Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 18:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 7 seas yaarrrg
Kan ikke rigtig finde ud af om de troller lige nu, kære HrKnudsen?

Det ville da bare være mærkeligt vis det var noget de selv tilsatte..............

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
PiratPåRom skrev:

Det ville da bare være mærkeligt vis det var noget de selv tilsatte..............

Hvem ville tilsætte tjære til produkter som folk skulle indtage? :-D
Jeg mener at tjæren bliver "fremstillet" under forbrænding.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
House Of Prince skrev:
Det er ved forbrænding af en cigaret, at der produceres tjære.

Mine hjerne er som et bibliotek!
http://www.batdenmark.dk/group/sites/BA ... ment&SKN=1

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 7 seas yaarrrg
HrKnudsen skrev:
PiratPåRom skrev:

Hvem ville tilsætte tjære til produkter som folk skulle indtage? :-D
Jeg mener at tjæren bliver "fremstillet" under forbrænding.

Jeg tænkte det nok :D.....De folk som evt ville tilsætte tjære til smøgerne er de samme folk som fylder resten af vores med alle mulige tilsætnings stoffer. Det er den slags folk som har sweatshops i indien osv osv... men tak for opklaringen Lol :D

Medlem

Jeg rister sgu ikke pga. nikotinen. Det er sgu mere smagen, synes det smager bedre når smøger er ristet.. Og hvis man skal lave en rigtig god j, så skal det varme mixes !:) min favorit !

Junior medlem

Mange af mine venner har fortalt mig at Prince har lanceret nogen smøger uden nikotin, eller lignende fx. 0,1 g. nikotin.

Jeg har lavet en hurtig søgning på google, men har ikke fundet noget der støtter op om at de kan købes. Det kan selvfølgelig have noget at gøre med at der ikke må reklameres for cigaretter i Danmark.

Nogen der ved om disse Prince cigaretter findes, og om de kun kan købes nogle få steder, eller noget?

Medlem
Brugeravatar

jeg fortrækker at riste mine smøger inden der skal noget som helst i :)

men til tider når jeg ryger joint kan det faktisk godt smage ret godt når den ikke er ristet altså smøgen

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det gror!
Hvis man kan lide smagen af hash, skunk eller pot så rister man sine smøger.

Jointen smager så efterfølgende meget mere af weed, og meget mindre af smøg.
Jeg synes i hvert fald det fremmer smagen af weed meget mere :)

Jeg kan ikke komme med nogen forklaring på det, da jeg ikke vil bruge tid på, at sætte mig ind i tingene da jeg stærkt tvivler på, at det vil ændre min holdning. :)

Junior medlem

Citat:
Mange af mine venner har fortalt mig at Prince har lanceret nogen smøger uden nikotin, eller lignende fx. 0,1 g. nikotin.

Jeg har lavet en hurtig søgning på google, men har ikke fundet noget der støtter op om at de kan købes. Det kan selvfølgelig have noget at gøre med at der ikke må reklameres for cigaretter i Danmark.

Ja, de hedder Prince (Re)Defined, og fås i tre varianter, den ene, den gule af dem er med 0,1 mg, Nikotin.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er næsten igen tvivl om, at nikotinen bliver fjernet - hvor meget eller hvor lidt ved jeg ikke - ved rist. Dette kan forklares ved, at hvis mig eller mine venner rister smøgen og ryger jointen som den skal ryges, jamen så der no harm fra min side af.

Men i og med jeg er ikke-ryger til daglig, så har jeg oplevet én gang at få nikotinchok, hvor cigaretten sjovt nok ikke var ristet grundigt nok. Og for dem som ikke har prøvet det, kan et nikotinchok beskrives således: Du ryger jointen, ca. 1-2 minutter efter dine sidste hvæs begynder du at blive totalt svimmel og skal sidde ned, de næste 30-60 minutter ligger du forhåbentlig ned, og prøver at undgå at besvime. Udover det, har man det bare pisse skidt i kroppen.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]