Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 20:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Se lige det her

http://www.hampenyt.dk/interview%20med% ... ngmark.htm

Det kan da ikke passe at de kan få lov til dyrke bare fordi THC indholdet kun er 0.3%

Troede at loven var ens for alle, men det er jo klart, der er nok en masse gode skattepenge i den forretning der.........

Svinsk

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Industriel hamp har været lovlig i en håndfuld år, fordi hampfibre er gode til reb, tøj og lignende

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Du virker som et menneske med megen indre vrede, psyborg - Hvis du skulle føle med dig selv at du har lyst eller måske enddog behov for at få snakket det ud med en lyttende interesseret sjæl, så sig endelig til - vi er her for det samme, ven!

Desuden er jeg sikker på, hvis du spørger pænt og ærbødigt, at astral gerne vil hjælpe dig på rette vej med et solidt ayahuasca trip!

Pas på dig selv, og husk du er et enestående og dejligt menneske!

Titel:
Junior medlem

Citat:
Se lige det her

http://www.hampenyt.dk/interview%20med% ... ngmark.htm

Det kan da ikke passe at de kan få lov til dyrke bare fordi THC indholdet kun er 0.3%

Troede at loven var ens for alle, men det er jo klart, der er nok en masse gode skattepenge i den forretning der.........

Svinsk

Ja, sikke nogle svin der prøver at udnytte naturen på bedste vis og lave nogle stærke fibre, så vi undgår alle de andre skadelige stoffer... FUCK DEM!?

"Hvorfor må de andre når jeg ikke må??" sig mig, hvor gammel er du mester???? :D

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Se positivt på det, alle de gode ting man kan fremstille af industrihamp kan være med at til få fleres øjne op for hvor gavnlig denne plante egentlig er.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er da optur, nu kommer vi måske til meget lettere at kunne købe forskellige ting i hamp, og i sidste ende for flere folk sikkert smag for at prøve den dejlige trylle urt..

Titel:
ehm - det er squ da voldtægt af hamp at reducere THC indholdet til sølle 0.3% - Har selv White Russian der kan nå helt op på 22% - lidt mere nice.

Nej det jeg mener er at jeg troede loven var ens for alle - der er THC i de planter så de overtræder loven - så kan de kalde det for industri-Hamp eller hvad de nu har lyst til...... Mit er da osse industri hamp :lol:

John Deere: Jeg skal ikke have noget med Astral at gøre, manden er en Looney Toon og jeg har bare ikke lyst til at blive en tegning...... Måske er han ikke en Looney Toon - men han giver godt nok udtryk for det i sine Anti-Amerikanske Copy+Paste Topic's - og så er Ayahuasca ikke lige noget som jeg gider at røre - MAOi's, alt for besværligt, lettere at æde syre eller svampe..... Hvis det endelig skulle være noget DMT-agtigt skulle det være syntetisk og rygbart........ yum yum

Men det er ring med det hamp

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er også for dårligt at militæret har lov til at bruge sprængstoffer, og toxikologer har adgang til giftstoffer. Og dyrelæger har adgang til ketamin. Hvad er det for et lorteland vi lever i?

Selvfølgelig er loven ikke ens for alle. Hvor vil du hen med dit indlæg?

Titel:
Jensus: Luk tak - du hænger dig i detaljer som der er så logiske at det ikke burde være blevet brugt som argument...

Selvfølgelig skal alle ikke have adgang til sprængstoffer og giftstoffer....
men hvor er det lige at hampen kommer ind i dit liv?

Altså hvor mange har du set der har slået en masse mennesker ihjel med en hampplante????

Så nu kan du måske forstå hvor jeg vil henad - eller kender du manger der er død af den fede??????

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

psyborg nu må du styre dig....

Jensus' indlæg gir da perfekt mening. Tror bare ikke du forstår den slags endnu. Men bare rolig, det ska du nok komme til. Du ska vel snart konfimeres så du ka da spørge din præst om "hvorfor det ikke er ens for alle og hvorfor du ikke kan gå på vandet når nu jesus kan"

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

En mand, der skriver "som der" er nok den sidste i verden, jeg vil have til at belære mig om logik :lol:

Det er nu engang blevet besluttet ved lov at langt de fleste rusmidler er ulovlige med undtagelse af de kulturelt accepterede. Dit argument bygger på at når nogle har lov til at dyrke en variant af cannabis med lavt THC indhold til et industrielt formål, så bør alle have lov til at dyrke en anden variant med euforiserende effekt? Det er jo ikke logisk.

Alle kan søge om tilladelse til at dyrke industrihamp, såvidt jeg ved. Go ahead i din fjollede kamp for ligestilling.

Titel:
Random du går jo hen og bliver personlig og bruger svinen som argument - tror squ ikke at du helt overholder reglerne - og lad være med at presse en religion ned over mit hoved når du ikke ved en skid om hvad jeg tror på...

Men klart det giver perfekt mening - selvfølgelig skal cannabis bedømmes på samme niveau som sprængstoffer og giftige kemikalier, der er simpelthen så stor lighed mellem de to ting at der ikke længere er nogen forskel.........

Nu ville jeg have svinet dig til, men det lader jeg dig om at gøre, fordi du kan jo åbenbart ikke andet end at kaste med mudder - lad venligst være med det... Tak.....

Titel:
Insane psychedelia user!

Kaste med mudder? Jeg pointerer bare hvor fjollet dit argument er. Du siger at det er et lorteland fordi nogle mennesker inden for en bestemt industri har lov til at rode med nogle ting, som alle og enhver ikke må, og jeg benytter bare det samme argument på nogle andre områder, for at vise hvor fjollet det er. At du ser det som mudderkastning kan jeg ikke forstå.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psyborg skrev:
ehm - det er squ da voldtægt af hamp at reducere THC indholdet til sølle 0.3% - Har selv White Russian der kan nå helt op på 22% - lidt mere nice.

Det er et spørgsmål om ens mål i livet. Hamp til fiberproduktion har ikke THC procenter som en vigtig parameter i avlsarbejdet (i hvert fald ikke i positiv retning). Det betyder bare, at man går efter helt andre egenskaber ved planten. F.eks. er mange fiberproducenter lykkelige over ægte hamp hermafroditter (et-kønnede), da de modner meget mere ens og derfor kan høstes nogenlunde samtidige. Samtidig sikrer enkeltkønnede hampplanter, at alle frø også modner ensartet, og det kan jo også være godt, hvis man laver fuglefrø, hampolie eller lignende. (Hos de dobbelt-kønnede modner hanner og hunner i forskellig takt.)

Det vores samfund har et problem med er THC'en, og derfor er THC-værdiløse planter sikkert også tilladte, fordi man vurderer, at der aldrig kan komme et kommercielt, euforiserende produkt ud af det. Det er sikkert også derfor der findes et smuthul mht. frøene: i sig selv indeholder de ikke THC og er derfor ikke ulovlige (men det er lidt et fortolkningsspørgsmål, for i USA er både frø, bonger og andet rygeudstyr ulovligt).

Titel:
Rocco nu var den ikke ment til dig - men til den der random..... random static noize generator.... eller hvad han nu er........

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]