Skyd-Sven skrev:
Så istedet for at flame mig og sige jeg skal lade være så ville jeg sætte pris på hvis i ville give mig nogle tips og tricks om pigæble... om i anbefaler inden dørs eller udendørs og hvor meget væske jeg skal indtage (lige tænker jeg 1,5l i timen)
Du siger, at du hungrer efter at se 100% virkelige syner, og så skriver du, at din plan er at indtage 1,5L/time - men hvorfra ved du, at du kan indtage de mængder?
Mange skriver, at man får 100% virkelige syner... dvs din vandhane, din flaske, dit toilet, hele dit værelse kan ophøre med at eksistere - det kan blive så slemt, at du slet ikke kan genkende vand, at du ikke kan genkende din flaske eller dit toilet... det kan være du bliver så blæst, at du slet ikke tænker på at indtage vand - og så kommer du sikkert galt af sted pga vandmangel. Det er jo det man sætter sig ind i. Derfor: Fix en sitter, som kan holde øje med dig og huske dig på at du skal indtage vand.
En anden ting er, at jeg ville anbefale at du trippede indendøre - du kan som sagt ikke dosere, så du kan nemt få for meget... så er det godt at være hjemme, hvor man kan ligge ned og slappe af, når det bliver nødvendigt. Husk også at fjerne skarpe og farlige genstande, da du også nemt kan komme til at misbruge dem (du har læst artiklen med ham der skar sin tunge og sit lem)... alt hvad du kan forestille dig du kunne komme til skade på. Gå kun udendørs, hvis du føler at dit værelse er et ubehageligt sted at være - skift musik, lav om på omgivelserne, dæmp belysningen... hvis disse ting ikke hjælper, så skal du have dine sko på og smutte udenfor (husk for guds skyld at tage masser af tøj på! Du kan "fryse ihjel" uden at du selv bemærker det).
Sitteren skal være en der har bare LIDT mere erfaring med stoffer, end du selv har... en der ved hvad det vil sige at trippe. Har han en god baggrund, så er du mere i sikkerhed. Og du skal også kunne stole på personen og have et godt forhold til vedkommende (dvs du ikke skal invitere fjender som sittere

)
Til slut vil jeg råde dig til at læse de her dokumenter, som er blevet opdaterede på det sidste (de er bedre end før):
http://www.psychedelia.dk/leksikon/?artikler/krise_faqSæt din sitter grundigt ind i disse - print evt. siden ud.
http://www.psychedelia.dk/leksikon/?art ... nd_settingDet her er til dig selv - sørg for at du følger det trin for trin.
Og sidst, men ikke mindst, så vil jeg råde dig til at prøve lidt stærkere stoffer inden (ved godt det ikke er god HR) - siden du har prøvet LSD, så prøv det igen nogle gange, indtil du føler at du kender egenskaberne og rusen ret godt.
Derefter går du videre til noget stærkere, som nærmer sig natskygger, men alligevel ikke. Her vil jeg anbefale Salvia Divinorum, som Dr-D også siger. Folk siger, at det er nogle af de stærkeste hallucinogener du kan få fat i, så ha respekt for lortet, såvel som natskygger.
Hvis Salvia Divinorum-ekstraterne skræmmer livet af dig, så tag det som et tegn!! LÆR af det - på plante-sprog betyder det sikkert "hold dig væk fra natskygger", og det skal du tage alvorligt.
Pas på dig selv.