Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: KbhK
ello boyz (and girlz)

Ved et FOR sindsygt tilfælde opdagede jeg en flok Papaver S. der stod på en støjvold ud til en motorvej. Efter at have snittet som en anden Freddy Kruger i et par timer sidder jeg med en lillebitte (noget der ville være 1 gram hvis det var galar) klump.

- Anyways - jeg har prøvet 3 metoder... hvergang med en mængde der svarer til en kugle med 2mm i diameter.

Jeg har rullet en cigaret.

Jeg har prøvet at varme lidt af på en ske og suge røgen gennem et stål rør.

Og jeg har prøvet at sætte lidt på spidsen af en nål og tage en rødglødende strikkepind, som jeg sætter hen til klumpen lidt af gangen og suger røgen.

(jeg har ledt lidt rundt, både her og erowid, men der er ikke rigtig konsensus og sammenligninger mellem metoder)...
Er der nogen der har erfaring med den letteste og mest effektive metode til at ryge det? Og et par råd til ca. hvor meget der skal til. (andet end læg dig ned - og når du ikke KAN ryge mere har du fået nok :D )

Heppa!

Titel:
In our memories

Chase the Dragon,... sølvpapir, og sugerør,... hvis det ikke virker, så er det "måske" ikke den rette valmue du har fået fat i.

Er selv vågnet op dagen efter en hyggelig aften, hvor vi 5 mand og 1g sad og dyrkede den sport, lam og sløv i hele kadaveret.

Titel:
Medlem

tak for det promte svar :)

- men jeg husker bare snakken i legehuset engang gik på, at sølvpapir(s dampe) fucker et eller andet vitalt i kroppen.
(Om det er ammestue (og legehus)-snak aner jeg ikke).

Men et eller andet sted minder "drage jagten" vel om, at lægge det på en ske og forsigtigt varme op.

Anyone...?

BTW - kan man vedhæfte et billede - så kan vi jo lave en lille omgang botanik quiz :D

Titel:
In our memories

Måske det var sølvpapir(s dampe) der lammede os,.. vi var unge, og psychedelia.dk eksisterede ikke den gang.

Undskyld for dårlig HR :oops:

Titel:
Medlem

hey hey hey - godt ord igen sømand. Jeg var ikke ud på at disse dit forslag. Jeg synes bare at have hørt noget om noget om sølvpapir.
(men HVIS man nu kunne blive lam - på den fede måde - af sølvpapir så ville der jo ikke gå en uge inden Anders og Pianisterne på borgen havde forbudt det :) )

Titel:
In our memories

:D :D 8)

Vaporizer,... er det eneste fornuftige jeg lige kan komme i tanke om.
En investering, men jo som så kan bruges til mange formål efterfølgende...

Sprød sommer og solstik :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
et reagens glas og så et glas rør til at suge af eller noget sammenrulet papir så slipper du for gifte dampe :)

Titel: UPDATE
Medlem

Jeg endte med den "Iranske" model; En lille klump på en nål og en glødende jern pind der forsigtigt holdes til klumpen mens der suges røg gennem et rør. Pinden gen-opvarmes og showet kører.

DET VIRKER - i den grad.
Splaaaaat :shock:
- men der skulle alligevel bruges mere end jeg havde regnet med :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]