Kaktus Klausen skrev:
Ang. Calea zacatechichi så har jeg prøvet det over en 14.dags periode hvor dosis blev holdt ens 800 mg pr dag via gelantinekapsler. Det er meget bitter. Det gav klarere drømme, men ikke bevidste drømme som du mener.
Ved LD skal du jo erkende du drømmer - prøv evt. at tvinge dig til at se på din hånd når du drømmer/vågen - hvis den ser mærkli ud - så er du i drømmeland og ved at erkende det kan du måske styre det noget mere istedet for bare at go with the flow.
ps: sig til når du kan flyve som Dr. D
Jep, selvfølgelig skal man anerkende det selv. Men igår nat læste jeg et eller andet sted, at ved brug af disse drømmeurter kan man opnå langt klarer drømme. Og fordi drømmene bliver klarer, kan det også betyde at man har nemmere ved at opnå en kontrolleret bevidsthed i drømmen - som du siger: At tvinge sin hånd frem så man ser den.
Det jeg vil opnå ved brugen af disse urter, er netop klarer drømme, som muligvis kan hjælpe mig med at erkende at jeg drømmer. Jeg har mange gange (især efter jeg er begyndt at eksperimentere med LSD) stået i en drøm og tænkt/sagt til mig selv: "Det her kan ikke være sandt. Det må være en drøm" - og så vågner jeg op, og så har jeg ret. Men så har den altså heller ikke været længere.
Jeg har mange gange villet gå på toilet mens jeg sov. Jeg har oplevet det som voksen og som barn - som barn, hvilket jeg aldrig lemmer, var jeg 100% overbevist om at jeg var gået af sengen og ind på toilettet for at pisse, hvor det resulterede i at jeg pissede i min seng fordi det var så livligt. Som voksen har jeg også oplevet det, men ligeså snart jeg kan mærke at urinen er ved at komme op, vågner jeg brat - så går det op for mig at jeg har bevæget mig bevidst i drømmen og at det har været så virkeligt at det har snydt min krop.
Hvad angår doserne: Hvis jeg nu tager 1g hver dag i et par uger, ville det være godt nok? Jeg overvejer at købe begge urter og se hvad det ender med.
Og hvad er effekterne egentlig i vågen tilstand? Jeg har hørt at det skulle være lammende/narkotisk på en måde. Vil det være godt nok at kombinere det i hverdagene når man skal op kl 7 og i skole?