Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 11:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 feb 2001 18:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2001 02:01
Indlæg: 168
Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
har læst et eller andet sted at man kunne blive skæv på påskeliljer? nogen der har prøvet det jeg er ved at tørre en påskelilje for at se om det virker Billede

Ps. det skal ryges


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2001 20:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 aug 2000 01:01
Indlæg: 134
Geografisk sted: Denmark
Drop det!!! Hvis du tænker på at tørre kødert fra selve blomsterne, så kan du glemme det. Det virker ikke!!! Jeg har selv prøvet.
Det du skal gøre er at tage kødet fra selve løget. Dette fremgår dog ikke af Sten Larris beskrivelse. Prøv det og lad os høre om oplevelserne!!

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2001 23:16 
Jeg kender en der har brygget vin på 20 kg påskelilie-blomster, det skulle have smagt udemærket, men de er altså ikke specielt psykoaktive.

mvh
Loonie


Top
  
 
Indlæg: 14 feb 2001 10:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 474
Geografisk sted: Skandinavien
mig og en af mine venner røg en helvedes masse påskelilje løj på et tidspunkt, uden at få nogen som helst virkning.

Men ifølge sten larris så virker det ligesom LSD, gid min fantasi var lige så god, så kunne man bare spise en brændenælde og så sige til sig selv at det var LSD jeg lige spiste der og nu bliver jeg helt vildt skæv Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2001 17:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2001 02:01
Indlæg: 168
Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
prøvede det selv virkede i ca.3-4timer det var dog ikke just kraftigt jeg fik kun lidt energi og fik det lidt underligt min lillebror sagde at han blev pisse glad
hvorfor virker det ik på jer? det virker ikke kraftigt men det er jo et billigt trip, også hvad røg i det med bong, bang, eller joint?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2001 14:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 feb 2001 02:01
Indlæg: 605
Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
så vidt jeg husker er det hvid påskelilje sten larris skriver om i sin bog har ikke min bog her men det kunne da være en forklaring Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2001 17:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 aug 2000 01:01
Indlæg: 134
Geografisk sted: Denmark
Så vidt jeg hsuker så mener Larris at de fleste slags påskeliljer kan bruges. Jeg synes bare generelt at Sten Larris´ bog skal tages med et gran salt. Jeg mener, han siger at kartoffel blade er fede at ryge!! Jeg HAR prøvet...!!!!

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2001 21:14 
Kartofel er godt nok en natskygge, men jeg kender heller ikke nogen der har haft held med den.

Piercer
Billede

------------------
P.S. Der er så mange sjove ting i naturen, gå da noget mere i skoven!

Piercer@microsux.dk
http://www.kaktus.microsux.dk


Top
  
 
Indlæg: 27 feb 2001 14:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 feb 2001 02:01
Indlæg: 6
Geografisk sted: Danmark
Jeg har heller ikke hørt om nogle, der har haft noget held med kartofler. Jeg har til gengæld hørt det modsatte. Der var på et tidspunkt nogle biologer, der havde haft held til at krydse tomat og kartofelplanter. Pointen var selvfølgelig at lave en plante, der både gav kartofler og tomater. Resultatet blev desværre en plante, der både havde giftige knolde og frugter, men jeg tror ikke deres eventuelle psykoaktive potentiale blev undersøgt. Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2001 20:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 15
Geografisk sted: Kbh.
Jeg mener ikke det er bladene man skal ryge men der imod kartoffel blomsterne!!
Bladene er vist nok giftige!! Her er link til hvor man kan Downloade Forbyde hallucinogener? Forbyd naturen at gro!"
http://home8.inet.tele.dk/larri/index.htm

Der kan i finde det hele både om kartofler og påskeliljer!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2001 22:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Har røget blomsterne af både tomat og kartoffel uden effekt. Dog fik jeg en meget UBEHAGELIG forgiftning af at ryge de friske skud der kommer ud af kartofler. Blev meget syg (dvs høj feber) og følte stærk inerti. Desuden kvalme og almindeligt ubehag. Vil ikke anbefale det.

Mvh
Ashoka


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team