Biologen skrev:
Jeg har røget dagligt i ca. 1½ år nu. Startede i mit friår efter gymnasiet med at ryge sammen med gutterne: dengang var det - for mig - en social ting, røg aldrig alene fx. I dag ryger jeg smøger og joints stort set dagligt. Er startet på uni og er flyttet hjemmefra, så det med at stå op om morgenen er godt nok en kamp, når det sidste man gør inden sengetid, er at fyre en lille Ole!!

Jeg troede ikke, at jeg ville kunne klare uni og få gode karakterer, når jeg samtidig røg så meget, men er kommet til at snakke med nogle fede mennesker, som har lært mig lidt om at læse lektier og lave opgaver, mens vi sidder og sender joints rundt.
De negative sider ved daglig rygning for mig, er at det koster en del penge (eneste indkomst er SU), kollegieværelset og ens ting stinker altid af røg, får jeg ikke røget, har jeg da lidt svært ved at falde i søvn, og så er der den med appetitten, som Smoke'N'Fly nævner: Er kun rigtigt sulten når jeg har fyret, men samtidig så doven, at jeg ikke gider lave mad.. Men er ved at komme efter det.
Har det sådan, at så længe jeg kan passe mine ting/mit liv, og samtidig have det godt med at ryge, så har jeg ikke noget problem med det. Føler mig ikke dummere, men selvfølgelig er korttidshukommelsen da ikke helt perfekt.
Vise ord... Godt at se mennesker som ryger fede dagligt, der er velfungerende, og i øvrigt ryger med andre velfungerende mennesker... god stil..
mose-ræven skrev:
Tjaa, altså jeg ryger et par fede dagligt, og det har ikke været så gode tider i MEGET lang tid..

- Dog synes jeg hashen i Odense sutter..
Grow dit eget "stash" mate

Be independent
mose-ræven skrev:
Forresten, jeg kender godt det der med appetit.. Hvorfor egentlig?
Ja det er faktisk et godt spørgsmål... Da jeg startede med at ryge den fede, fik jeg konstant æderen... Det gør jeg ikke længere, tværtimod, udskyder jeg min appetit hver gang jeg ryger, så det er et problem jeg arbejder en del med

at holde med at ryge ca. 1 time før jeg skal spise, så er der ingen problem, men nogle gange kan jeg stadig godt få munchies og den syge appetit lige efter jeg har røget... meget forskelligt her, men ja, kan ikke komme med nogen forklaring.