Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg kan kun understrege at du forhaster dig helt enormt!

Du har tænkt dig at prøve tre forskellige psykedelika på 1½ måned, tre ting du aldrig har prøvet før!! Godtnok siger du, at hvis den ene går godt så går du videre til den næste, men det er også for dumt.
Normale trippere prøver et stof, og hvis det går godt, prøver man det samme stof igen, måske ved en anden dose, og igen og igen, indtil man er helt afklaret med mulighederne med det ene stof.
Først derefter bør man gå videre, for at udvidde sin horisont mere, ikke bare for at se uvirkelige tiing der egt er virkelige...

Hvis din mentale forberedelse til trippet består af LSA og ayahuascha, så er du godtnok et fjols... Jeg er ked af at sige det, men hvis ikke du tager erfarne brugere alvorligt, når der virkelig bliver advaret!
Der har ellers været ret pæn tone i denne tråd, men jeg kan altså ikke holde det tilbage mere, du er direkte dum hvis du prøver det.

Læs bla hvad Tjille skriver, du KAN ikke dosere lavt, du har ingen ide om styrken på det enkelte frø!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Skyd-sven din lille lorte unge, kan du ikke bare æde en ordentlig dosis pigæble så kan slippe for at høre på dit pis.. Du er åbentbart ekstremt så fucking fatsvag at du vælger ikke at lytte til vores råd.. Du tror du er så udødelig og at du sagtens kan klare en gift der eferlader som en rallende idiot.. Vi kan ikke stoppe dig, men HOLD KÆFT hvor har jeg lidt respekt for dig. Jeg er faktisk chockeret over hvor lidt du har du har sat dig ind i tropaner generelt..

Husk at sige farvel til dine forældre..

Btw: Tropaner er dødelige i små doser..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg mener det ikke alvorligt, men jeg er skuffet over hvor lidt effekt vi har på ungdommen her på psy.. Han tager åbentbart intet til sig den dreng.. Jeg mener vores såkaldte HR politik er håbløs. Vi lyver over for os selv..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nej ashoka... HR virker perfekt, fjolser er fjolser med eller uden stoffer! :!:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er der nogen der har linket til den historie, om den tyske teenager der for nyligt tog pigæble og skar sin tunge og pik af..? Ville måske være en idé for Skyd-Sven at læse den.

Jeg kogte the på nogle Brugmansia/Pigæble-blade da jeg var 16 - set i bagklogskabens lys, er jeg satme glad for at jeg ikke fik nogen kraftig effekt af det!

Var det ikke en idé at blive fortrolig med LSD-territoriet, inden du begynder på kraftige delerianter?

Titel:
@Babyflip
@Skyd-svend

Tjaaa jeg har ikke noget nyt at skrivetil jer, som ikke er blevet skrevet før. Ikke andet end at i fremstår som 2 typiske teenagere, der tror de kan klare hele verden og at de der ting man høre om kun sker for folk der ikke læser på psychedelia.dk. Dog kan jeg så fortælle jer at det går også glat for folk her, det er desvære ikke så forfærdelig længe siden vi mistede et ellers vellidt medlem.

Stoffer er farlige, men nogen er farligere end andre og Natskygger er altså ikke i den let omgåelige gruppe. Hvis i er 16 år bør i slet ikke tage stoffer og slet ikke psychedeliske stoffer, jeg syndes i skal holde jer til snikers og knallerter. Drik nogle øl og ryg lidt hash/pot, dødlige stoffer er ikke for små uerfarne børn.

I skriver at i vil forberede jer med LSA og Ayahuasca trips, der er bare en lille fejl da intet af disse trips forbereder dig på at du evt. dør. De fucker bare din brain (eller hvad der er tilbage af den)
Det er direkte farligt at tage Natskygger og at i ikke vil lytte til alle de advarsler folk er kommet med, udviser bare at i ikke er særlig gamle og at i ikke forstår hvad i har med at gøre.

Jeg vil opfordre jer til at lytte til de erfarne og ældre folk her på psychedelia, det er det vi er her for - ikke for at lære 16 årige knægte at tage stoffer.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Det ikke for at sige noget, da jeg jeg ikke gider at have noget med det her at gøre og desuden er det kun -sven der vil tage Pig æbler...
Jeg går selv til dagligt og forsøger at snakke med ham om det da jeg ud fra jeres udsagn og de trip rapporter jeg har læst at det ikke engang er et fedt stof da chancen for det går galt er for stor....

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Dextrose skrev:
Er der nogen der har linket til den historie, om den tyske teenager der for nyligt tog pigæble og skar sin tunge og pik af..? Ville måske være en idé for Skyd-Sven at læse den.

Den artikel kan jeg godt huske! Det var svært at finde emnet, det tog mig 5-10 minutter med lidt hjælp af fenriz... men Skyd-Sven, læs emnet OG artiklen!!

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=

Hvis dét ikke skræmmer dig, så opgiver jeg...

/Edit:
Jeg vil lige bekræfte tjille's svar om dosering af natskygger:

Citat:
Dr Andreas Marneros, from the local psychiatric hospital the student was admitted to, said: "Andreas will have to receive psychological help for years. Tea from Angels' Trumpets is extremely dangerous as the drug cannot be dosed."

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

@Ashoke
Go hr...

Ka godt være i sys jeg er en lille lorte unge men det er jeg jo så...
Har læst artiklen om den tyske teenager for en uges tid siden... og ja jeg ved at sådan kan det gå og jeg risikerer at det samme sker for mig... jeg ved nok om de farlige konsekvenser bivirkninger men jeg har stadig ikke mistet interessen for totalt delerium.
i har fået mig til at tænke lidt ingen tvivl om det. Jeg har på ingen måde tænkt at lade være med at prøve pigæble... men det er ihvertfald udsat på ubestemt tid.
Over den næste periode vil jeg prøve diverse psykedeliske stoffer og evt. milde natskygger (kartoffel, tomat)

Det kan godt være at jeg i denne tråd har virket totalt fatsvag men jeg har virkelig været meget opsat på pigæble.

men tjaeh... tak for hjælpen =)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Skyd-Sven skrev:
jeg ved nok om de farlige konsekvenser bivirkninger men jeg har stadig ikke mistet interessen for totalt delerium.
'

Øhh, du ved godt at delirium ikke er noget der lige går over igen...

Og du skriver tak for hjælpen??

Ja det var åbenbart så lidt...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
Øhh, du ved godt at delirium ikke er noget der lige går over igen...

Og du skriver tak for hjælpen??

Ja det ved jeg udemærket godt

Og måske ikke lige din hjælp men andres herinde... det er da deres skyld det er udsat

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Ok, jeg er egt ligeglad hvis skyld det er, at du har udsat det, er bare glad for at vi/nogen har fået talt dig bare lidt fra det.

Jeg kaldte dig fjols før, fordi jeg regnede med at du ville gøre som du har skrevet indtil videre, nu er du ikke et fjols mere...

Selvfølgelig har langtt de fleste trippere leget med tanken om stærke natskygger, mig selv inklusive, men det var mere end en ide end en plan, er gået elt væk fra den. Der er så mange andre ting jeg skal prøve, som helt sikkert har en ganske tilfredsstillende effekt!

Titel:
In our memories

Godt trip fætter voldsom,.... see you on the dark side.........
Er du glad for livet, så dyrk planten, og se hvor ubehageligt flot og dragende den kan være,... og høst så dine erfaringer.
Findes der ikke en kanal, der opfordre til det hjernedøde?

dEEP

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Skyd-Sven skrev:
Så istedet for at flame mig og sige jeg skal lade være så ville jeg sætte pris på hvis i ville give mig nogle tips og tricks om pigæble... om i anbefaler inden dørs eller udendørs og hvor meget væske jeg skal indtage (lige tænker jeg 1,5l i timen)

Du siger, at du hungrer efter at se 100% virkelige syner, og så skriver du, at din plan er at indtage 1,5L/time - men hvorfra ved du, at du kan indtage de mængder?

Mange skriver, at man får 100% virkelige syner... dvs din vandhane, din flaske, dit toilet, hele dit værelse kan ophøre med at eksistere - det kan blive så slemt, at du slet ikke kan genkende vand, at du ikke kan genkende din flaske eller dit toilet... det kan være du bliver så blæst, at du slet ikke tænker på at indtage vand - og så kommer du sikkert galt af sted pga vandmangel. Det er jo det man sætter sig ind i. Derfor: Fix en sitter, som kan holde øje med dig og huske dig på at du skal indtage vand.

En anden ting er, at jeg ville anbefale at du trippede indendøre - du kan som sagt ikke dosere, så du kan nemt få for meget... så er det godt at være hjemme, hvor man kan ligge ned og slappe af, når det bliver nødvendigt. Husk også at fjerne skarpe og farlige genstande, da du også nemt kan komme til at misbruge dem (du har læst artiklen med ham der skar sin tunge og sit lem)... alt hvad du kan forestille dig du kunne komme til skade på. Gå kun udendørs, hvis du føler at dit værelse er et ubehageligt sted at være - skift musik, lav om på omgivelserne, dæmp belysningen... hvis disse ting ikke hjælper, så skal du have dine sko på og smutte udenfor (husk for guds skyld at tage masser af tøj på! Du kan "fryse ihjel" uden at du selv bemærker det).

Sitteren skal være en der har bare LIDT mere erfaring med stoffer, end du selv har... en der ved hvad det vil sige at trippe. Har han en god baggrund, så er du mere i sikkerhed. Og du skal også kunne stole på personen og have et godt forhold til vedkommende (dvs du ikke skal invitere fjender som sittere :P)

Til slut vil jeg råde dig til at læse de her dokumenter, som er blevet opdaterede på det sidste (de er bedre end før):

http://www.psychedelia.dk/leksikon/?artikler/krise_faq
Sæt din sitter grundigt ind i disse - print evt. siden ud.

http://www.psychedelia.dk/leksikon/?art ... nd_setting
Det her er til dig selv - sørg for at du følger det trin for trin.

Og sidst, men ikke mindst, så vil jeg råde dig til at prøve lidt stærkere stoffer inden (ved godt det ikke er god HR) - siden du har prøvet LSD, så prøv det igen nogle gange, indtil du føler at du kender egenskaberne og rusen ret godt.

Derefter går du videre til noget stærkere, som nærmer sig natskygger, men alligevel ikke. Her vil jeg anbefale Salvia Divinorum, som Dr-D også siger. Folk siger, at det er nogle af de stærkeste hallucinogener du kan få fat i, så ha respekt for lortet, såvel som natskygger.

Hvis Salvia Divinorum-ekstraterne skræmmer livet af dig, så tag det som et tegn!! LÆR af det - på plante-sprog betyder det sikkert "hold dig væk fra natskygger", og det skal du tage alvorligt.

Pas på dig selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]