CoA Skrev ->
TOBI NOOL: Hvad er det du ikke forstår? Når man ruller en tynd joint er der ingen lufthuller - fordi man tilpasser jo sit papir inden man begynder at rulle, sådan der ikke er for meget og hvis man ikke kan komme til at tilpasse papiret eller det man har bare er så fucking stort, så backflipper man den og ruller og som man plejer - der er ikke noget indviklet i at rulle, de dårlige joints kommer af at fylde cones....
Det handler om at lære og rulle en pind ikke fylde en cone - når man ruller, er der ingen lufthuller eller noget, uanset hvor tynd din pind... ja eller så skal du da være slemt fingerspasser, jeg har aldrig set det ske...
JEG SKREV 1
edit: skal også sige at når du roller tynde cones og fylder, danner der sig næsten altid 2-5 loft lummer
vilket kan resultere i at din joint blir brændt mega skæv.. dog ved de fleste godt hvordan man undgår dette.
syntes bare li det sku nævnes da det er grunden til jeg foretrækker lidt større end lidt mindre..
=skal også sige at når du roller tynde cones og FYLDER...... er det ikke tydeligt nok til at se at jeg mener når man laver et cone og så fylder bagefter her?
-> det er logik for burhøns at der ikke kommer luftlommer i håndrullede. men nu var det også dem vi fylder jeg snakkede om.
og i mine kommer der tit luftlommer især da jeg ikke knuser
tobakken eller stamper mine joints særligt meget.. OG SOM OBS FOR FUTURE CRAP COMMENTS, det her er min erfaring fra da jeg selv rullede cones da jeg kun er startede med at håndrulle igen efter jeg stoppede med hash for at ryge det grønne istedet. Når jeg håndruller stamper jeg kun 1-3 gange efter at ha lukket jointen tæt så toppen blir ligeså stabil som resten af jointen, og jeg ruller på samme måde som du allerede gør udtryk for allerede.. vilket også gør dem luftige som JEG godt kan li dem.
JEG SKREV 2
men hvis du kan lave et lags joints som mig. er en tynd joint okay
men hvis du ikke kan lave et lags ville jeg stærk anbefale de tykke joints da der er mindre papir (papir = not good)
= ruller du et lags joints, er det ligemeget om den er tyk eller tynd, det er smag og behag.
KAN DU IKKE FINDE UD AF DET så er tyk bedre hvis du gerne vil ryge så lidt papir som muligt, hvilket er meget normalt både her i danmark og i udlandet.
-> ja du kan back flippe og whatever. men jeg peger jo på folk der IKKE kan finde ud af det lort. JEG KAN GODT så du behøver ikke fortælle det til mig

lær det til dem der ikke kan så de kan rulle GODE tynde joints også :p
peace!