Jeg ved ikke om det er blevet nævn, har ikke læst tråden, men indtages cannabisen sammen med noget meget fedtholdigt mad som flæskesværd eller andet, kan det godt lade sig gøre

har ikke selv prøvet det, men hørt det fra meget erfarende folk
Nogen der kan bekræfte, at det er muligt? Det lyder interessant...
Det giver umiddelbart ikke nogen mening ud fra min (meget begrænsede) biologiske viden, nej. Cannabinolerne skal være opløst i fedt for at kunne optages af kroppen efter oral intagelse. Ud fra min personlige erfaring (har lavet spacecake/kakao/kaffe en del gange) fungerer det også bedst, hvis man tager sig god tid og giver smør-blandingen lang tid til at opløse alting. Dog har jeg lige en sjov historie, der er så relevant, at jeg ikke kan lade være med at smide den på banen... Sad med min ven i en sofa og noldrede en klump på ca. 2 gram, så rækker han mig noget chokolade, og af en eller anden grund får jeg en vildt mærkelig og ustyrlig lyst til at proppe mere og mere chokolade i munden... Pludseligt kan jeg smage hash og kigger ned på min hånd, som nu er tom, men det var for sent (min vens reaktion var en priceless blanding af "HAHAHAHA" og "FUCK DIG DU HAR SPIST VORES WEED"

). Jeg blev meget fucked efter et par timer, men vi røg også en 10-15 pinde bagefter, så skal ikke kunne sige om det var det. En af mine veninder, som var ude i et meget slemt misbrug på et tidspunkt, plejede at tygge hash i skolen, og hun siger at det virkede for hende, så jeg mistænker at man stadigt godt kan få en effekt selvom man ikke opløser det i fedt. Har også hørt utallige andre historier fra mindre troværdige kilder (der bekræfter at det virker), så jeg er virkeligt ikke sikker på den her. Effekten er i hvert fald stærkt reduceret hvis spiser det rent. Ved ikke om fedt ved siden af kan gøre en forskel - tvivler på at det blandes sammen i din mavesæk.
Og regyr, lad dog for fanden være med at trolle i din egen thread, gør det i det mindste i en andens. Hvis jeg tager fejl, og du ikke er en troll, så følg de andres råd og hold dig langt væk fra alle stoffer i et langt stykke tid.