Citat:
men det hele ville nu være lidt nemmere hvis man ikke skulle tage stilling til om man skulle tage det eller at undlade det.
Nu ville jeg lige fremhæve denne sætning; det er da lidt en 'svag' holdning, at det ville være lettere hvis man ikke skulle tage stilling til det. Så ville du heller ikke tage stilling til, hvordan din mad på fx restauranter bliver lavet?
Og desuden er det kun sundt at tage stilling.
Så ligesom Anden har sagt, står der en kasse med narko foran dig har du to muligheder; du kan vælge at tage narkoen eller du kan vælge at sige: "nix, det er ikke noget for mig", og stille og roligt gå videre som om intet var hændt.
Der er mere her
http://www.youtube.com/watch?v=ZJXlAcxUajU - både sjovt men også en meget god beskrivelse af, hvordan man ligesom kan vælge at gøre det lidt nemmere for sig selv, og undgå den idioti der hersker på lovgivningsområdet.
Jeg synes Cutter gør det nogenlunde fint, i den forstand at der er, efter hvad mine skarpe øjne kan observere, kommet mere snak/fokus på cannabis og en eventuel afkriminalisering/legaliseringsdebat. Dette er et stort plus, men jeg kan kun tilslutte mig de andre, der ønsker at vi fik en anden fortaler for det.
Jeg kunne også forestille mig, at der er flere prominente personer inden for politik, som faktisk gerne ville have det legaliseret. Måske nogle fra Liberal Alliance kunne stå frem.
Og så er jeg lidt træt af, at hele legaliseringsdebatten altid bliver blusset op som var det fanden selv.
Det er et simpelt rusmiddel, mindre skadeligt end alkohol, og der er absolut ingen grund til det forbliver illegalt.
Det er lidt sådan noget som bare burde være lovligt, og noget man ikke snakker om.
Der skal dog sættes stor indsats ind overfor de ornlige trampere (og selvfølgelig generelt) med information.
Mere information, mindre skade, mere glæde til alle. 2+2