hej, beklager at jeg starter endnu en post om dmt ekstraktion, der er vist efterhånden blevet stillet de samme spørgsmål igen og igen, har jeg erfaret efter at have læst nærmest alle post om dmt herinde, men nu spørger jeg altså alligevel, og så må i jo hade mig som den noob jeg er
jeg ville lave et hurtigt, enkelt og rygbart ekstrakt dmt, jeg valgte psychotria viridis, det behøvede ikke at være særligt rent, det skulle bare kunne gi dmt oplevelsen.
det skal siges at det er mit første forsøg med dmt, så jeg ville ik til at sku lave en syre/base ekst. men tænkte at følgende nok ville virke og være nemmest:
jeg kom mine 30g blade i en blænder og hælder nok rensebenzin til lige at kunne dække det, kværner det til sovs, lar det så stå og trække i ca 3-4 timer, kunne ik vente længere
nu er det blevet en helt mørkegrøn væske, filtrerer og hælder det ud i en flad skål,
da benz'en er fordampet ligger der et 1mm tyndt, næsten størknet tjære agtigt grønt lag.
jeg regner med at halvdelen måtte være nok, det sku så ca svare til 15g blade, okay det gik lidt på gæt, men altså...
jeg ryger så, men den eneste virkning der kom, var det pot som jeg havde lagt som bund i min bong, men tilgengæld blev jeg meget skæv,
mere end sædvanligt, men det føltes slet ikke som jeg har læst dmt sku virke, det føltes snarere som om at der var rester af rensebenzin i det,
blev varm og tung i hovedet og følte mig meget 'blæst' skæv, men det føltes rart og jeg havde en dejlig ramt-skæv følelse i kroppen, ingen klare tanker eller bevisthedsudvidet virkning, tror jeg var lidt for hurtig med at tørre det -dum fejl
skulle dosen (har jeg læst et sted herinde?) ikke ca lyde:
Psychotria Viridis: ca. 30g Blade oralt med maoi
så burde 15 g røget da ha en virkning
jeg har osse Diplopterys Cabrerana, dosen på denne lyder:
Diplopterys Cabrerana: ca. 8g Blade
er der nogen der har erfaringer med disse blade i forhold til fx mimosa hostilis?
indeholder Psychotria ikke nn-dmt? hva med Diplopterys er det osse nn-dmt? eller 5-meo-dmt
men altså mit overordnede spørgsmål er; burde denne metode ik virke? bliver dmt ikke opløst i naphtha??
jeg lavede forsøget for at få en hurtig forsmag på dmt, inden jeg vil lave ayahuasca, til det har jeg mimosa hostilis og banisteriopsis caapi som maoi
har søgt og læst på psychedelia.dk men synes ik jeg kan finde nogen der har brugt denne simple metode med dmt, er det så fordi den bare ik dur?
sorry hvis jeg spørger dumt, men vi er her jo for at lære
på forhånd tak