Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 06:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
BryGs: Jeg er bange for at et billede ikke vil kunne fortælle noget som helst, det ligner det Cannabistis har uploaded.

Jeg ved godt at det er næsten umuligt at identificere en hash ud fra beskrivelser og billeder, men jeg gik ud fra at den var rimelig udbredt og da jeg gerne ville vide hvad der var proppet i, var det jo sandsynligt at nogen havde en idé om hvad det var. Jeg tror bare at vi stopper her, men tak for indlægene, det lader til at mange af jer er stødt på en ligende hash rundt omkring i landet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har hørt at folk smider hash'en i en omgang diesel olie, lader den ligge og trække lidt, for derefter at kalde det en "slasker"..

Noget jeg desværre ikke er i tvivl om at folk rent faktisk gør, men hvor udbredt det er har jeg ingen idé om.. Ingen kan desværre fortælle dig lige præcis hvad idioterne der har haft din hash i hånden har gjort ved den..

Ryg grønt - Men det behøver jeg vel ikke at fortælle dig.. ;-)

Dedikeret medlem

Desuden denne lugt er begyndt at dukke op i mange plader også en som specielt er slem er "B3" <--- står på pladen.

Vil anbefale at holde sig fra det så vi kan få det PIS hash ud af DK igen det er satme da uuuuuulækkert !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]