Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 04:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 mar 2001 01:48 
Hej.

Jeg vil høre om nogen har hørt om humle harpiks skulle have en nogen effekt, eller om nogen har prøvet det. Jeg har lige bestilt en prøve, og de skriver det skulle have nogenlunde samme afslappende virkning som hash?! Kan dette passe?

Er der nogen der kender indholdstofferne?

Mvh.
Loonie


Top
  
 
Indlæg: 06 mar 2001 11:41 
Desvære ved jeg ikke noget om humle harpiks, men det lyder spændende, kan du ikke PM mig om det virker og hvor du har det fra.

MVH
Piercer
Billede


Top
  
 
Indlæg: 06 mar 2001 14:31 
Her er et billede af hvordan det skal gøres, det ser sku lidt snasket ud. Men jeg glæder mig alligevel til at prøve det.

Billede


Top
  
 
Indlæg: 06 mar 2001 16:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
lonnie du laver da lige en lille trip report, når du har prøvet det ellers er det ikke lovligt i danmark (hvordan virker det i forhold til hash


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2001 22:09 
Jo, det er lovligt i Danmark. Jeg skal nok skrive hvordan det virker, men jeg kunne ikke forestille mig det skulle virke som thc.
Harpiksen er udtrukket med CO2.

Mvh.
Loonie


Top
  
 
Indlæg: 06 mar 2001 22:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 feb 2001 02:01
Indlæg: 605
Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
lyder intresant hvor har du det fra eller hvor kan man købe det ? Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2001 17:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
jo der er et aktivt stof i, men jeg kan desværrer ikke huske hvad det hedder, der findes en gammel post med navnet i.

det skulle efter hvad jeg har hørt virke som et "sovemiddel", men jeg ved ikke om det har nogle relationer til thc,

humle plantens nærmeste slægtning er jo oxo hamp-planten.


------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART... =-
www.smurf3000.com


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2001 14:00 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Det aktive stof hedder Lupulin... Jeg har selv fået en lille flaske som på billedet gratis med da jeg bestilte noget ephedra og guarana... jeg har prøvet at smøre en smøg ind i det, og jeg syn's sgu ikke det gi'r nogen speciel effekt - andet end at det kradser og smager af helvedes til!

Hvis nogen har positive erfaringer med det, så post venligst en msg...

Bom Shankar!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2001 16:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
det var det det hed....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2001 17:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 sep 2000 01:01
Indlæg: 52
Geografisk sted: næstved danmark
jeg har for mange år siden fået fortalt at humlen er i slægtning med hamp(og kun slægtning) og jeg ved at man har forsygt at gen splejse de to slægtninge så at hampen skulle få humlens udsene og hampens virkning men efter hvad jeg ved skulle det vær mislykkes og jeg har lige så læst at humle har en beroligenge virkning i sig selv så hvorfor skulle den ikke have en virkning ryget som joint jeg syntes iværtfald at det er synd at udelukke dette for det værste man kan i forskning er at dømme på forhånd og sige enten at det virker ikke eller sådan kan det ikke være uden at prøve tingende af først Billede Billede Billede [img]hilsen%20kaktussenhttp://www.psychedelia.dk/ubb/smilies/cwm28.gif[/img] Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2001 19:50 
Jeg har prøvet det nu... Noget snask der smager af tis! Øv. Men afslappende effekt har det da, virker lidt ligesom en meget mild hash rus.

Et alternativ er det da.

Mvh.
Loonie


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team