Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Blandet hash
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Der flurerer for tiden (i ret lang tid efterhånden) en meget dårlig sort hash.... den går som regelt under navnet sort afghan den kan kendes på det legendarisk guld stempel og ser ved første øjekast ret lækker ud, men ved en nasal undersøgelse opdager man hurtigt at der er noget helt galt.... når man så nuldrer den bliver ens fingre helt gule.... og hvis man er så dum at ryge det opdager man at man ikke bliver skæv men bliver svimmel og får hovedpine samt en meget dårlig smag i munden...
mit bedste bud er at denne er blandet med Henna (hvis det da ikke er ren henna) men er der andre der har oplevet denne "hash" og ved hvad det er der er i?

Nu er i advaret :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Normalt plejer Black Afghan at være rimelig kraftig røv med en krydret smag. Men det er min erfaring at der er meget "falskt" eller dårligt Afghan på markedet, og jeg køber aldrig sort hash uden at prøve det først. Ellers så er det bedre at kende din pusher så er du mere sikker på at få noget ordentligt. (hvis han ikke er en idiot)

Ens fingre skulle gerne ikke blive gule, men nærmere sort/brun/mørk/meget meget mørkegul-underlig farve grundet den bløse klistrede hash der bliver næsten som blødt ler når man lige håndvarmer det. Det koger ret vildt, og er nemt at sætte ild til, og så STINKER det. Så det er ikke noget man skal ryge hjemme i stuen hos de gamle hvis man bor der, for det sidder i gardiner, møbler og over det hele i mange timer. Det samme med Black Nepal.

B-52 er en version af Black Afghan, og den er rimelig god, ikke overvældende, men ret tit nem at få fat i. Ser ikke så mange forskellige slags hash "nu om dage", og det kan selvf. variere fra by til by.

Btw. det med guldstemplet, så burde du også lige tjekke guldstemplet. Har fået Black Nepal med ægte bladguld, kostede så også lige 140kr/g som std. (fik det selvf. billigere 'cause its my m8's ganja...)

Der kan være rigtig mange mærkelige ting i, og det er ikke til at sige hvad der er i uden at få det undersøgt på et lab eller lign. Du kan jo prøve at ringe rundt og høre om der ikke er et sted hvor de gider at teste indholdet :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg tror jeg har prøvet den samme ryger for et par ugers tid siden og jeg kan kun give dig ret...fy for helvede noget dårligt røg!!!

Allerede før man håndgejler skidtet, er det blødt som ler, hvilket jo ikke just er et kvalitetstegn!
Jeg er glad for at jeg fik kastet det i nakken gratis, men allerede efter den første joint konkluderede jeg, at det er spild af både tid og helbred at ryge lortet.
...så er det sgu lige før jeg hellere vil nyde en god pibe asbest :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
CannaChem skrev:
Allerede før man håndgejler skidtet, er det blødt som ler, hvilket jo ikke just er et kvalitetstegn!

Nej tak, det skal sku være halvhårdt ved stuetemperatur, og blive blødt når det kommer over 30 eller deromkring.

CannaChem skrev:
...så er det sgu lige før jeg hellere vil nyde en god pibe asbest :lol:

Hehe det vil jeg så ikke, men sådan har man jo delte meninger :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kunne godt lyde somom du har fået fingrene i noget snask fra et hoved eller pibe, som så er nulret sammen.
Er mega blødt, smager fuckt, man bliver ikke skæv, for hovedpine og for gule fingre når man røre det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
he he, ej så "noob" er jeg heller ikke...
jeg tror godt jeg kan kende forskel på udkrads og blandet lort...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

:)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Har stødt på det... Meget mystisk.. Men jeg syntes nu ikke at det er så slemt som beskrevet her.. Måske er min effekt bare rent placebo..

Titel:
Jeg har ikke set den sorte afghan hash i snakker om, men er sikker på jeg er blevet tilbudt den for ikke såå længe siden.

Citat:

Øhhh hvad for en fætter, du ved hvist ikke ret meget om hashish

Rent og go hash kan sagtens være som voks selv om den har stue temp, det har jeg oplevet massere gange og det er noget af det bedste bubblehash du får eller Full melt bliver et også kladt.

Anyway så er det nok pga der er meget olie i hashen, jeg laver selv sort hash fra tid til anden og det er nemt at lave det dårlige bubblehash/ice om til sort hash med lidt olie.
Det jeg tror er sket her er noget i den stil, det er skod matriale blandet op med olie der højest sansynligt er blevet trukket på/med dårlige kemicalier/sprit

Dette resultere nemlig i em altid blød fedet hash, der giver gule finger pga olie og hovedpine pga rester af isopopyl alchol eller noget andet grumt.

Jeg har nogle billeder hvor jeg har lavet noglt sorte hash med og uden olie.

Piercer :twisted:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg kender godt den "Afghan". Jeg har fået af vide af en gammel kender at det stammer fra et bjergområde mellem pakistan og afghanistan. Det ligner charas og ser faktiskt rigtig godt ud (og har guldstemplet), det skulle være lavet på olie (lavet af restprodukter) og halvdårlig kif, ikke en god ryger. Det bliver desværre tit solgt som rygerhash, men jeg mener ikke det er stærkere end en god standard (desværre!).

Jeg havde en dag røget en joint af det gylle, da en god ven kiggede ind.. Men det samme udbrød han:" ha, hva' satan, sidder du og ryger den dårlige pakistaner!?".. Dufter ellers meget godt når man ryger det, men rygerhash er det bestemt ikke.

EDIT: det kan endda være dårligere end standarden...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay den sorte auhgan jeg køber er monster lækker, dejlig blød, og rigtig lækker lugt, samt den giver dig en rigtig fed men også ond skævert, det er klart min ynglings ryger.. Den er så også revet væk fra hylderne på 0,5!

Nedtur med jeres crap hashish

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Smag og behag..

Edit: Der kommer masser af god hashish fra afghanistan, ligesom der kommer meget crap..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]