Phew, havde nemlig lige skrevet KONGESVINEREN........ men valgte af slette den igen fordi synes sgu heller ikke jeg er slem her;)
Back too JAY's
Det jo også derfor det hedder "at rulle en joint" ikke at fylde en pind.... Altså - det kun små børn og folk der ikke har 2 stykker papir at smide ud på at lære at rulle.
Ved at rulle den selv, kan man også sørge for at mixet ligger ordentligt i jointen, at der ikke ligger en for stor klump hash ude i siden, eller den er lidt for stoppet i et område af grønt f.eks, nej når man ruller den, så er man sikker på at alt er som det skal være.... Cones..... Det går tit galt.... Og det kan man jo også høre - gløder der falder af - har jeg ikke oplevet i mange år og det ihvertfald ikke rygerens skyld, det jointmasteren der er for dårlig til at "fylde pind"...... Det sker nemlig ikke når man ruller dem!
Dem som går op i spild, for helvede der er ikke noget spild, hvis du ikke har råd til at tabe 2g hash, så har du ikke råd til at ryge - så lad være med det... For helvede da..... Det dyrer at købe blade til sin skraber end det er at købe 2g virkelig kvalitets hash og hvis man tuder over man har tabt 2 blade til sin skraber, som svarer til 1g god ryger, så man jo fuldstændig til grin IMO - det bare tjald - og der er nok af det! Det gror i jorden;)
TOBI NOOL: Hvad er det du ikke forstår? Når man ruller en tynd joint er der ingen lufthuller - fordi man tilpasser jo sit papir inden man begynder at rulle, sådan der ikke er for meget og hvis man ikke kan komme til at tilpasse papiret eller det man har bare er så fucking stort, så backflipper man den og ruller og som man plejer - der er ikke noget indviklet i at rulle, de dårlige joints kommer af at fylde cones....
Det handler om at lære og rulle en pind ikke fylde en cone - når man ruller, er der ingen lufthuller eller noget, uanset hvor tynd din pind... ja eller så skal du da være slemt fingerspasser, jeg har aldrig set det ske...
deranged606 skrev:
COA - du har selvfølgelig ret til at have din mening ligesom jeg føler mig i min gode ret til at have min, men hvorfor skal du være så højrøvet og dømmende? Jeg synes der er noget snobbet lort du lukker ud, prætentiøst og barnligt.
At du er villig til at smide penge ud af vinduet ved at medregne et vist "spild" når du ryger fede, fordi det tjener din æstetiske følelse ved at ryge, er selvfølgelig helt i orden. Men hvorfor skal du prædike og prøve at prakke andre dine sære ideer og ritualer på? Og hvorfor har du så travlt med at give indtryk af at dit hash misbrug er en kulinarisk nydelse i særklasse du har tillagt dig selv, og at alle andre som har en anden tilgang til det at ryge sig skæv, er nogle fucking bumser?
Jeg ryger fede for at blive skæv - hvorfor har du så travlt med at give indtryk af at du ryger fede af helt andre grunde?
Det fint du ryger for at blive skæv, jeg ryger af andre årsager.. Jeg bliver også skæv bare rolig, men det ikke pointen i det, har det aldrig været....... Så det indtryk jeg giver dig, er sgu meget korrekt...
Hvorfor jeg har travlt med det? Det har jeg heller ikke, det er vist noget du får frem af din deranged hjerne.... Overvej at stoppe med at ryge for at blive skæv og giv det et formål.
Hvorfor ryger du dig skæv? Hvad er din grund? Er det nydelse? Gør du det tit? Flere gange om ugen... Hvis det tilfældet hvorfor har du så brug for den nydelse flere gange om ugen, er det en form for eskapisme? Hvad er det, hvorfor ryger du? At ryge for at blive skæv er jo et LATTERLIGT svar at komme med - fordi alle ved man bliver skæv, hvorfor ryger du for at blive skæv, hvordan er du skæv? Er det gået op for dig at cannabis er et psykedelisk stof og virker derfor anderledes fra person til person - tror du at du har nok viden til at diskutere det her med mig? Eller bare er menneske nok til det, du føler dig jo allerede trådt på fordi jeg er lidt arrogant... Det kommer af min autisme, har jeg sagt og skrevet så tit - nu har jeg gjort det igen - det sådan jeg skriver, der er ikke noget i det - luk nu røven, jeg er snart træt af at gentage mig selv.
PLUR
og det PLUR der betyder jeg ikke er SUR....... get the fucking point crapface! og er stadigvæk ikke sur. Det bare dig der er for nærtagende, styret af dine følelser, rigtige mænd er styret af logikken selv når det gør ondt i hjertet - kvinder tænker med hjertet - du opfører dig som en der tænker med hjertet og argumenterer også på samme måde..... HASH gør at du producerer lidt mere østrogen, måske det derfor du er så bitchy.....
østrogenet er også en af mine grunde til at ryge det, mere østrogen i en krop de har meget testosteron (som autist/asperger kroppe har) gør at jeg bedre kan udtrykke det jeg føler, det hjælper på mit syndrom - hvad er dit fucking problem i jeg prøver på at være normal, du skal fandme ikke begynde at kalde min selvmedicinering, som er OK med mine shrinks for et misbrug, nu når de ikke har andet at tilbyde for min hjerne bliver mere udadvendt, andet end hvad kosttilskud og andet crap jeg skal holde styr på hele tiden for ikke at gå for meget ind i mig selv....
Nej deranged, du fatter ikke en skid, men det gør du når du engang bliver ældre mentalt!!!!!
Og snak ordentligt, du skal ikke kalde noget af mit for lort, når jeg ikke har svinet dig til først, fordi svine, det kan du overhovedet ikke ved siden af mig - not even close boy.....
PLUR