A.MUS skrev:
Det er ikke for mig den direkte hukommelse som er et problem.. det er mere korttidshukommelsen.. F.eks. hvad jeg fik at spise i forgårs, eller hvad jeg lavede.. lavede jeg noget helt specielt udover det sædvanlige kan jeg sagtens huske det.. har smidt hashen som hverdagskost, for ca. 80 dage siden, men har røget en del i ny og næ.. 10 dage siden sidst.. det jeg vil frem til her er at jeg faktisk har haft mange flere hukommelsessvigt efter at jeg er stoppet med at ryge.. nu svigter hukommelsen virkelig, men tror selvfølgelig på at det bare er en genopbygningsfase..
Har heller ikke haft voldsomme problemer med hukommelsen under mit langvarige daglige forbrug, det var først da jeg stoppede med at ryge, at det gik galt. Nu 5,6 måneder efter stoppet, har jeg stadigvæk problemer med hukommelsen og motivationen, og ryger kun en gang i mellem.
Men det er MEGET forskelligt hvordan THC virker på en. Det påvirker mig meget kraftigt, lidt ligesom Aliaarhus, får nemt CEVs og kan blive voldsomt væk på tjald. Men varer ikke så lang tid rusen normalt, og har ikke nogen problemer med at være for bagskæv.
Tror det har noget at gøre med at jeg ikke har særlig mange gr. fedt på kroppen, og da THC'en bliver lagret i fedtlagrene, så burde det betyde noget.
Så legalisér cannabis til alle de magre