Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Meget sjovt at læse dine historier. Du burde åbne en tråd hvor du fortæller lidt om dit liv og din ungdom, det er ret sjældent at den lidt ældre generation skriver herinde, selv om vi da har nogen stykker.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
hold dig fra meskalin det er et sindsygt stof som med garanti sparker din rygsøjle ud af din krop og suger din hjerne ud gennem dit øre. tag lsd eller svampe for guds skyld, meskalin er absolut ikke et begynder stof. håber det er sat på plads.

Wiki Admin
Brugeravatar

Budha skrev:
hold dig fra meskalin det er et sindsygt stof som med garanti sparker din rygsøjle ud af din krop og suger din hjerne ud gennem dit øre. tag lsd eller svampe for guds skyld, meskalin er absolut ikke et begynder stof. håber det er sat på plads.

det kommer sguda an på hvilken dosis du tager!

både lsd, svampe og meskalin er meget stærke psykedeliske stoffer og kan alle give den type oplevelser du beskriver, bare dosis er høj nok. I øvrigt er der INTET psykedelika gør "med garanti", da virkningen er 100% bundet op indholdet i din psyke.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

okay det er så rigtigt, men jeg ville bare skræmme ham væk fra meskalin da jeg mener det slår bennene væk under en, når man mindst venter det og det ser ikke ud til at han har indtaget psychedelisk, ud over svampe før så vil råde ham til at have mere erfaring før han springer ud i noget som meskalin. men ja det er jo så nok forskelligt fra person til person.

Wiki Admin
Brugeravatar

Budha skrev:
okay det er så rigtigt, men jeg ville bare skræmme ham væk fra meskalin da jeg mener det slår bennene væk under en, når man mindst venter det og det ser ikke ud til at han har indtaget psychedelisk, ud over svampe før så vil råde ham til at have mere erfaring før han springer ud i noget som meskalin. men ja det er jo så nok forskelligt fra person til person.

Ser du dig selv som lidt hævet over andre mennesker, siden du mener at alle andre ikke vil kunne klare det, som du selv gør i stor stil?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jeg ser mig ikke hævet over nogen andre jeg vil bare fraråde ham at indtage meskalin. jeg mener da ik han ikke kan klare det, jeg prøver bare at undgå at han kaster sig ud i 12 timers intens meskalin trip, hvilket han ikke gør da jeg vi har rådet ham til at lade være !!

Wiki Admin
Brugeravatar

Forstår bare ikke at du på det strengeste fraråder noget som du selv er blevet frarådet, men alligevel gør. Det virker lidt hult. Så stå dog ved det du gør! Har du ingen integritet?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ja jeg gjorde de i sagde man ikke skulle og det blev for vildt for mig, derfor vil jeg sige til ham at man nok skal lytte til hvad største delen af jer siger herinde, selvom det er træls at få avide man ikke er klar men der er en meget god grund, som man opdager i mit tilfælde f.eks. og nu handler det ikke om hva jeg gør men om at han nok skal vente lidt med at prøve meskalin før han er bedre udrustet psychedelisk. ( jeg er jo bare det gode eksempel for hva man ik skal gøre!! )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]