue og vokser fint. jeg sørger for at gødde og vande rigeligt og de ser ud til at være glade... jeg har en af dem i en stor potte (den er vokset fra frø i maj til nu at være 2 stammer på ~60cm) de andre 6 står i en grøntsags kasse, sådan en af flamingopap, og er derfor meget tætte. det betyder selvfølgelig at de ikke er vokset så meget, men de skal alligevel flyttes til foråret, så jeg vil ikke plante dem om endnu.
jeg glæder mig til at se om de overlever vinteren, men jeg ville da undre mig hvis de ikke gjorde. de får masser af sol hvor de står uden at det dog er for meget af den skarpe sol et sydvendt vindue kan give. i rummet de står er det også en sydvendt vindue, så de får også en del eftermiddagssol. de er glade og tykke.
alle er groet i prikle muld fra frø som jeg nævnte før. de er dyrket, som sagt, i maj og har haft det godt hele sommeren.
den største har jeg været nødt til at klippe ned, fordi den første stamme var ved at blive for høj. den voksede helt op i loftet (de står i vindueskarm) derfor har den 2 stammer og er igang med at udvikle en fjerde. jeg ved ærligtalt ikke om den har godt at at være så busket, når nu det er en slyngplante, men måske ved du noget om det
Zionboy? og Zion, har du fået dem til at være i blomst, for jeg har hørt det skulle være ret svært at få dem til at blomstre. jeg håber dog jeg kan få dem til det når nu det er flere sammen og nogle af dem endda deler jord (dog uden at rødderne gror sammen)
held og lykke med dit grow
hygge
ob
://EDIT//: jeg skal nok tage nogle billeder og poste i løbet af ugen hvis det har nogen interesse