Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH - the brix
Nogen der kender grunden til at der står "It's toasted" på lucky strike pakker? Synes de er forholdsvis nedern at riste og at de let bliver brændt. Er tobakken mere tør end andre mærker? Nå, stenede bare lige over det... Ved ikke om der er nogen der kender til problemet. Ryger normalt Prince, som er geniale :D !!

-Bowphus-

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Prince smager af lort. Generelt er det ret svært svært at opdrive en cigarettobak med ordenlig smag i DK. Til gengæld kan vi glæde os over at kunne købe Rød Bali Shag. Ellers kan jeg anbefale Indian Spirits biodynamiske tobak. Den er stærk og fuld af smag.

Mht. til at riste, så ryger jeg helst mine joints med netop Rød Bali Shag, uristet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH - the brix
Du kan da ikke mene at Rød Bali Shag er det bedste du kan finde til at putte i dine joints... Det er jo ikke mild tobak... Og hvorfor rister du ikke?

Hvis du ikke skriver til topic kan du jo også bare lade være med at skrive??

-Bowphus-

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Det er da fint on topic, synes jeg. Jeg kan bedst lide mine joints tjærestærke. Supadahhhhhhhhhh.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Hmm.. hver sin smag vel? Men jeg sys nu også at tobakken i en go joint skal være ordentlig ristet!!
rød cecil er min favorit :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Men hov! Det var jo ikke det emnet gik ud på!!
Tror aldrig jeg har prøvet at bruge lucky strike.. Så skal jeg ikke udtale mig om!!
skulle nok slet ikke have postet her... Go søndag!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Blå Camel for the win!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Bowphus> Jeg tror at grunden til der står "It's toasted" på pakken har noget at gøre med måden tobakken bliver behandlet på. Der står vist også noget med at det er sådan de tilbereder tobakken.

I øvrigt er jeg ligeglad med hvaffor noget tobak der er i, det er resten der tæller 8) (så længe det ikke er menthol tobak!)

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
jeg kan godt lide lucky strike, men jeg er enig med dig Iodjini, det har helt sikkert noget med tobakkens tilberedning og behandling at gøre og ikke at de er ristet og klar til rulning!

der går et rygte om hvorfor lucky strike har fået sit navn, ved ikke om det er sandt eller falsk men synes det rimeligt sjovt:
under/før vietnam krigen var lucky strike kommet på markedet, og de blev hurtigt et 'hit' især blandt soldater; nogle gange var man heldig (lucky) for så var der smøger i pakken med pot i... og har helt sikkert været rart med en ryger (:mrgreen:) til at slappe lidt af, når man ligger i den vietnamesiske jungle i en regn af projektiler og er på randen af et nervesammenbrud...

jeg godt lide joints med bali shag, men for de meste bliver de bare med alm smøger.
til hverdag ryger jeg marlboro eller L&M...
prince er BÆ! lorte, hø smøger!

hey!

-Foger

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Jeg har til tider nydt en joint med en god gang menthol tobak i. Det går bedst sammen med pot, sådan rent smagsmæssigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]